Capitolul 39

486 31 0
                                    

Thomas










A trecut o săptămână de când am împărtășit acel sărut la teatru.  Sincer să fiu, am fost surprins la început, dar as minti daca as spune ca nu mi-a plăcut. Cu cat am început să petrecem mai mult timp impreuna, cu atat mi-am dat seama ca imi place foarte mult de Sage. Ar fi trebuit să spun ceva când m-a sărutat. Ar fi trebuit să o sărut înapoi mai bine. Poate că asta ar fi fost singura mea șansă. De când am acuzat-o că a mințit, nu mi-a mai dat niciodată șansa să încep ceva romantic. Tot ceea ce am făcut a fost ca prieteni, în afară de când a fost pentru mass-media. Apoi, pretindem că suntem împreună, dar am vrut să fie mai mult decât o minciună, am vrut să fie adevărat.

I-aș spune în seara asta. Este ziua ei de naștere și, desigur, este ceva plănuit. Și în seara asta este noaptea în care îi voi împărtăși sentimentele mele față de ea. Pe lângă o rochie, tocuri și cercei, eu și Alyssa i-am dăruit un cadou foarte special. I-am cumpărat și oalele și tigăile pe care le dorește. Nu am înțeles ce este atât de special la ele, dar ea vorbește despre ele la telefon cu sora ei și s-a întâmplat să aud, așa că m-am asigurat că le-am luat pe cele corecte întrebând-o mai întâi pe Mia.

Ceea ce este important a fost că i-a plăcut colecția. Rochia a fost designul meu personal, așa că trebuia făcută. Din fericire, a fost finalizat la timp. Am decis să fac duș la serviciu și să mă pregătesc. Mai am ceva de lucru, dar mi-am luat jumătate de zi liberă. După duș, m-am uitat prin opțiunile vestimentare pe care le am. Nu sunt atât de multe. Am ales o pereche de pantaloni de culoare închisă și am plănuit să port cămașa verde smarald. Le-am potrivit perfect, apoi mi-am pus cureaua, mi-am suflecat mânecile și mi-am pus ceasul la mână. M-am gândit că vom face poze, așa că m-aș potrivi cu Sage. 

Mi-a cerut din nou părerea despre îmbrăcăminte. Am ales una dintre rochiile smarald. Materialul de mătase i se potrivește atât de perfect, ca să nu mai vorbim că părea mai mulat în unele zone ale corpului, și, bineînțeles, este o fantă pe o parte. Ultima dată când a fost îmbrăcată într-o astfel de rochie, arăta uimitor, ceea ce va fi și de data aceasta, fără îndoială.

Odată ajuns în casă, am observat deja multe mașini aici și le-am putut observa pe Carolina și Kate venind în spatele meu din oglinda retrovizoare. Am ieșit din mașină, i-am așteptat și i-am salutat înainte de a conduce drumul spre curtea din spate, unde avea să aibă loc petrecerea. Când am trecut pe ușă, am văzut-o pe Alyssa stând în poala bunicii ei și vorbeau despre ceva.  Tessa și Kelly stăteau împreună și par să vorbească despre ceva. Vincent, Mia și Christian stăteau la o masă și par să se înțeleagă foarte bine. Le-am lăsat pe Kate și pe Carolina să-i spună mai întâi La mulți ani lui Sage și să-i înmâneze un cadou. Odată ce cele două au plecat de lângă ea, m-am apropiat de ea și am sărutat-o ​​pe obraz.

— Ei bine, este de la acest brand, Cross. Nu stiu daca ai auzit de el, a raspuns ea pe un ton glumeț, zambind.

— Aşa cum era de aşteptat, arăţi splendid, am spus, zâmbind în timp ce mă uitam la Sage din cap până în picioare.

Poarta colierul pe care i-l dăruisem.  I s-a potrivit perfect.

— Oh, wow, oricine ar fi designerul este destul de incredibil, am făcut cu ochiul şi mi-am înclinat capul într-o parte.

După limbajul trupului meu, i-am cerut ea să mă urmeze, ceea ce a și făcut-o.

— Da, nu este deloc rău, a bolborosit ea, urmărindu-mă până în sufragerie.

— Rămâi aici. Mă duc să îți aduc cadourile, i-am spus, încântat să i le ofer. Acesta a fost cadoul Alyssei pentru tine, am ridicat din umeri și am zâmbit.

— Am crezut că e colecția de gătit, nu-i așa? a întrebat Sage, puțin confuză.

Ea presupuse că asta este tot ce avea să primească.

— Ohhhh, bine, a dat din cap, apoi si-a dat ochii peste cap jucăuș.

Descoperind-o pe SageUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum