Capitolul 8

840 44 0
                                    

𝓢𝓪𝓰𝓮

A trecut o săptămână de când am cinat împreună, iar Alyssa a adorat fiecare moment. Thomas i-a cumpărat câteva jucării pentru a se putea juca la locul ei. De obicei, Thomas ajunge acasă cu 15 minute mai târziu, după ce pregătesc cina. Dar de când am început să mâncăm împreună, el ajunge acasă cu o oră mai devreme pentru a se juca cu Alyssa. Seara trecută, i-am spus Alyssei cine este Thomas. Ea a avut multe întrebări legate de acest lucru, și de ce nu s-a arătat Thomas mai devreme în viața ei, dar spre norocul meu a fost că ea are doar 2 ani și subiectul a trecut repede.

- Alyssa, ești gata, scumpa mea?întreb, intrând în dormitorul meu și încercând să-mi prind părul într-o coada de cal.

- Da, mami! răspunde ea, punându-și ariciul la sandale și venind spre mine, luându-mă de mână.

- Bine, haide să plecăm atunci, spun și o iau de mână.

O ajut să se urce în mașină și o pun cu grijă în scaunul de copii special pentru mașină, dându-i între timp jucăria. Când urc și eu înăuntru, primesc o notificare pe telefon și verific.

Îți amintești dacă Theresa va veni la cină? Thomas mi-a scris, când eu îmi pun centura.

Mă gândesc la acest lucru timp de câteva secunde.

Ugh, cred că da. îi răspund, încă indignată.

Ea spune că este pentru un mic sfat de afaceri, dar doar minte pentru a o cunoaște pe Alyssa, răspunde înapoi.

De sigur că ea vrea să o cunoască. Ea a auzit despre ea și m-a întrebat câteva lucruri mărunte despre Alyssa când ne-am văzut dimineață.

Este bine. Mă gândesc doar la momentul când ea o va cunoaște. Ea continuă să mă întrebe despre ea de fiecare dată când ne vedem, îi răspund.

Bine, ne vedem mai târziu, îmi scrie înapoi.

Da, mai târziu, îi scris și eu, apoi pun telefonul deoparte și încep să conduc.

Nu mint. În ultima perioadă, am devenit foarte apropiate. Kate m-a avertizat în legătură cu asta și să am grijă, însă Mia este fericită. Ea este de fiecare dată un pic optimistă. Eu încerc doar să fiu prietenoasă. El este tatăl copilului meu și într-adevăr este bun cu el.

Odată ce ajungem la penthouse-ul lui Thomas, intrăm înăuntru, iar Alyssa aleargă și sare pe canapea.

- Vrei să te uiți la niște desene până când gătesc eu? o întreb, punându-mi șorțul pentru gătit.

- Nu, vreau să te ajut, spune și eu oftez.

Mereu i-a plăcut să mă ajute la gătit.

- Bine atunci. Haide, spun și ne îndreptăm spre bucătărie.

O așez cu grijă pe blat și îi dau o lingură din lemn să o țină, lăsând-o să creadă că se simte folositor la ceva. În schimb, eu decid să fac niște paste carbonara. Theresa a menționat odată că îi plac foarte mult pastele mele. O las pe Alyssa să pună pastele în oala cu apă și o îndepărtez imediat ce pornesc aragazul. Întotdeauna a vrut să mă ajute la gătit, dar mi-a fost prea frică să nu pățească ceva, așa că încerc să o las la lucruri foarte mici.

Descoperind-o pe SageUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum