𝓢𝓪𝓰𝓮
După ce am cumpărat lucrurile necesare, ne îndreptăm spre casa noastră. Primul lucru pe care Thomas îl face atunci când am ajuns, este să o ducă pe Alyssa în noua camera. Micii fetițe pare că deja îi place noua ei cameră. Thomas a vopsit pereții în alb, și unul dintre ei are câteva flori pictate în culorile roșu și violet. Patul este unul simplu. Tema camerei este bazată pe zâne și flori, mai exact. Alyssa aleargă spre camera ei fericită și inspectează fiecare colțișor al ei.
Intenționez să o pun la culcare, și Thomas, împreună cu mine, mergem în camera ei. Privesc spre interior, și observ că este unul modern. Este decorată cu aceeași mobilă modernă precum este în penthouse. Este o mulțime de artă modernă, dar dacă am adăuga și câteva poze de familie, atunci va avea un aspect mai familiar.
— Îți voi arata camera ta. Este lângă a mea, spune și-și pune mana încet pe spatele meu, conducându-ma spre camera mea.
Atingerea mâini sale, îmi provoacă furnicături pe șira spinării.
— Bine, spun și privesc spre cameră.
Are nevoie de puțin verde pe la unele locuri, și atunci va fi perfectă pentru gusturile mele.
— Dacă nu-ți place camera, mai este una disponibilă, spune, așteptând reacția din partea mea.
— O, nu. Aceasta este perfectă, zâmbesc și mă îndrept spre draperii pentru a le trage puțin.
— Bine. Ai nevoie de ajutor să despachetezi? întreabă, în timp ce privește spre bagajele pe care le am.
— Ăă, nu. Mă descurc, murmur, neștiind care este valiza cu haine, și nu vreau ca el să mă ajute cu ele, fiindcă mă descurc.
— Pentru cină, ai vrea să comand ceva? întrebă, stând în colțul ușii și mă privește.
Noi deja avem mâncare nesănătoasă consumată astăzi, așa că pot să gătesc ceva repede.
— Ai ingrediente proaspete? întreb.
— Câteva, răspunde Thomas, fiind confuz pentru o clipă.
— Voi găti ceva, spun și mă așez pe marginea patului, iar el doar da din cap.
— Bine. Voi fi în biroul din capătul scărilor, dacă ai nevoie de ajutor.
L-am urmărit cum a părăsit camera și închide ușa în urma lui. Am trecut prin cutii și le-am căutat pe cele care conținin hainele mele. Am deschis dulapul și am văzut că avea câteva haine înăuntru, care s-au potrivit să fie de mărimea mea. M-am încruntat puțin și am făcut o notă mentală ca să întreb despre asta mai târziu. Între timp, mi-am despachetat lucrurile acolo. Odată ce am terminat cu hainele, mi-am aranjat restul lucrurilor, care nu sunt atât de multe, doar decorul camerei mele. Mi-a plăcut să păstrez lucrurile puțin simple. După ce am pus fotografia cu Alyssa și cu mine pe birou, m-am așezat pe un scaun incontestabil de confortabil. După ce m-am odihnit câteva minute, m-am îndreptat în cele din urmă și m-am dus direct în bucătărie pentru a începe cina. Am de gând să o termin înainte ca Alyssa să se trezească. Am tăiat legumele și am asezonat puiul. În timp ce se marina, am mers înainte și am pus orezul la gătit, m-am dus acolo unde am presupus că este biroul lui Thomas și am bătut încet la ușă.
— Da? a spus el, iar eu am intrat, stând lângă ușă și mă uita spre el.
— Hei, am o întrebare, am spus și l-am văzut cum își închide laptopul și îmi acorda toată atenția lui.
— Spune, Thomas se ridică, se îndreptă spre partea din faţă a biroului şi se aşeză la capăt.
— Am găsit nişte haine în dulap. Ar trebui să rămână acolo sau...? am întrebat şi îl privesc îşi înclina puţin capul.
— Oh, alea sunt ale tale. Nu au marimea potrivita? a intrebat el incruntat.
— Au marimea mea. Pur si simplu nu stiam ca sunt ale mele, am raspuns eu cu un zambet usor.
— Da, am pus ceva pentru când te voi invita pe tine și pe Alyssa acasă, ceea ce se pare că a fost mai devreme decât mai târziu, a răspuns el și și-a scos agenda și pixul.
— Oh, bine, am dat din cap și m-am uitat în jur, încercând să evit contactul vizual.
— Acelea sunt de la Cross. Ai purtat o rochie o dată. Ai vreun feedback despre ea? a întrebat el, făcându-mă să mă încrunc puțin.
De ce vrea feedback-ul meu? M-am gândit la rochia, care este acum atârnată în dulapul meu.
— Rochia era destul de confortabilă, iar designul era drăguță. Și cele din dulap arată incredibil. Nu știu dacă eu, o persoană obișnuită, mi-aș putea permite toate astea, i-am spus sincer.
Îmi plac hainele lor. Oferă confort și sunt drăguțe. Cu toate astea, în mod normal nu mi-aș putea permite una.
— Ne-am gândit să începem o altă linie care să fie puțin mai ieftină, așa că avem haine pentru toată lumea, mi-a spus Thomas, notand ceva în agenda lui.
— Ar fi o idee bună, am răspuns, zâmbind timid.
Sunt sigură că lui Kate i-ar plăcea asta la fel ca mine. Am intrat odată pe magazinul lor online și am găsit ținute foarte frumoase, deși prețul a fost puțin mai mult decât ne puteam permite.
— O, trebuie să plec acum. Gătesc.
Mi-am amintit de pui și am ieșit din cameră imediat. Am început să fac orez la cuptor pe o parte și niște pui crocant pe cealaltă parte. Am scos farfuriile si am pus peste ele orezul, impreuna cu puiul. Orezul copt arăta delicios. Am terminat prin a prăji ouăle care aveau deasupra orezului și, în cele din urmă, i-am chemat pe cei doi la cină. Mi se pare atât de normal să fiu într-o casă toți trei și să mâncăm împreună la masă. Nu am apucat de multe ori să fac asta cu familia mea în copilărie. Era doar când tata era în oraș. Alyssa a fost cu adevărat fericită și cu siguranță a preferat mâncarea, la fel ca și tatăl ei.
După cină, Thomas m-a ajuat la curățenie și apoi a mers să se joace puțin afară cu fiica noastră. După o oră, i-am chemat pe amândoi înăuntru. Trebuie să o pregătesc pe Alyssa de culcare și apoi să mă odihnesc și eu.
CITEȘTI
Descoperind-o pe Sage
Romance"Descoperind-o pe Sage" te duce pe o călătorie emoționantă a unei femei puternice care își crește singură copilul după ce iubitul ei i-a frânt inima. Când ea se mută cu noul ei loc de muncă ca bucătar personal pentru un miliardar renumit, își dă sea...