Kurva!

205 6 0
                                    

Od toho dne jsme píchali (tak tomu říká Harry) furt. Ráno. Někdy ve škole....

Flashback:
„Takže třído, otevřte si učebnice na straně 135 a přečtěte si odstavec 27. Chloe? Ty pojď se mnou pro slovníky a ukázky knih Williama Shakespeara," zvolal a já ihned nad rozkazem vstala.
S Harrym je to tak vzrušující. Připadám si jako tajný agent, který vlastní zakázané ovoce, o kterém nesmí nikdo vědět. Doma jsme jako milenci, ale ihned, jak vejdeme do školních dveří, stanou se z nás pouze student a učitel. Nic víc, nic míň.
Následovala jsem jeho kroky dlouhou chodbou, až se zastavil před skladem učebnic a pomůcek pro výuku. Vešla jsem rychle za ním a čekala, až mi začne podávat slovníky. To se ale nestalo.... Jen, co se zabouchly dveře, přitlačil mě k policové skříni s učebnicemi a ochutnával mou mentolovou žvýkačku. Líbal dravě, hladově.
„Víš, že v hodinách jsou žvýkačky zakázané, slečno Wildeová?" řekl dominantně.
„Oh...to ne....budu mít průšvih?"
„Už máš...," řekl a přisál se ke mně znovu. A znovu. A znovu. Bože, nikdy nechci, aby tahle chvíle skončila. Chtěla jsem víc. A on ještě víc. Zaryla jsem se mu prsty do vlasů a začala si s nimi pohrávat. On si mě vyzdvihl, chytil mě za prdel a já mu obtočila nohy kolem těla. Udělala jsem krouživý pohyb pánví a ucítila, jak se mu zvětšuje boule v jeho upnutých skinny džínách.
„Ahh...kurva Chloe, neudržím se, chci tě."
„Opíchej mě," vyřkla jsem, až jsem nevěřila svým ústům.
„Cože?" zeptal se lišácky vyvaleně.
„Tady. Teď. Mě. Opíchej. Tak. Až. Budem. Mít. Průšvih. Oba," šeptala jsem mu do ucha.
Usmál se na mě, kousnul se do rtu, oblízl si rty, položil mě na zem, sehnul se k zemi do úrovně mých džínů a začal rozepínat knoflíček. Kalhoty mi stáhl dolů a jeho prsty s jazykem se ocitly na mém nejcitlivějším bodu...
„Ššš, tiše lásko," šeptal mi do ucha, když silně přirážel a já si myslela, že už nikdy nebudu moct chodit.
„Kurva Harolde," postěžovala jsem si.
„Ah...miluju, kdyz mluvíš sprostě, udělej se pro mě," zachraptěl.
Jeho pohyby se zpomalily, ale intenzita byla vyšší a vyšší, až jsme oba podlehli tel skvělé vlně orgasmu.

A samozřejmě doma po škole a večer nesmí chybět.

O rok později:
Hned co jsem dnes přišla ze školy, běžela jsem do lednice dát si něco na jídlo. Ve škole byl totiž ten nejhnusnější oběd a já ho nesnědla. Jen co jsem ale došla do kuchyně, něco tu bylo jinak. Na pultu ležela černá gucci kabelka, kterou nemá nikdo jiný než....
„Mami?" řekla jsem, když jsem ji uviděla stát v obýváku. Rozběhla jsem se k ní a objala ji. Ano, sice jsem ji rok a něco neviděla a není to ten ukázkový příklad matky, ale pořád je to moje máma.
„Ahoj, zlatíčko," pozdravila mě se slzami v očích.
„Co tady děláš? Proč tu jsi?" ptala jsem se.
„Skončila jsem filmy v Kalifornii a od příštího měsíce točím tady v Londýně jednu detektivku. Už nikam neodejdu zlato. Moc mě mrzí, že jsem tu nebyla, když jsi mě tak potřebovala..."
„Mně taky, mami."
„Kde máš vůbec Harryho? Hlídá tě ještě vůbec?"

Sakra. Máma o nás s Harrym neví. Chodíme spolu už přes rok, ale mámě jsem o tom nikdy neřekla. Nesmí se to dozvědět. Jaká by byla její reakce? Zabila by mě? Zabila by Harryho? Nebo hůř, zakázala by mi se s ním stýkat a přestěhovali bychom se?

„Ehmm...jo hlídá, jen je asi ještě ve škole, má dneska myslím osm hodin, za chvíli tu bude," ujistila jsem mámu.
Uchopila jsem hned mobil a naklikala do zpráv:
Hazz, máma je doma!
Harry:
„Jakto? Co se stalo?"
Já:
„Skončila v Kalifornii s prací, bude natáčet v Londýně....Harolde, nesmí se o nás dozvědět."
Harry:
„Co si myslíš, že by udělala? Stydíš se za mě?"
Já:
„Za tebe se stydět?! To se víc stydím za sebe, jak vypadám. Já se jen bojím, že by vyletěla a už jsme se nikdy neviděli."
Harry:
„Kurva už nikdy neříkej o sobě nic společného s tím, že jsi hnusná! Jsi nejnádhernější bytost, jakou jsem kdy viděl, jasný?! Za chvíli jsem doma, nějak to vyřešíme, zatím pá"

Nad poslední Harryho zprávou jsem se nemohla neusmát. Miluju ho.
Za ani ne dvacet minut klaply dveře. Harry je doma.
„Dobrý den, paní Wildeová, jsem moc rád, že jste opět tady," řekl důstojně. Samotnou mě překvapilo, jak s ní jednal slušně.
„Zdravím, Harry, jsem moc ráda, že jste se staral o mou dceru a synu nějakou dobu...mohla bych si s vámi promluvit v soukromí ohledně peněz a jak to bude probíhat v následujících měsících?" projevila máma.
„Samozřejmě," řekl Harry a jejich kroky se ubíraly do matčiny pracovny.
Došlo mi, že tam nejspíš budou nějakou chvíli, takže jsem mezitím šla do svého pokoje připravit se na zítřejší školu a pár testů.

Harry's pov:
Šel jsem za paní Wildeovou až do její pracovny. Ona si stoupla k oknu zády ke mně a já čekal, až začne mluvit o změnách v následující době.
Avšak se tak nestalo.
Otočila se. Začala si rozepínat svou košili zakasanou do úzké pouzdrové sukně a přecházela blíž ke mně.
„Co to děláte?" ptal jsem se překvapeně.
„Hned jak jsem tě uviděla v těch dveřích, jsem si řekla:„Kurva, odkdy ten učitel je tak zatraceně sexy?"
„Prosím?!" vyletěl jsem malinko. Netušil jsem, co ta ženská zkouší. Chtěl jsem vypadnout z té zkurvené pracovny. Byl jsem už u dveří, když mi vtrhla do cesty, zamkla dveře a klíč si strčila do výstřihu podprsenky.
„Neutečeš mi, Stylesi," řekla provokativně.
Najednou přede mnou klečela na kolenou, takže byla v úrovni mého poklopce. Sakra!
„Olivie, ne...," prosil jsem. Nedalo se uniknout. Stál jsem tam jak kokot, když mi rozepla kalhoty, ze kterých se vynořil můj penis.

 Stál jsem tam jak kokot, když mi rozepla kalhoty, ze kterých se vynořil můj penis

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Ah, ani boxerky nenosíš, jak sexy," mlela.
Kurva, tohle jsem měl naplánované s tvou dcerou, ne s tebou. Co mám dělat? Co mám dělat? Když jí řeknu, že spím a miluju její dceru, utrhne mi ho. A to by byla sakra škoda.
Uchopila jej do ruky a to už byl můj konec. V sekundě stál. Kámo, proč mi to tak kazíš. Já s ní nechci...
„Kurva," vykřikl jsem zničehonic, když se ocitl hluboko v její puse a dělala intenzivní pohyby.
„Řekni mi, jak se ti to líbí, pane učiteli."

Banned fruitKde žijí příběhy. Začni objevovat