„Půjdu pomalu"

318 5 0
                                    

Ani se nebudu omlouvat, jak dlouho nic nevyšlo. Je mi to líto. Nemůžu slíbit, že jsem zpět, ale pokusím se.
Miluju Vás a budu ráda, když si přečtete i tuto novou kapitolu❤️

???'s pov:

„Kurva, nehýbej se!" zaječel/a jsem na dívku. Byla prochladlá, ale zasloužila si to. Dělala moc zvuky a sousedi se začali vyptávat, co se to ode mě z domu ozývá. Uhrál/a jsem to naštěstí na kočku. Druhá dívka už zvuky přestala vydávat úplně. Jen tiše dýchala a dívala se z okna.
Ale krvavý úplněk se už blíží, brzy bude po všem.

Chloe's pov:

Odtáhl se. Pohlédla jsem na něj a zkoumala jeho oči. Byly tmavé. Nadržené. Stejně jako já.
Vrhla jsem se znovu a znovu na něj. Chci ho. Chci ho cítit všude.
Vyzdvihl si mě nahoru a chytil za zadek. Odnášel mě do schodů do své ložnice.
Něžně mě položil na postel a nalehl na mě s přicházejícími polibky. Pomalejšími polibky. Jeho jazyk se probodává do mého krku a já jej vnímala jako lízátko s chutí po mentolu.
„Co po mně chceš?" řekl svým chraplákem mezi polibky.
„Chci, abys mě přímo tady opíchal a donutil mě sténat tvé jméno," vyšlo ze mě. V první chvíli jsem nemohla uvěřit tomu, že jsem vážně tohle vyslovila.

 V první chvíli jsem nemohla uvěřit tomu, že jsem vážně tohle vyslovila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jeho odpověď na mou větu byla z pohledu jasná.
Během vteřiny si svlékl své triko. Nemohla jsem se soustředit na nic jiného než na jeho tetování. Každé bylo jiného druhu. Byla krásná. Jakoby každé podtrhovalo jeho osobnost.
Zvedl mě z postele a opřel mě o dveře. Tentokrát se jeho rty přesunuly na můj krk a zkoumaly mou čelist. Mě zajímaly pouze jeho vlasy. Dlouhé, tmavé a objemné.
Cítila jsem jeho prsty, jak se přesouvaly po mém trupu níž a níž. Byly na lemu mého trika, které začaly svlékat. Zvedla jsem ruce nad hlavu, aby tričko mohl snadně ze mě svléknout.
Teď jsme před sebou stáli s nahými těly a naléhali na sebe. Jeho kůže bylo pro mě jako droga. Kéž bych se jí mohla dotýkat celý život.

Pomalými kroky jsme se začaly přesouvat zpátky na postel, přičemž jsme si sundali kalhoty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pomalými kroky jsme se začaly přesouvat zpátky na postel, přičemž jsme si sundali kalhoty. Najednou se přede mnou objevil kousek nového odhaleného těla, na kterém jsem mohla vidět jeho Calvin Klein boxerky s narůstající boulí uprostřed a vypracovaným véčkem.
Naposledy se mě pohledem zeptal, jestli smí a po mém "ano" se přesouval po mém nahém těle. Podprsenka byla dole a jeho jazyk ustál na mých ňadrech. Kroužil kolem bradavky, dokud se jí dost nenabažil a neposunul se na pupík, kde ho zaujal můj piercing. Než jsem se nadála, jeho prsty mě začaly hladit na lemu mých kalhotek, které byly zanedlouho dole.
„Oh kurva." Usmál se, když uviděl celé mé tělo. Moje tvář byla rudá po těch slovech. Pálila a hřála mě jako oheň.
V mžiku byl na mém nejcitlivějším bodě, kterého, když se dotkl svým teplým jazykem, malinko jsem zasténala. Opravdu malinko, protože to, co nastalo potom, bylo ohlušující. A když jsem se pod jeho jazykem poprvé udělala, byla jsem v nebi. Když se odtrhl od mých partií a podíval se mi hluboko do očí, zamilovala jsem se do něj.
V těch zelených smaragdových očích jsem viděla lásku, kterou mi nabízí. Viděla jsem touhu to zkusit, ale hlavní, co v jeho očích dominovalo bylo to slovo na tři písmena.
S. E. X.
Je to jako zakázané ovoce, vyspat se se svým učitelem a chůvou zároveň. Co už.
Rychle odběhl ode mě na zem, aby ve svých džínách našel kondom.
„Ty vždycky tak u sebe nosíš kondom," řekla jsem  tázavým pohledem.
„Nikdy nevíš, jaká sexy studentka a dítě na hlídání se objeví," nahrál hravý úšklebek.
Vyhoupl se opět na mě, zuby roztrhl balíček od kondomu a navlékl jej na svůj penis. Až teď jsem ho poprvé uviděla celého nahého a líbilo se mi to. A už se nedivím, proč ta boule v boxerkách byla tak velká.
„Harry?"
„Ano?"
„Jsem to..."
„Půjdu pomalu."
„Dobře."
„Opravdu můžu? Nemusíme, jestli se na to ještě necítíš, vím že je to těž-"
Dravě a rychle jsem ho políbila, aby už držel hubu. Chtěla jsem to. Byla jsem si jistá. Byla jsem nadržená.
Když do mě poprvé vnikl, zaúpěla jsem. Bolelo to. Ale tím nejpříjemnějším způsobem. Pomalu se ve mně pohyboval, abych si zvykla na jeho velikost. Po chvilce jsem cítila horký nával orgasmu.
„Harry, zrychli....prosím," vzdychala jsem ze sebe slova.
Mému rozkazu poslušně vyhověl. Opřel se o rám postele a zrychlil. V mžiku přirážel rychle a tvrdě, až jsem...
„Ohh...Harry..ahh...kurvaa," musela jsem si zakrýt rukama pusu, aby nás nikdo neslyšel. Netuším totiž, jestli je Archie ve svém pokoji nebo šel na fotbal.
„Ani nevíš, jak jsem tohle dlouho chtěl," sehnul se k mému uchu a zašeptal.
„Chci ještě," zašeptala jsem.
Usmál se a já se v tuhle chvíli do něj až po uši zamilovala.

Usmál se a já se v tuhle chvíli do něj až po uši zamilovala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Banned fruitKde žijí příběhy. Začni objevovat