Zdravím u nového příběhu! Kdo mě ještě nezná, jmenuju se Petra a je mi 15 let (za chvilku 16). Moc ráda čtu, maluju a i píšu. Toto je můj druhý příběh.
Hned po mém prvním příběhu jsem nebyla schopna si život představit bez psaní na Wattpadu. Proto tu máme další příběh. Jmenuje se Banned fruit, v překladu Zakázané ovoce.
Doufám, že se Vám to bude líbit.
Začínáme...Vylezla jsem z postele a zkontrolovala na kalendáři, jestli je to pravda. První školní den druháku. A ano, pravda to byla. Chloe Wilde jde do druháku.
Vyšla jsem z pokoje do koupelny, abych provedla svou ranní hygienu. Na chodbě jsem se střetla s mamkou, která už byla nachystaná do práce.
Určitě Vás bude zajímat, proč mé příjmení je Wilde. Moje máma je Olivia Wilde. Americká režisérka a herečka. I přes to, že máma má americké kořeny, bydlíme v Londýně asi od mých pěti let. Bydlíme tu jen my tři. Já, máma a můj o dva roky mladší bratr Archie. Můj táta žije v Americe a jsou s mámou rozvedení. Doslova se vlastně nenávidí.
„Co tak koukáš? Umývat a převlíkat! Druhák nepočká...jo a vzbuď Archieho," křikla na mě máma.
„Ty už jdeš do práce?" zeptala jsem se ospale.
„Jo musím do studia...hezký den ve škole, pá," zavolala ještě od dveří, když je zabouchla.
Vlítla jsem do koupelny, provedla svou ranní hygienu a šla se převléct. Cestou do pokoje jsem vzbudila Archieho, který si neumí dávat budík a pěkně mě to štve. Nebudu patnáctileté děcko budit až do konce života.
„Archie! Vstávej tyvole," zatřásala jsem s ním, ale ani to s ním nehlo. Dál pochrupkával. Skočila jsem přímo na něj, což ho konečně vzbudilo.
„Au! Co děláš sakra!" zakřičel podráždeně.
„Vstávej, jdem do školy, máma už odjela." Přetočil se na bok a konečně vstal.Oblékla jsem si modré džíny, kostkovaný svetr červené a modré barvy, protože dneska je celkem zima. Doplnila jsem to mými oblíbenými červenými converskami.
Vlasy jsem si učesala do drdolu a nalíčila řasy řasenkou. Nebudu to první den nějak přehánět. I když já to vlastně nepřeháním ani nikdy jindy. Možná na nějaký ples nebo párty, na kterou stejně nechodím. Jsem takový spíš introvert. Slušný introvert...to je ta definice.
Sebrala jsem mou tašku přes rameno a naházela do ní vše potřebné. V kuchyni jsem si vzala toast a jablko a s bratrem jsem šla pěšky do školy. Můj bratr chodí ještě na základku, ale máme stejnou cestu, protože střední je tady vedle základky.
„Čau brácho," rozloučila jsem se s ním. On neřekl ani slovo, jen nade mnou přetočil oči a zašel pryč.
Před školou jsem našla mé dvě jediné kamarádky Penelope a Ashley, se kterými se znám od školky.
„Ahoooj," pozdravila jsem je obě a obejmula. Celé léto jsme se neviděly, jelikož jsme každá byla někde na dovolené pořád.
„Slyšela jsi Chloe o tom, že budeme mít nového třídního?" řekla mi Ashley a já na ni jen vyvalila oči.
„Neslyšela jsem o tom," řekla jsem nejistě a čekala, až mi řekne podrobnosti.
„Vůbec nic o něm nevím, jen vím, že je to nějaký borec," doplnila. Aha no, tak se moc podrobností nedozvím.
„Měl by být mladej," ozvala se Penelope.
Mladej učitel? Na naší škole?
„Tomu se mi nechce věřit," řekla jsem nevěřícně.
Vešly jsme do naší třídy a zaujaly naše obvyklá místa. Moje zadní lavice u okna byla naštěstí prázdná. Sedávám tady sama a holky sedí přede mnou. Vyhovuje mi to tak, protože všichni, co se mnou kdy seděli, jen ode mě opisovali. Jsem takový trochu třídní šprt no, přiznávám se. Baví mě škola. Hlavně literatura a zeměpis.
Jsem dost zvědavá, kdo bude náš třídní. První hodinu máme s ním, jelikož nám do rozvrhu dali první hodinu třídnickou na seznámení s učitelem. Fakt se modlím, aby to nebyl nějaký blb. Naše minulá třídní byla skvěla, paní Fletcherová byla sice starší, ale měla jsem ji ráda. Asi šla do důchodu, věk na to určitě měla.
Nachystala jsem si na lavici pouzdro a deník, abych si kdyžtak něco mohla zapsat nebo jen tak si něco kreslit.
Do konce přestávky jsem si povídala s Penelope a Ashley, dokud nezazvonilo na první hodinu. Doslova se mi udělal knedlík v krku a nemohla ho zaboha spolknout. Nával stresu se mi zvedl o sto procent. Fakt se bojím, kdo bude můj nový třídní učitel. Úplně se mi potí ruce. Najednou u přemýšlení, jestli bude hodný a nebude přísný se otevřely dveře. A málem mi spadla brada.
Kdo to sakra...
ČTEŠ
Banned fruit
Teen FictionZdá se Ti tvoje škola nudná? A co kdyby se do tvého studentského života připletli dva muži v jednom roce najednou? Sedmnáctiletá Chloe Wilde jde do druhého ročníku střední školy. Její život je poměrně stereotypní a normální, dokud se jí v životě ne...