chapter 13

1.6K 180 34
                                    

מטרה: 70 הצבעות.

נייל

אני יורד למטה ומניד בראשי בכעס, האגרופים שלי הדוקים. אני רותח על הארי, והוא יודע את זה. אבל זה ממש שיגע אותי איך שהוא נגע בה, והדמעות על הפנים שלה, זה לראות את זה שוב, אני יודע שהיא סבלה המון, זה לא מגיע לה. ממש לא! אני נאנח ויורד למטה, אני מחפש משהו להזמין, אבל הדבר היחיד שאני מוצא זה פיצה.

מה תעזור לי פיצה?! אני מעיף את הדף לפח, סוף סוף אפשר למצוא כאן משהו, מתברר שסדר זה דבר מבורך במיוחד כשאני לא זה שאחראי עליו.

אני מוציא החוצה סיר וצלחות, אני מוציא גם תבלינים ופסטה ומתחיל לבשל.

"נייל?" קול חלוש נשמע מקצה המדרגות, הקול של קרול.

"כאן, בייב", אני אומר ואפילו לא מביט לעברה. היא כבר תמצא את הדרך. אני שומע את טיפוף רגליה על הרצפה כשהיא מתקרבת.

וכשאני מרגיש את זרועתיה הדקיקות נוגעות בי אני כמעט קופץ ממקומי. היא מחבקת אותי מאחור, זרועתיה הדקיקות עוטפות את החזה המוצק שלי.

"תודה נייל", היא לוחשת לתוך עורי.

אני רק צוחק, "בייב, לא כדאי שתסיחי את דעתי כשאני מבשל",

"לא אמרת שאני לא הסוג שלך?" היא משיבה לי בשקט בלגלוג.

"מותק, את פשוט מחבקת אותי. דבר ראשון זה מסיח את דעתי, וזה יסתיים בטעות בזה שהמטבח ישרף. ודבר שני, את לא עומדת לשכב איתי, רק לענות אותי סתם ככה", אני משיב אליה בנימה דומה. ידיה מתרפות מיד והיא משחררת אותי.

"רק רציתי להגיד תודה", היא אומרת בנימה פגועה. באמת כאילו? אלוהים רק שיחקתי במשחק שלה.

אני מערבב את הפסטה ומתסובב לעברה "היי, בייב, לא התכוונתי לפגוע בך, רק צחקתי, אוקי?", אני מניח את ידיי על מותניה ומקרב אותה אליי.

"סולחת?" אני שואל, שפתיי מרפרפות על אוזנה. היא מהנהנת ונצמדת אליי. איך אני רוצה לנשק אותה עכשיו.

אני מביט לעברה, אולי אני אקח את הסיכון? ולפני שאני יודע מה אני עושה, אני שואל "את מסכימה לי לנשק אותך?"

~~~

בוקר טוב בנות, שיהיה לכם יום מדהים.

באהבה,

וויט א'נגל.

Empty eyes[niall horan]Where stories live. Discover now