Sage
Acest lucru a fost diferit pentru mine, fiind în fața atâtor camere de fotografiat. M-am simțit puțin nervoasă, dar Tessa mi-a dat oferit discuție de incurajare înainte să mergem. Tessa arăta atât de diferit îmbrăcată așa și mi-am putut spune că și Christian a găsit-o la fel de frumoasă. Ochii lui sunt mereu lipiți asupra ei, la fel cum sunt cei ai lui Thomas asupra mea. Nu facem ceva bine? Cu siguranță, ar sesiza dacă ar fi ceva în neregulă.
Odată ce totul s-a terminat, Thomas m-a chemat, dar i-am spus să o țină pentru el. M-am întors în cealaltă cameră și m-am dezbrăcat ușor de rochie, asigurându-mă că rămâne la fel de perfectă la fel ca înainte să o îmbrac. M-am întors spre el, smulgându-mi agrafele din păr. Cu siguranță mă enervau.
— Da, Tom? am întrebat, apropiindu-mă de el.
— Ascultă, chiar trebuie să vorbesc cu tine despre ceva. Trebuie să-ţi spun asta de ceva vreme, a spus el pe un ton serios.
Am observat că voia să-mi spună ceva, dar de fiecare dată a apărut ceva.
— Ce este? am întrebat puțin nervoasă, trecându-mi degetele prin păr.
— Thomas, am auzit o femeie spunând cu extuziasm numele lui, în timp ce el este pe cale să vorbească.
Ne-am încruntat și ne-am uitat pentru a vedea o femeie cu părul blond alergând spre el, urnată de surorile și mama lui chiar în spatele lui.
— Vivienne? se încruntă, în timp ce este tras înăuntru pentru o îmbrățișare strânsă.
Am rămas cu gura căscată o clipă. Am simțit această furie profundă crescând înadâncul meu, dar nu mi-am putut explica de ce.
— Cine este ea? am întrebat, întorcându-mă către Thomas cu o sprânceană ridicată spre el.
— Sunt Vivienne, fosta lui logodnă și, de asemenea, mama fiicei sale întâi născute, s-a prezentat ea.
M-am uitat la ea. Ea este. Acum am recunoscut-o din pozele pe care le-am văzut online.
— Scuză-mă? mi-am îngustat ochii la ea.
— Ce dracu'?! au spus atât Christian, cât şi Thomas simultan.
— Ce a spus? Tessa a făcut un pas înainte, încruntată.
— La scurt timp după ce m-ai părăsit, am aflat că sunt însărcinată și am plecat din oraș, a început să explice Vivienne. Mi-a fost frică de ceea ce ai spune tu, așa că nu ți-am spus niciodată despre asta.
— Oricine ar fi fiica ta, eu nu sunt tatăl ei, a răspuns Thomas pe un ton dur.
— Oh, dar tu ești. Am un certificat de naștere pentru a dovedi data, a spus Vivienne, dorind evident să fie crezută. Uite, ea a scos o bucată de hârtie din geanta ei și ne-a arătat-o.
Am verificat data la care s-a născut Corine Rosie Smith. S-a născut cu trei luni înainte de Alyssa. Nu știu de ce, dar ma simt atât de furioasă, de parcă m-ar fi trădat.
— Trebuie să plec. La revedere, Thomas, am bolborosit, cu o expresie rănită pe față când am plecat.
CITEȘTI
Descoperind-o pe Sage
Romance"Descoperind-o pe Sage" te duce pe o călătorie emoționantă a unei femei puternice care își crește singură copilul după ce iubitul ei i-a frânt inima. Când ea se mută cu noul ei loc de muncă ca bucătar personal pentru un miliardar renumit, își dă sea...