O pár dní později:
Všechno se teď trochu zlepšuje i když v mém srdci stále hyzdí velká díra. Ashley a Penelope jsou stále nezvěstné. Bylo vyhlášeno dokonce celosvětové pátrání, ale nikde ani stopa. Jakoby se s nimi propadla zem a ani propadlina po nich nezbyla. Chybí mi. Chybí mi tak moc, že často mívám noční můry, jak je někdo drží ve sklepě a chce je umučit. Dokonce jsem to říkala školní psycholožce, protože to nechci říkat Harrymu, moc by se vyptával a dělal si starosti.
S Harrym je to pořád stejné. Nevím, na čem jsem. Ani po tom sexu. Od toho poprvé jsme to spolu dělali hodně. Fakt hodně. Miluju ho i když je to asi špatné. Jak se ale říká, srdci neporučíš. Je to jako zakázané ovoce.
„Kotě?" zavolal na mě chraplavý hlas.
„Ano, Hazz?"
„Aww miluju tvoje přezdívky, jak mě pojmenováváš. Chtěl jsem se zeptat, jestli nechceš hodit do školy," usmál se. Byl opřený o kuchyňskou linku a ruce měl v bok. Bože ty jeho ďolíčky. A to bílé tričko s krátkým rukávem se skinny džínami. Vypracovaná hruď. Ranní rozcuch jeho kudrnatých vlasů. A ty oči. A rty, mám na ně takovou chuť...„Chloe???" mává rukou.
„Ehm...jo promiň, j-"
„Nad čím jsi teď přemýšlela?" objevil se mu na tváři ten jeho hravý úšklebek.
Nevinně jsem svůj pohled sklonila k zemi a usmála se. Přistoupil ke mně blíž a zvedl mou bradu.
„Nad...čím....jsi....kurva....přemýšlela?" říkal hravě s odmlkami.
„Přemýšlela jsem, jak strašně jsi sexy..."
„Řekni to ještě jednou," držel mou bradu a díval se do mých očí.
„Jsi strašně sexy," kousla jsem se do rtu.
„Kvůli tobě, asi přijdem dneska do školy pozdě to tak vidím," zachraptěl.
„Ty možná, já to klidně doběhnu," řekla jsem a sklouzla na kolena. Klečela jsem před ním, díky čemuž jsem teď byla v úrovni jeho poklopce kalhot. Harry jen poslušně stál a hleděl k zemi na mě. Jeho vlasy mu rámovaly obličej a visely dolů.
Dotkla jsem se jeho pásku a začala jeho kalhoty rozepínat.
„Chlo...to není dobrý nápad," zašeptal.
Pokračovala jsem, rozepla jsem mu poklopec a stáhla džíny dolů. Objevil se přede mnou nový kousek jeho odhaleného těla společně s boxerkami. Šedými Calvin Klein. Přes látku jsem se dotkla jeho kamaráda a podívala se Harrymu do tváře. Dýchal rychleji a nepravidelně.
„Ty to snad nechceš?" udělala jsem na něj psí oči a skousla si ret.
Usmál se, až se mu ukázaly jeho ďolíčky. Mysl možná říká něco jiného, ale tvůj pohled nelže. Stylesi.
„Chceš být zlobivá?" zachraptěl.
Kývla jsem a stiskla jeho bouli v boxerkách silněji. Doslova nadskočil a vzdychl.
„Možná," řekla jsem. Líbí se mi s ním hrát. Nevím, kde se to ve mně vzalo, ale baví mě to víc než zeměpis a literatura.
Naposledy jsme si koukli do očí, když jsem mu boxerky stáhla dolů. Byl nadržený.
„Naposledy tě varuju," řekl.
„Před čím?" zetala jsem se ho, ale svůj pohled jsem nepřemístila od jeho rozkroku.
„Neručím za to, co se stane, když to u-"
Ani to nestačil doříct, jeho penis se ocitl v mé puse. Je mi to u prdele Stylesi, že si mě varoval.
Líbala jsem ho a dělala si s ním, co chtěla.
Jeho celou délku jsem do pusy nezvládla, ale aspoň půlku ano. Očividně mu to stačilo. Harry se musel opřít o kuchyňskou linku aby neztratil balanc. Asi až tak moc se mu to líbilo. Vzdychal a dýchal, až se neudělal. Přímo mně do pusy.
„Kurvaa...ah..Chlo...."
Spolkla jsem to. Nebylo to to nejlepší, co jsem kdy ochutnala, ale ani to nejhorší.
V mžiku jsem byla na Harrym. Vyzdvihl si mě do náručí. Držel mě za zadek a koukal mi do očí.
„Teď tě budu trápit já," zavrčel.
