chapter 26

1.2K 165 19
                                    

הצבעות: 85

קרול

"את מוכנה להניח את ה-" , "לא עד שאני אצליח", חבטתי שוב ושוב בשק, פרץ אדרנלין שבי מנע ממני מלעצור, עד שאנחית את החבטה המושלמת.

"לכי לישון כבר!" הוא נהם, עייף מהאימונים, אוזק את ידיי מאחוריי גבי בידיו.

"אוף, בסדר עצלני" השתחררתי, חבטתי בחזהו בעדינות והוא צחק.

"ליאם, אני רוצה לדבר עם נייל", הוא הניד בראשו והרצין.

"אני מצטער קרול, אבל הוא ביקש לא ליצור איתו קשר" הנהנתי, מרגישה את הסדק גדל, והוא עטף את זרועותיו סביבי.

"תתעודדי פצפונת, אולי הוא יתגעגע וירוץ דרך הדלתות האלה כל רגע", הוא חייך.

"ליאם, ממתי נייל מתגעגע?" צחקתי.

"צודקת. אבל כמו שהארי אמר, את שינית אותו, ולטובה" הוא ליווה אותי לחדר החדש שלי.

"לילה טוב, קר", הוא נשק למצחי והלך לחדרו.

"נייל?", הרגשתי דקירה חזקה בחזה,

האוויר עוזב אותי,

התחלתי להשתעל ולהילחם לאוויר.

פקחתי את העיניים, החושך בחדר אופף הכל.

"נייל!", צעקתי.

משהו לא בסדר,

הוא לא בסדר,

נייל פצוע!

הכאב רק גדל.

"ליאם!" צרחתי עד טיפת האוויר האחרונה.

"קרוליין. שיט מה קרה?!", הוא מיהר אליי.

"נייל. משהו לא בסדר איתו, משהו קרה", התנשפתי.

"מה, על מה את מדברת? חלמת משהו?", הנדתי בראשי.

"הוא.. משהו לא בסדר. אני רוצה להתקשר אליו!" הוא שלף את הנייד וחייג, מיד נותן לי.

"הלו..", קולו הטבול במבטא אירי נשמע.

"נייל?!"

"הגעתם לנייל, תשאירו מספר ושם, ואני אחשוב אם לחזור אליכם" נשכתי את שפתי בחוזקה, מחייגת שוב.

"קרול, הוא עובד, הוא לא יענה"

"הוא הורג אנשים ליאם! ומשהו קרה.." מלמלתי, קמה מהמיטה, מחפשת אחר נעליים ומכנס.

"קרוליין, תפסיקי, את לא הולכת לשום מקום" הוא תפס בידי בחוזקה, מחזיק אותי במקום.

הנחתי את ידי השניה על חזהו, ובדיוק כמו שלימד אותי, לחצתי מספיק חזק כדי שיפול לקרקע, אחוז כאב.

"קרוליין!" הוא צעק, וקם חזרה אחרי כשהתאושש.

"ליאם, תקשיב לי. אני לא יודעת איך, אבל אני יודעת שמשהו קרה, ואני רוצה לראות אותו. עכשיו!" דרשתי.

הגענו לשדה התעופה ועיניי נפערו.

"איפה הוא?", דרשתי.

"אירלנד" מה?

"קדימה, הטיסה שלנו עכשיו. אני לא מאמין שפאקינג גררת אותי ב4 בבוקר לשדה התעופה, בגלל החבר האידיוט שלי שלא מוכן להודות שהוא מאוהב בך עד מעל הראש" הוא גלגל עיניים.

"הוא לא אוהב אותי, והוא לא אידיוט! עכשיו תתקדם כבר".

~~~
תהנו מהפרק, ונראה מה יהיה פרק הבא ;)

באהבה,
וויט א'נגל.

Empty eyes[niall horan]Where stories live. Discover now