Epilog

883 36 27
                                    

𝓢𝓪𝓰𝓮



*  🎀  𝒞𝒾𝓃𝒸𝒾 𝒶𝓃𝒾 𝓂𝒶𝒾 𝓉𝒶𝓇𝓏𝒾𝓊  🎀  *

M-am uitat repede prin opțiunile sau modelele pe care le pot purta. Astăzi este ziua de naștere a lui Thomas și, desigur, trebuie să fie o petrecere pe cinste. Am chiar și cea mai bună surpriză pentru el.

În cele din urmă, mă mulțumesc cu o rochie albastră elegantă. Nu am prea mult timp la dispoziție să mă machiez, așa că mi-am aplicat doar puțin rimel, creion de ochi și ruj.  Trebuie să fiu rapida pentru că am refuzat să am o dădacă, așa că desigur, a trebuit să pregătesc și copii, deoarece Thomas este încă la duș.

Ies din cameră și o văd pe Alyssa ieșind din camera ei, fiind îmbrăcată într-o rochiță mov, arătând la fel de atrăgătoare ca tatăl ei.

— Uau, arăţi atât de minunat, prințesă, o complimentez, trecându-i degetele prin părul ei mătăsos.

— Mulțumesc, mamă. Și tu arăți foarte frumoasă, ea azâmbit, uitându-se spre mine.

Acum este mamă. Probabil că atunci când copii împlinesc vârsta de opt ani, cuvântul mami este înlocuit de cuvântul mama. Partea bună este că gemenii încă mă strigă mami.

În cinci ani de zile, noi am reușit să avem încă doi copii, un băiat și o fată. Maya Evelyn Cross și Kyle Sebastian Cross. Alyssa își adoră frații foarte mult. Chiar dacă la început a fost diferit, s-a obișnuit repede. Numele de familie al Alyssei a fost schimbat în Cross. A avea acești trei copii în casă mă înnebunește uneori, dar nu este nimeni altcineva pe care să-l iubesc la fel de mult pe cât îi iubesc pe acești copii. Îi pregătesc pe gemeni și, destul de curând, oaspeții trebuie să înceapă să sosească.

Aproximativ o oră mai târziu, privesc pe fereastră. Îi văd pe gemeni cum se joaca cu gemenii lui Christian și ai Tessei, și Heather Tiana Cross și Edward Matteo Cross.  Al doilea nume al băiatului este de la tatăl Tessei, iar Tiana este numele ambelor bunici. Christian și Tessa au făcut cu siguranță niște copilași extrem de drăguți. Din păcate, după nașterea gemenilor, i s-a spus că nu mai poate avea copii, dar ei au fost și  sunt fericiți și norocoși ca o familie de patru membri. Am fost fericită că lucrurile au funcționat foarte bine pentru ei. Au meritat să fie fericiți.

Privesc din nou în jur și îi văd pe gemeni și pe fiul Miei, James, alergând după Edward. Da, Mia si Vincent au facut in sfarsit pasul cel mare si au adoptat un băiețel. Așa cum am spus, ei sunt părinți niște extraordinari, iar James este un îngeraș de copil. Carolina s-a căsătorit și ea în urmă cu trei ani, iar după un an a venit pe lume frumoasa ei fiică, Cleopatra. Are doar doi anișori și în prezent se afla în poala bunicii ei. O observ și pe Kelly stând lângă ea și jucându-se și cu Cleopatra. Din păcate, Kelly nu are proprii ei copii, deși își dorește foarte mult. Căsătoria ei a ajuns la sfârșit. Totuși, am auzit-o întrebându-i pe Vincent și pe Mia despre agenția de adopție la care au apelat ei.

Din câte observ, pot spune că întâlnirile de joacă în aceste zile au fost mult mai agitate decât atunci când era doar Alyssa. Am văzut-o și pe Kate stând lângă soțul ei. Cariera ei de arhitect merge foarte bine. În ultima perioadă, a avut mereu proiecte mari, iar eu am fost într-adevăr fericită pentru ea. Merita asta din plin. Ea a fost mereu pasionata de carieră, așa că a fost bine să văd că totul dă roade în cele din urmă.

Simt cum o pereche de brațe puternice se înconjoară în jurul meu, iar parfumul familiar al lui Thomas îmi umple nasul de mireasmă, în timp ce îmi înghețată gâtul.

— La ce te uiţi, draga mea? îmi săruta partea laterală a gâtului.

— Doar oamenii. Sunt o nebuna, chicotesc și mă întorc să îl înfrunt, începând să îi mângâi faţa, în timp ce mi-am ridicat privirea doar pentru ai observa ochii lui verzi şi am zâmbit.

Descoperind-o pe SageUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum