Capitolul 64

549 29 0
                                    

Christian






Nu a durat mult până când paramedicii și poliția să apară. S-au întâmplat atât de multe și nimeni nu știa pe ce să se concentreze. Mi-am ajutat soția să ajungă la ambulanță și am mers cu ea la spital, în timp ce ceilalți au fost nevoiți să rămână puțin la fața locului și să-și dea declarațiile. Când mă aflu în sala de așteptare, Thomas m-a sunat cu detalii. Nimeni nu a văzut mai nimic. Singurul lucru care a ajutat au fost filmările camerelor de securitate. Singurul motiv pentru care Vivienne a știut să intre fără a fi văzută a fost că ea mai a locuit acolo și a știut exact unde sunt situate punctele slabe din grădina conacului. Au trecut câteva ore, iar întreaga familie a ajuns la spital, aşteptând să se întoarcă doctorul cu veştile bune, sperăm.

— Christian, te rog stai jos, a spus mama.

Ma tot plimb de când Tessa a intrat în sala de operație. Am oftat si m-am asezat pe scaun.

— Dacă se întâmplă ceva rău? Durează prea mult? Poate ar trebui să mă duc să întreb, am spus, ridicându-mă din nou, dar Thomas m-a tras în jos.

— Te rog, nu face asta. Sunt ocupați acum. Lasă-i să își facă treaba, a spus Thomas.

Am deschis gura să spun ceva, dar tocmai în acest moment, doctorul a ieșit afară.

— Cine este soțul? a întrebat doctorul, scoţându-și mănuşile.

— Eu sunt. Ce fac ei? Sunt bine? am întrebat, sărind în sus.

— Rana soției dumneavoastră a fost îngrijită. Ea a avut noroc. Glonțul nu a făcut prea multe pagube. În ceea ce privește bebelușii, au fost câteva complicații de când a căzut, așa că a trebuit să facem o operație cezariana de urgență. Felicitări, domnule Cross, a explicat doctorul.

Toată lumea rămâne tăcută în timp ce a preluat informaţiile pe care le-am primit.

—  Deci, sunt toţi bine? am ridicat o sprânceană spre doctor și m-am uitat în cameră.

—  Soția ta va avea nevoie de mult timp pentru a se recupera, iar copiii tăi au fost plasați într-un incubator, a explicat el. Ați dori să vă cunoașteți fiul și fiica dumneavoastră? m-a întrebat, dar nici nu am putut să răspund ca am intrat direct în cameră să mă uit la soţia mea şi să îmi cunosc copiii pentru prima dată.



Descoperind-o pe SageUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum