𝓢𝓪𝓰𝓮
— O, wow. Cum a fost când ai venit în familia lui mare? Îmi amintesc că am întâlnit și eu familia Marisei pentru prima dată, Paul a chicotit, uitându-se la soția lui.
— Am fost surprinsă, dar și mai mult cu Ally, fiind prima dintre nepoți, am răspuns sincer. Ei bine, atunci să ne bucurăm de mâncare? am ridicat o sprânceană spre ei, uitându-mă la supa aburindă.
Camera mirose atât de uimitor, iar plăcinta nici măcar nu este încă înăuntru. Am mai vorbit puțin în timp ce am mâncat supa. Urmează salata, felul principal și, bineînțeles, desertul. Paul este un mare fan al desertului.
— Uau, nu m-am simțit niciodată atât de plin până acum, râse Paul, lăsându-se pe spate în scaunul lui în timp ce soția lui își sprijinea capul pe umărul lui.
— Te-ai întrecut pe tine însuți, dragă, Thomas și-a sprijinit mâna peste a mea și a strâns-o.
— Oh, nu, îmi faci capul mare, am zâmbit, ținându-l de mână pentru o clipă.
— Are dreptate, asta a fost absolut delicios. Mai ales plăcinta, a răspuns Marisa, stând drept.
— Ar trebui să aduc nişte resturi pe care să le duci acasă copiilor? am oferit eu. Mai sunt atât de multe.
— Numai dacă vrei, au răspuns ei.
— Da, am răspuns eu. Cum aş putea să nu le dau mai multă mâncare?
— Putem să vorbim în privat? Paul s-a uitat la Thomas, iar eu i-am văzut fața luminându-se.
— Bineînțeles, domnule Reed, a răspuns el.
Thomas s-a ridicat și a mers cu Paul spre curtea din spate, pentru a vorbi despre afaceri, presupun. Să spunem că lucrurile au mers cu adevărat bine. Sunt oameni buni.
— Hai, hai să împachetăm acea plăcintă, i-am spus Marisei după ce ne-am văzut "iubiții" noștri plecând de la masă.
M-am ridicat. Și Marisa s-a ridicat și m-a urmat. Am ajuns la bucătărie, dar m-am oprit în fața unuia dintre pereții cu pozele pe care le aveam, așa că m-am întors la ea și m-am uitat și eu la ele. Arătam atât de normali.
— Aceasta este o fotografie atât de frumoasă, ea a arătat spre cea pe care am avut extensii de păr.
— Oh, aceea a fost făcută la scurt timp după ce am aflat că sunt însărcinată. Nu avem atâte de multe poze împreună, din păcate, dar sunt o mulțime cu Alyssa, am răspuns, uitându-ne la poză.
Nici măcar nu a fost făcută cu atât de mult timp în urmă.
— Oh, ai putea să mi le arăți? a întrebat ea, făcându-mă să râd nervoasă.
— Da. Numai dacă le arăţi pe cele cu băieţilor tăi, am făcut cu ochiul și am intrat în bucătărie cu ea în spatele meu.
Am scos două felii de plăcintă, le-am pus deoparte pentru Thomas, apoi am împachetat restul pentru familia Reed, dându-i Marisei.
— Din păcate, nu pot să dau inghetata, fiindcă se va topi.
— Aveţi încredere în mine. Asta este tot ce îi pasă soțului meu, a râs Marisa, ținând tava de plăcintă.
— Înțeleg, am râs.
Eram sigură să spun că le-a plăcut mâncarea mea.
— Apropo, rochia ta este minunată, iar colierul este de asemenea uluitor, a spus Marisa, ochii ei căprui mergând în sus și în jos pe corpul meu.
— Oh, mulțumesc. Aceasta este o piesă Cross foarte specială și acesta a fost un cadou de la Thomas.
M-am învârtit și apoi am atins colierul de care uitasem pentru moment.
— Îl voi anunța pe Paul că mai am nevoie de niște rochii Cross în dulapul meu, a glumit ea râzând încet.
