Hope p.o.v. 'Ik ga, vertel niemand waar ik ben, want wat ik ga doen staat gelijk aan een zelfmoordpoging.' De woorden spoken nog steeds door mijn hoofd. De woorden die ik tegen het zusje van Alice had gezegd. Haar gezicht had geschokt gestaan. Maar ze had geknikt. Dus vertrouw ik haar erop dat ze het niet zegt. Als Elijah nog wakker word. Maar daar ben ik niet zeker overIk zie zijn gezicht nog steeds voor me. Zijn ogen gesloten. Zijn haar wild. Het leek wel of er geen leven meer in hem zat. En dat begon ik ook te geloven. Dus heb ik besloten om weg te gaan. Ik ga Alice halen. En nu ik erover na denk. Is er misschien een kans dat Kilian nog leeft, dan haal ik hem er namelijk ook uit. Killian, de broer van Josh. Degene die precies 7 jaar geleden ontvoert is door de regering. Nu ik erover nadenk is de kans heel klein dat hij nog leeft. Maar de kans is er wel. Ik zit op Cadee, mijn paard. Ze is zwart met felblauwe ogen. Met haar kan ik wel communiceren. Dat heeft Josh me geleerd. 'Waar moeten we heen Hope?' De stem van Cadee klinkt harmonieus. Zoals alle paardenstemmen heb ik van Josh gehoord. Hij had wel gave acties met de roofdieren tijdens de aanval. 'We gaan naar het huis waar de regering Alice en Kilian vast houdt.' zeg ik resoluut. Cadee zet nog meer vaart in en rent door het bos heen. De stad komt al in zicht. Hoe snel zijn we gegaan?!? Maar de stad is nog een grote opgave. We vallen namelijk heel erg op. Ze rijden daar alleen in auto's en treinen en alles, en dan kom ik aan. Op mijn zwarte paard, in een grijs pak. Was dit wel zo'n slim idee? Ja, wat had je anders moeten doen! 'JIJ DAAR!! BLIJF STAAN!!' ik blijf als bevroren staan en zie een bewaker staan. 'Jij bent van de plek waar ze specials onder laten duiken is het niet?' 'J-ja meneer.' 'Ben jij een special.' Ik schud mijn hoofd. 'Maar ze is wel van de Special place. zet haar vast met normale handboeien en zet haar bij de gevangen specials.' hoor ik een tweede stem zeggen. YES! Mijn handen worden in de normale handboeien gedaan en ik word ruw een busje ingeduwd. Ga naar de specials en zeg dat het goedkomt. Zeg ik tegen Cadee. Ze hinnikt en rent dan heel hard weg. Ik voel dat we beginnen te rijden en niet veel later komen we aan bij het huis waar de regering dus de specials vasthoudt. Na door een aantal gangen gelopen te zijn word ik een kamer ingeduwd die gelijk weer op slot word gedraaid. Ik moet even wennen aan het felle licht. Zodra de vlekken weg zijn herken ik 2 personen die aan kettingen hangen. 'H-hope?' ik hoor de zwakke stem van Alice. In een simpele beweging krak ik de handboeien doormidden en sta ik op. Alice kijkt op en kijkt me zwakjes aan. 'H-hope wat doe je hier?' haar stem klinkt ook zwak. En ze is hier pas 2 dagen. Ik vorm een sleutel van bliksem en stop hem bij haar handboeien. Na een tijdje zijn ze los. Alice zakt gelijk op de grond. 'G-ga naar Killian!' zegt ze met haar laatste energie. Ik knik en loop wankel naar de tweede persoon toe. Killian. Hij heft zijn hoofd op. Zijn zwarte haar staat wild en zijn bruine ogen staan dof. Toch herken ik hem. Het is gewoon de grotere versie van het kind dat we 7 jaar terug zijn verloren. 'Ben je klaar met over mij denken en kun je me losmaken?' met grote ogen kijk ik naar Killian en maak ik hem los. 'Killian, je hebt je krachten nog!' roep ik verbaast uit. 'Ja, ze willen een massaproductie doen. Alle specials in een keer zal ik maar zeggen.' zegt Killian terwijl hij pijnlijk over zijn polsen wrijft. Daarna tilt hij Alice over zijn schouder. 'Vertel het eens Hope. Hoe gaan we hier uitkomen?' Ik wijs met een grijns naar boven terwijl ik het rooster eraf laat knallen. 'Dat werkt niet. Geloof me.' zegt hij. Ik kijk naar boven en zie een kale muur ontstaan. Oh damn, we zitten hier nog wel even....
