Sage
Cinci luni mai târziu
Astăzi este ziua nunții mele. Atât eu cât și Tom suntem entuziasmați și nervoși în același timp. M-am plimbat de jur împrejur, respirând adânc în timp ce continuam să mă gândesc la tot. În acest moment, singura diferență care a făcut-o pentru relația noastră a fost că, prin lege, vom fi legați unul de celălalt până când moartea ne va despărți sau până la divorț.
Mă privesc în oglindă, și ador cum mi se potrivește perfect rochia în stil de sirena de un alb imaculat. A fost o piesă specială de la Cross. Croiala în V nu este prea adâncă, dar a reușit să scoată în evidență colierul pe care mi l-a dăruit Thomas cu ani în urmă.
Ajustez curelele căzute de pe umăr, apoi ma întorc pentru a vede dacă totul se potrivește perfect și asa este. Arăt incredibil. Nu doar lui Thomas i-ar place rochia.
Aud ușa deschizându-se și ma întorc să văd cine este. Kate, Mia și Tessa au intrat in camera. Ma uit în jos la stomacul Tessei care i-a străpuns rochia. De data aceasta, este însărcinată cu gemeni. Toată lumea a fost încântată să o cunoască pe ea și pe copiii lui Christian. Fără îndoială, ar fi răutăcioși. Și eu sunt însărcinată, doar nu la fel de departe ca Tessa și nimeni nu știe încă. I-aș spune lui Thomas astăzi.
— Ești gata? a întrebat Mia, venind spre mine și ma ajuta la ajustarea colierului.
— Eu cred că da, am răspuns, uitându-mă la ea în reflexia oglinzii.
— Du-te și ia-ți miliardarul, fată, a glumit Kate, făcându-ne pe toate să râdem.
— Arăţi splendid. Thomas nu ar fi putut avea atat de mult noroc, a spus Tessa, sprijinindu-și mâinile pe umerii mei în timp ce se uita la mine.
Pot să înțeleg de ce este atât de fericită. Tessa nu a ajuns niciodată să crească cu niciun frate, așa că Thomas este cea mai apropiată persoană pe care o are. Pentru Tessa, această nuntă este ca și cum și-l vede pe fratele ei căsătorindu-se.
— Mulţumesc. Înseamnă mult din partea ta, am zâmbit şi am respirat adânc.
— Bineînţeles. Ar trebui să plecăm, nunta va începe în curând , răspunde Tessa şi se uită la ceilalţi, aşteptând să îi urmărească afară.
Ma îndrept spre fereastră și privesc afară. Gradina a fost amenajata perfect. Florile lui Grace înfloresc toate, iar fântânile strălucesc. Arcul este făcut din fard de obraz și trandafiri de culoare albă, așa cum mi-am dorit. Toată lumea este deja aşezată, iar Thomas stă în picioare la altar, aşteptându-şi mireasa şi arătând sfermecător ca întotdeauna.
CITEȘTI
Descoperind-o pe Sage
Romance"Descoperind-o pe Sage" te duce pe o călătorie emoționantă a unei femei puternice care își crește singură copilul după ce iubitul ei i-a frânt inima. Când ea se mută cu noul ei loc de muncă ca bucătar personal pentru un miliardar renumit, își dă sea...