— Pare o idee bună, am zâmbit, aproape râzând că îi susțin afacerea "iubitului meu".
— Oh, pozele. Aici, ea şi-a amintit şi şi-a scos telefonul, îndreptându-se deja spre galerie. Acesta este cel mai în vârstă al nostru, Jason, şi cel mai tânăr, Oliver.
Ea mi-a arătat o poză cu cei doi băieți ai ei stând pe o canapea în costume asortate.
— Oh , sunt nişte micuţi frumoşi . Oliver seamănă foarte mult cu tine, i-am răspuns, uitându-mă la ei.
Par puțin mai în vârstă decât Alyssa. Cu siguranță, Oliver are buzele, nasul și forma feței mamei sale.
— Da, dar cu siguranță are alura tatălui său și este cel mai sigur băiatul tatălui. Amândoi sunt.
Ea și-a ridicat privirea la mine, clătinând din cap și oftând.
— Micuța Alyssa se agață mai mult de mine, dar când vine vorba de timpul de joacă, tati este cel la care aleargă, i-am spus.
Bineînțeles că s-a agățat de mine mai mult decât de tatăl ei, doar ce tocmai a ajuns să-l cunoască pe bărbat.
— Oh, acesta este Jason la jocul lui. Îi place să joace tenis și se pricepe destul de bine la asta. Oh, atunci i-am dus la un acvariu. Lui Oliver i-a plăcut mult acel loc. Cu siguranță îi place regatul apei. Sa trec prin mai multe poze si să-ți povestesc despre ele.
— Este adorabil, am oftat, dorindu-mi să pot face aceste lucruri cu Alyssa.
La început, nu am avut niciodată mult timp liber, iar acum a fost pentru intimitatea ei.
— Aceasta este Alyssa în parc. În mare parte o duc la un anumit parc privat. Acum, cu veștile apărute, s-ar putea să o ducem în niște parcuri de distracție, așa că voi ține cont de acel acvariu, am adăugat.
— Este puțin trist că nu a apucat să se bucure de intimitatea ei pentru mult timp, Marisa și-a pus telefonul în poșetă și apoi și-a ridicat privirea spre mine.
— Ai vreo experiență neplăcută cu aceste lucruri? am întrebat.
Ea ar fi persoana perfectă pe care să o întreb. Eu și Grace nu avem o legătură exactă și lucrurile nu au fost atât de digitale pe vremea ei.
— De multe ori. Am fost judecați pentru locul în care i-am scos să mănânce, hainele pe care i-am lăsat să poarte și așa mai departe. Cel mai rău a fost să ne numim părinți răi pentru că fiul nostru a făcut o criză de furie așa cum fac copiii normali. Evident, nu îi putem controla emoțiile, dar mass-media pare să creadă că ar trebui să fie perfecți, a început să-mi spună Marisa.
Fiecare parte a poveștii m-a îngrijorat din ce în ce mai mult. După tonul cu care vorbește, mi-am dat seama că asta a deranjat-o.
— Uau, acum chiar sunt speriată, am bolborosit, spunând-o accidental cu voce tare.
— Este puțin stresant la început, dar important este că tu și Thomas știți unde vă aflați în relația voastră și amândoi faceți ceea ce este mai bine pentru copilul vostru și ceea ce îl face să se simtă confortabil, mi-a sfătuit ea frecându-mă de umăr.
— Mulțumesc pentru sfatul atât de minunat, am zâmbit, pierzându-mă în gândurile mele.
— Bineînțeles, draga mea. Oh, uită-te la asta, poți să-ți dai seama că are ochii lui Thomas, a spus ea despre fotografia pe care o am cu Alyssa pe ecranul de blocare al telefonului.
— Nu pot să neg asta, am râs.
CITEȘTI
Descoperind-o pe Sage
Romance"Descoperind-o pe Sage" te duce pe o călătorie emoționantă a unei femei puternice care își crește singură copilul după ce iubitul ei i-a frânt inima. Când ea se mută cu noul ei loc de muncă ca bucătar personal pentru un miliardar renumit, își dă sea...