Alice p.o.v. Ruw word ik de kamer binnengeduwd met handboeien om. Daarna word ik bijna gelijk aan de muur gehangen. De mannen lopen haast grinnikend weg. Ik begin te huilen. Ik zie mijn arme zusje nooit meer terug. En Hope, en Elijah. Niemand meer!!! 'W-wie ben je?' hoor ik een vaag bekende stem zeggen. 'Alice.' zeg ik terwijl ik de persoon probeer te herkennen. 'ALICE!' de jongen lijkt echt blij. Maar ook weer niet aangezien ik hier ook vast zit. Nu herken ik hem weer. 'KILLIAN!' roep nu ik ook uit. 'Heb je me gemist Babe?' hij heeft een grijns op zijn gezicht. Ik kan alleen maar glimlachen. Tuurlijk heb ik hem gemist. Wij waren voor elkaar gemaakt zoals Hope en Elijah dat waren. Naja, iets minder sterk natuurlijk. Maar dat je voor iemand gemaakt bent moet een reden hebben. 'Heeft het ook. Ware liefde is het enige dat de bol kan stoppen.' zegt Killian grijnzend. 'Heb ik dat net hardop gezegd?' 'Nee, ik kan gedachten lezen remember.' Ik kijk met een owh ja blik naar hem waardoor hij in de lach schiet. Ik begin nu ook te lachen. 'Killian. Ik heb je gemist.' zeg ik. Daarna val ik in een diepe slaap.
Killian p.o.v.
Daar hangt ze dan. Mijn Alice. Wat is er gebeurt dat ze haar te pakken hebben gekregen. En hoe kunnen ze zo dom zijn om ware liefde bij elkaar op te sluiten. Ze. Zijn. Zo. Dom. Maar dat wist ik allang. Al sinds mijn 7de zit ik hier en nog steeds hebben ze mijn krachten niet afgepakt. Domme ezels. Geen belediging voor Ezels hoor. Die zijn hartstikke lief. Maar ze willen een soort massaproductie doen. Alles in 1 keer. Ik bedoel dan eigenlijk alle specials in 1 keer. Maar dan zullen ze nog lang moeten wachten. Heel lang. Hope en Elijah laten zich namelijk niet zomaar pakken en Josh heeft eigenlijk altijd wel bescherming bij zich. Wat heb ik Alice eigenlijk gemist al die tijd hey. En Hope, Elijah en niet te vergeten, mijn broer. Josh. Ik ben benieuwd hoe het met hem gaat. Heel benieuwd. Ik zal het dadelijk aan Alice vragen. Maar nu ga ik eerst slapen. Net zoals Alice. Het duurt ook niet lang voordat ik in een onrustige slaap ben gevallen. Alsof ik weet dat er iets ergs gaat gebeuren. Iets heel ergs.
Hey mensen. Owh ik schaam me zoooooo diep. Ik heb zooooo lang niet geupdate dat ik er zelf gek van werd. En vandaag kreeg ik ineens inspiratie dus alsjeblieft! Een nieuw hoofdstuk speciaal voor jullie. Ik hoop dat jullie me vergeven. Kijkt smekend. X-jes Yara (De Ya van Liyaxxxx)
JE LEEST
Special
Fantasy6 specials, weer, natuur, elementen, gedachten lezen, met dieren kunnen communiceren en genezende krachten. dat zijn de 6 specials. weer en natuur zijn al sinds hun geboorte bij de rebellen. Ze leerden van elkaar hoe ze de andere speciale kracht...