מטרה: 50 הצבעות.
קרול
חשבתי שהוא לא כופה את עצמו על מי שלא רוצה אותו.
הנהנתי מפחדת לסרב לו, המבט שלו שנראה קודר באופן תמידי היה ריק, נטול רגש.
"יש לך מקלחת בקומה השנייה ואני אביא לך משהו ללבוש" הוא הביט בי בזלזול.
"תודה", לקחתי את עצתו הקודמת והודיתי בדממה.
"את מתכוונת לזוז?", החיוך שלו לא נוגע בעיניו.
"א-איך אני עו-", לפני שסיימתי את המשפט ידו אחזה בזרועי בעודו גורר אותי לגרם מדרגות שלא ראיתי. במעלה המדרגות היו בגדים, נעליים ועטיפות ריקות של אמצעי מניעה.
בחיי שעם כל הכסף שבטח יש לו, לא תזיק לו האפשרות להעסיק מנקה או לפחות עוזרת.
"הינה", הוא דחף אותי. לא כל כך חזק, אבל מספיק כדי שאמעד על רגליי לכיוון דלת סגורה.
"מקלחת. אני אכין לך בגדים, קחי את הזמן" מבטו מזלזל.
מיהרתי לנעול את הדלת, פושטת את בגדיי שממילא לא כיסו הרבה.
תליתי את הג'קט שלו על וו התליה, ופניתי למקלחת.
המים החמים הכו בעדינות בגופי. הסבון, להפתעתי של נשים, מדיף ריח נעים. עצמתי את עיניי, שוטפת את כל היום הנורא ממני.
לא רציתי לצאת ולהתמודד איתו.
"את ישנה איתי", המילים ריצדו במוחי.
כבר הייתי עם כמה גברים במסגרת עבודתי, אבל מעולם לא נשארתי ללילה. זה היה עניין של שעה עד שהיו מעיפים אותי חזרה החוצה למצוא את דרכי למגורים של המועדון.
ניערתי את המחשבות מראשי ופתחתי את דלת הזכוכית אך נזכרתי שלא ראיתי מגבות באמבטיה.
החלטתי לחפש בכל זאת, אך כשדרכתי מחוץ למקלחון ראיתי בגדים מונחים על כיסא יחד עם שתי מגבות לבנות.
"לא נעלתי את הדלת?", יכולתי להישבע שנעלתי.
מיהרתי להתנגב ולהתלבש בבגדים שהיו בוקסר, וחולצה של אישה השייכת, כנראה, לחברה שלו או אחותו.
"קדימה אני עייף ויש לי עבודה מחר, לא כולנו מתפרנסים מלמכור את הגוף", קולו הלעגני והמזלזל נשמע מבעד לדלת. מצמצתי במהירות, מתעלמת ממילותיו.
"אחרי".
עלינו לקומה השלישית, לחדר האחרון במסדרון. המיטה גדולה יחסית, אני לא אהיה חייבת להיות צמודה אליו.
הוא פשט את בגדיו וראה את מבטי המבוהל.
"אני ישן בבוקסר. אני אמרתי לך, אני לא אנס ואת לא הטעם שלי" ידו החליקה במורד גבי, וגופי נצמד אליו.
הרגשתי את ליבי מתפרע.
"עכשיו כדאי לך ללכת לישון ולא להעיר אותי, כי אני לפני יום עמוס". הנהנתי שוב.
מעניין מה המקצוע שלו, כי לפי מה שאני רואה- הוא מרוויח יותר ממה שאני עשיתי בכל חיי.
~~~
את הפרק הזה אני ממליצה ומקדישה לה, יש לי סיפור מדהים עם כתיבה סוחפת@724747
אוהבות שלי, אתן יודעת שאני אוהבת אתכם!
הבטחתי שאני יעלה שתגיעו למטרה, אז הגעתם ועלה.
שמעו את השיר זה קאבר לשיר ממש מוכר, וזה באמת יפה <3
באהבה,
וויט א'נגל.
YOU ARE READING
Empty eyes[niall horan]
Fanfiction✯הסתיים✯ MxW היא לא מצפה מאף אחד שיעזור לה, אבל הוא עושה את בכל זאת. סיפור נוסף מבית היוצר שלי ושל עדן נייל- אני- @ys_white_angel קרול- עדן @EdenAlayev אזהרות: ◆ כולל תכנים אלימים. ◆ תכנים מיניים, יחסים שאינם בהסכמה. ◆ כפייה. כל הקורא סיפור זה לו...