Položil mě na kuchyňskou linku. Hned potom už byly mé kalhoty dole. Chytil mě za látku mých kalhotek a u ucha mi zašeptal:„Uvidíme, kdo dneska dojde pozdě."
Za malou chvíli už ve mně byly dva jeho prsty. Dělaly doslova kouzla. To ale nebyl konec. Prsty ze mě vyklouzly a Harry se sklonil. Když se jeho jazyk mě poprvé dotkl, myslela jsem si, že omdlím. Zajížděl do všech míst a já byla v nebi. V nebi s Harry Stylesem.
Můj vrchol se blížil, když mě zvedl z linky a posadil si mě ve vzduchu na klín. Jakmile se jeho penis ocitl ve mně, prohla jsem se v zádech a nahlas vzdychla.
„Áh, Harry!"
Místo toho, aby už přestával, čím dál víc zrychloval. Jezdil tak rychle. Tvrdě přirážel.
„Harry, Harry, prosím doooost!" škemrala jsem. Udělala jsem se tak, že jsem skoro nemohla popadnout dech.
Zpomaloval, až se ze mě vysunul.
„Jsme si kvit," usmál se.
Snažila jsem se popadnout dech, ale bylo to opravdu těžké. Pořád jsem cítila, jak mnou probíhá malá vlna orgasmu.
„A teď jedem, ať nepřijdeme pozdě," vzkázal.
„Jsi trochu červená," zasmál se s ďolíčky.
„Nemůžu ani chodit," řekla jsem už trochu s dechem.
Přistoupil ke mně, navlékl mi kalhoty a vzal mě do náručí. Popadl moji tašku do školy a šel k autu.
„Budeš mě nosit i ve škole?" zeptala jsem se.
„Ne, haha," zasmál se, „vypadalo by to divně, že učitel nosí studentku."
„A co jako mám říct lidem, když se mě zeptají, proč jdu jak naprcaná kačena?"
„Něco si vymysli, já tě varoval, lásko."
„I tak tě miluju, Hazz."Vysedli jsme před školou a já se snažila celý den nějak předstírat, že můžu chodit a nebolí mě...no víte co :)
Poslední hodinu jsme měli dějepis. Usedla jsem spokojeně do své lavice a čekala na příchod učitelky. Ve třídě se objevil Tate. Nemohla jsem uvěřit svým očím. Skoro tři týdny se neukázal ve škole a teď si sem jen tak přijde. Třeba byl vážně nemocný, nebo nějaké problémy v rodině?Tate's pov:
Vcházel jsem do třídy, když jsem si všiml Chloe v poslední lavici. Chtěl jsem jít rovnou za ní, ale nevím, jestli je to dobrý nápad. Tři týdny se tu neukážu a pak bych hrál jejího nejlepšího kamaráda? To je trapné i na mě. Proč se na mě tak usmívá? Fajn, jdu za ní.
„Ahoj," začala.
„Čau, ehm...máš tu volno?"
Přikývla a já si automaticky sedl vedle ní. Netušil jsem, jestli mám něco říkat. Ona je ticho, což mi nevadí, hlavně že se neptá, kde jsem byl. Nevím, jakou výmluvu bych si vymyslel. Byl jsem doma, rozmýšlel jsem nad svým životem....Chloe's pov:
Nevím, jestli mám něco říkat. Mlčky sedíme vedle sebe a koukáme na tabuli dopředu. Chci vědět, kde byl, nebo nechci radši? Mám se zeptat? Ne, jo ne, jo....Chloe přestaň, zeptej se prostě doprdele.
„Kde-kde jsi byl?" vykoktala jsem ze sebe.
„Ehm...s rodinou jsme odletěli do Ameriky, máme tam rodinu. Zemřel strýček Tedd a teta byla z toho dost špatná," řekl.
Nezněl moc upřímně, ale nechala jsem to být. Kývla jsem a řekla mu upřímnou soustrast. Jemně se usmál. Jeho ďolíčky na mě lehce vykoukly.
„Co děláš dneska po škole?" zeptal se najednou asi v půlce hodiny.
„Asi nic," odpověděla jsem.
„Nechceš se jít projít do lesa na louku?"
Jeho otázka mě překvapila, ale neviděla jsem problém, proč bych se nemohla jít projít. Vyčištění hlavy nikdy nikomu neuškodí.
„Ráda," usmála jsem se na něj.
„Počkám tě ve 2 za školou u basketbalového hřiště," řekl, když už zvonilo na přestávku. Pak se ztratil v davu.
ČTEŠ
Banned fruit
Novela JuvenilZdá se Ti tvoje škola nudná? A co kdyby se do tvého studentského života připletli dva muži v jednom roce najednou? Sedmnáctiletá Chloe Wilde jde do druhého ročníku střední školy. Její život je poměrně stereotypní a normální, dokud se jí v životě ne...