𝓣𝓱𝓸𝓶𝓪𝓼
M-am întors în camera mea și am căutat costumul perfect pe care să îl port. Poate ar fi de ajuns acest costum de marina? L-am pus si m-am uitat la reflexia mea din oglindă. A fost o potrivire perfectă. Mi-am aranjat frumos părul pe spate pentru a se potrivi cu tema fotografiei și mi-am schimbat ceasul cu altul.
M-am îndreptat spre curtea din spate, știind că nu ar trebui să pierd timpul. Ultimul lucru de care aveam nevoie este ca Tessa să mă certe. O observ pe Sage venind spre mine, îmbrăcată într-o rochie de mătase din lemn de trandafir. Pot spune că are cele mai subțiri curele și atârna destul de jos, expunându-i pielea catifelată. Părul ei este prins într-un un coc, iar machiajul ei este încă păstrat natural, deși rujul ei este mult mai strălucitor. Cerceii ei din diamante se potrivesc cu colierul pe care-l partă.
Pentru această fotografie, suntem amândoi în față, cu mâinile mele înfășurate în jurul taliei ei, în timp ce ale ei sunt peste umerii mei în timp ce mă privește.
— Rochia asta a fost făcută pentru tine, i-am şoptit la ureche, făcând-o să zâmbească puţin, iar în acel moment, Tessa a făcut câteva fotografii.
— Bine, oferiți unul celuilalt cel mai romantic aspect pe care îl puteți aduna, ordonă apoi Tessa.
Mă uit în jos la Sage și îi iau bărbia, uitându-mă în ochii ei căprui și zâmbind puțin. Apoi, mă aplec puțin mai aproape. Îi pot simți privirea pe buzele mele, iar a mea este și pe ale ei.
— Bine! Acum, schimbați-vă cu ultimul outfit! ne-a strigat Tessa, făcându-ne să facem un pas înapoi.
Am mers înainte și ne-am schimbat pentru ultima fotografie și ne-am întâlnit din nou. De data aceasta, Tessa ne-a pus să ne așezăm pe o bancă și a luat o privire ceva mai serioasă. Sage nu poartă extensii de păr, deoarece aceasta ar fi trebuit să fie o fotografie mai recentă.
CITEȘTI
Descoperind-o pe Sage
Romance"Descoperind-o pe Sage" te duce pe o călătorie emoționantă a unei femei puternice care își crește singură copilul după ce iubitul ei i-a frânt inima. Când ea se mută cu noul ei loc de muncă ca bucătar personal pentru un miliardar renumit, își dă sea...