𝓢𝓪𝓰𝓮Mă aşez pe canapea, cu picioarele încrucişate, în timp ce răspund la un mesaj primit de la Mia. Am văzut că un număr necunoscut că mi-a trimis câteva mesaje, dar l-am ignorat pentru că nu știam cine este. Am primit mai multe mesaje, așa că în cele din urmă am blocat numărul.
Probabil a fost un escroc. Dacă ar fi cineva important, știam că s-ar identifica imediat.
Ghici ce facem, mi-a scris Carolina.
Am raspuns imediat cu semne de intrebare, curioasă să știu ce face fata mea. Îmi trimite o poză cu ea și cu Alyssa, amândouă îmbrăcate în sorțuri și facand niște pizza. Mâinile Alyssei sunt acoperite cu sos roșu, la fel ca și gura ei.
O, wow, se pare că la amândouă vă face plăcere să faceți mizerie, am trimis un mesaj cu emoji-uri râzând după propoziție.
Bine că am purtat șorțuri, a răspuns ea.
Este foarte necesar atunci când gătești cu Chef Alyssa.
Zâmbesc în timp ce îi răspund la mesajul ei. Sunt într-adevăr, necesare. Știam că de câte ori Alyssa a " ajutat " să facă ceva.
Văd asta. Bucură-te de întâlnirea ta, mi-a răspuns ea, la care eu i-am răspuns:
Bucurați-vă de pizza.
Aud motorul langa poartă funcționând și mașina lui Thomas trecând peste pietriș, apropiindu-se din ce în ce mai mult. Nu mi-am dat seama că am devenit nervoasă. Nu este o întâlnire oficial, totuși am simțit așa.
Mă ridic și îmi îndrept rochia, apoi mă duc la oglinda de lângă uşă şi îmi verific machiajul. Aud pași urcând treptele și ușa deschizându-se.
— O, wow...
Ochii verzi ai lui Thomas s-au mărit, coborând încet pe corp și apoi înapoi pe fața mea.
— Bună.
Am zâmbit, uitându-mă drept în ochii lui superbi. Nu m-am putut abține să nu mă pierd în ei.
— Arăți minunat, a adăugat Thomas, făcându-mă să zâmbesc.
M-am dus la locul pe care îl aveam afară și m-am așezat să mă pun pe călcâie.
— Este o rochie Cross?
— Da, am răspuns eu, ridicând privirea la el, în timp ce îmi puneam pantoful drept.
— Știi, toate aceste haine din linia pe care ai purtat-o, nu au fost niciodată vândute, pentru că am descoperit că nu se potriveau bine, dar acum văd că nu au avut niciodată un model potrivit pe care să le poarte, a spus el, cu ochii aţintiţi asupra mea în timp ce îmi pun și celălalt pantof.
Cuvintele lui mi-au facut obrajii sa se incalzeasca puțin.
— Nu sunt un model, doar un bucătar.
Am râs stânjenită, ridicându-mă.
— Energia ta este prietenoasă și caldă, iar zâmbetul tău radiază aceeași energie. Asta este tot ce este nevoie pentru noi, a spus Thomas calm, dându-mi mâna ca să mă ajute să mă ridic.
CITEȘTI
Descoperind-o pe Sage
Romance"Descoperind-o pe Sage" te duce pe o călătorie emoționantă a unei femei puternice care își crește singură copilul după ce iubitul ei i-a frânt inima. Când ea se mută cu noul ei loc de muncă ca bucătar personal pentru un miliardar renumit, își dă sea...