Capitolul 29

567 34 0
                                    




𝓢𝓪𝓰𝓮













— Deci, știi să gătești? am întrebat în timp ce mut carnea în tigaie. 

— Oarecum. Pur și simplu nu e pe gustul meu? Nu știu. Nu-mi place atât de mult să gătesc. Mereu am preferat mâncarea bucătarului... și a ta, acum, a răspuns el, ridicând din umeri în timp ce se concentra pe tăierea roșiilor.

— Ah, înţeleg. Deci, nimic? am ridicat o sprânceană spre el, curioasă să ştiu mai multe.

— Presupun că clătite şi vafe. Îmi place când le fac eu, dar alimentele sărate, nu atât de mult, răspunde Thomas, ridicând privirea la mine. 

— De înțeles, am ridicat din umeri și m-am întors pentru a reduce căldura.

— La naiba! l-am auzit pe Thomas înjurând.

M-am întors să-i văd degetul sângerând. Am înjurat în liniște, m-am grăbit să iau un prosop și m-am dus repede la el.

— Te doare? am întrebat, bătând prosopul peste deget și ținându-l sub apă.

— Nu e prea adânc, dar tăiam ardeii înainte, iar acum arde, a scâncit el, lăsându-mă să mă descurc.

Mi-am mișcat ușor degetele peste ale lui, așteptând până când tăietura a încetat să mai sângereze sub apă, înainte de a-i scoate degetul de sub curentul de apă. Am oprit apa si am luat un prosop curat ca sa-i usuc degetul inainte de a examina taietura. Are dreptate, nu este atât de adâncă.

— Așteaptă. Mă duc să iau un bandaj, i-am spus și am mers spre un sertar să iau unul.

Am căutat printre opțiuni și am ales unul de lungime potrivită înainte de a reveni la el.

— Să văd, am spus, luându-i deja mâna mare în a mea și deschizându-i mâna.

— Sage, nu e chiar asa mare lucru, a bolborosit el, privind cum ii aplic cu atentie bandajul le deget.

Mi-am mângâiat vârfurile degetelor peste ale lui pentru a mă asigura că totul este în regulă înainte să-mi dau seama ce fac și să mă înroșesc puțin. 

— Mulţumesc, a spus el, privind în jos la mine.

Mi-am ridicat privirea și am fost întâmpinată de ochii lui verzi superbi. Mi s-a oprit respirația pentru câteva secunde, când m-am uitat la el și am tras adânc aer în piept înainte de a face un pas înapoi. 

— Cred că mă pot descurca cu restul. Înainte de a mai primi tăieturi, ar trebui să mergi înainte și să te pregătești, i-am spus.

La început a vrut să protesteze, dar mi-am îngustat ochii la el. Nu am vrut să mai fie rănit.

— Bine, bine. Doar mă și pregătesc, bine? a spus Thomas înainte de a pleca.

Odată ce a plecat, am terminat de tăiat roșiile, le-am adăugat pe toate și le-am amestecat carnea de vită.  Odata ce am terminat cu vasul l-am bagat la cuptor si am verificat ora.  Am exact o oră și jumătate să mă pregătesc. Am urcat la etaj, direct la baie. M-am dezbrăcat pentru a face un duș și sper să-mi curăț mirosul de mâncare de pe piele. După duș, mi-am înfășurat un prosop în jurul corpului, am ieșit și am scos uscătorul. Mi-am aplicat niște protecție termică pe păr și apoi am început să-l usuc. Apoi, am ales un sutien negru fără bretele și l-am ajustat pentru a se potrivi corect, asociindu-l cu niște chiloți tăiați în zona bikiniului. Cu siguranță aș ajunge să port o rochie, așa că am vrut să port lenjeria corectă care să arate măgulitoare cu ea. M-am uitat la opțiunile din dulapul meu și nu m-am putut decide. Am îmbrăcat un halat din mătase, m-am dus la oglindă și m-am așezat pe scaunul din dreptul ei. M-am uitat în jur după placa mea de ondulat și am pus-o în priză. Am aplicat mai multe produse de protectie termica si apoi am aplicat usor niste machiaj, lasand buzele la final. În cele din urmă, am optat pentru o nuanță de ruj roșu aprins cu un strat de luciu de buze deasupra. Am scos o clemă de păr cu diamante Barnoldswick și am prins câteva șuvițe de păr proaspăt ondulate. Am scos ștecherul ondulatorului din priză și m-am ridicat.

Am auzit imediat o bătaie ușoară în uşă.

— Sage? Ai terminat? am oftat si m-am indreptat spre usa.

Mi-am strâns halatul mai întâi înainte de a deschide ușa. Am văzut că Thomas și-a ales un costum din trei piese negru și roșu. Îl văd mereu în costume în fiecare zi, dar arăta absolut superb, potrivit pentru corpul lui. Până și părul întunecat este pieptănat perfect pe spate. Poartă un lanț de aur sub cămașa lui care se potrivește cu ceasul lui Rolex.

— Da? a întrebat el, învârtindu-mă la 360 de grade și făcându-mă să zâmbesc puțin.

— Arăți perfect și eu nici nu știu cu ce să mă îmbrac! am oftat.

— Ai nevoie de ajutor? a întrebat el curios.

M-am încruntat la început, dar apoi mi-am amintit cine este bărbatul din faţa mea. În plus, a demonstrat că este perfect capabil să-și aleagă propriile ținute.

— Da, am făcut un pas în lateral şi l-am lăsat să intre.

L-am privit cum merge spre dulap și se uita printre rochiile care sunt așezate acolo frumospe umerașe.  Mi-am încrucișat brațele în timp ce mă uit la el, urmărindu-l cu atenție în timp ce scoate o rochie roșie bodycon cu mici detalii de piatră albă care să se potrivească cu clema din părul meu.

— Asta? a întrebat el, ținând-o de corpul meu și înclinându-și capul. 

— Spuneţi-mi dumneavoastră, domnule Cross, m-am uitat între el şi rochie.

— Poartă acest articol vestimentar. Vei arăta splendid, spune și-mi întinde rochia. Te voi aştepta afară, a spus apoi Thomas şi iese din cameră, închizând uşa în urma lui. 

Am oftat si mi-am pus rochia. Este într-adevăr perfectă, ca întotdeauna.  Mi-am trecut mâinile în jos, întorcându-mă să mă privesc din lateral. Un zâmbet mi s-a ondulat pe buze. Îmi place cum mi se potrivește perfect pe corp. Este cea mai confortabilă rochie, pentru că mi se potrivește ca pe o a doua piele.

— Poți să intri, am spus, cu fața la uşă, în timp ce îmi sprijineam o mână de şold.

— Sage... wow... vino aici, spune Thomas, cu gura între-deschisă.

M-am îndreptat spre el. Mi-a luat mâna în a lui și m-a răsucit, făcându-mă să chicotesc puțin, deoarece acest lucru este neașteptat.  Apoi și-a sprijinit mâna pe șoldul meu.

— Pretinsa mea iubită este cu siguranță frumoasă, el a chicotit și ne-a condus în camera lui.

Ciudat, dar l-am urmat.

— Ei bine, nici iubitul meu pretins nu este chiar atât de rău, l-am tachinat eu.

— Așteaptă aici, mi-a spus Thomas, dispărând în camera lui.

Nu după mult timp a ieşit din nou și mi-a făcut semn să mă învârt.

— Cred că asta se va potrivi mai bine cu ținuta, mi-a şoptit el la ureche când simt un pandantiv rece odihnindu-se pe pielea mea goală. 

M-am uitat în jos și am văzut că îmi pune un colier cu diamante în jurul gâtului. Este real? Cum a fost asta chiar o întrebare cu Thomas al naibii de Cross?

— Uau, Thomas... nu e prea mult?

M-am întors și m-am ridicat privirea spre ochii lui verzi.

— Nu pentru tine, el a zâmbit și mi-a  atins nasul înmod jucăuș.

Apoi, s-a întâmplat: am făcut din nou acel lucru cu privirea în care tocmai m-am pierdut în ochii lui și a fost ca și cum universul s-a oprit din mișcare în timp ce i-am admirat frumusețea. Ne-am aplecat mai aproape unul de celălalt, cu mâinile lui pe șoldurile mele, iar ale mele se sprijineau pe umerii lui. Atunci a sunat telefonul lui Thomas.










Descoperind-o pe SageUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum