20 - tamamlanma

298 25 39
                                    

SEZEN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SEZEN

"Dahiyane plan he! Dahiyaneymiş..." Metin oturduğu koltuktan geceye telaşlı bakışlar atıyordu. Sırtı gerginlikten o kadar dikti ki başını yoldan çevirip yanındaki kadına dönüp bakmadı.

"Az laf çok iş," dedi Sezen.

Dikiz aynasını yüzüne çevirip haftalar önceki saldırıdan arta kalan göz çevresindeki morluğu görmemeye çalıştı. Bozulmamış saçlarını düzeltip makyajının akıp akmadığına baktı.

"Aldığımız şu riske bak."

Metin'in gerginliği sinir bozucu olmanın ötesine gidiyordu. "Sus artık, her şey yolunda gidecek," dedi adamın direksiyondaki elini tutarken.

"Biraz daha beklemeliydik."

"Kızını özlemedin galiba."

"Dalga mı geçiyorsun, burnumda tütüyor." Adam özlem dolu bakışlarını Sezen'e çevirdi sonunda.

Okyanus ve Mine bir aydır yurt dışındalardı. Bir ay evvel Metin tüm cesaretini toparlayıp Sezen hakkında gerçeği gizleyerek Oktay yüzünden hayatlarının tehlikede olduğu, adamın uyuşturucu işiyle ilgilendiği için güvende olamayacakları bahanesiyle kadını zar zor yurt dışına çıkmaya ikna edebilmişti. Mine'nin polis ısrarını kesinlikle reddederek işlerin daha sarpa saracağını, bir delili olmadığını, şikayetin adamı sinirlendirmekten öteye gitmeyeceğini anlatmıştı. Mine, Metin'in de onlarla gelmesini istemiş fakat adam şirketteki yokluğunun Oktay için büyük fırsat olacağını ayrıca ortadan kaybolması dikkatleri üzerine çekebileceği ile ilgili palavralar sıkmıştı. Mine'nin hiçbirine ikna olduğu yoktu ama Okyanus'un ne kadar korktuğunu görmüştü.

Sezen iç cebine uzanıp bir paket çıkardı.

"İçme şunu," diye seslendi Metin.

"Beklerken canım sıkılıyor," dedi kadın.

Metin yerinde uzanıp kadının elindeki sigarayı tutunca yumruğunun içinde parçaladığı gibi açtığı camdan dışarı attı. Pek kendine has bir hareket değildi ama şu an için endişesi farklıydı.

"Hareket ediyor," dedi Sezen. Metin'in saldırısını unutmuş, elinde tuttuğu telefondan ekranda hareket eden imleci Metin'e gösteriyordu.

Adam arabayı çalıştırıp olabildiğince sakin kalmaya çalışarak gaza bastı.

"Benim sürmeme izin vermen gerekiyordu," dedi Sezen, elindeki telefonu arabanın önüne yerleştirirken.

Bir Apartman DairesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin