„Co tady dělá-" nestačila jsem doříct větu, protože začal mluvit.
„Přišel jsem jen...," odmlčel se a jeho pohled se přesunul na má prsa, přesněji na můj průhledný bílý nátělník. Zakryla jsem si hrudník víc mikinou a hleděla naštvaně na něj.
„Ehmm...chtěl jsem říct, že jsem přišel, abych to mezi námi urovnal. Byla to velká chyba a moc se omlouvám. Nesmí se to už nikdy stát," dokončil větu, po které nastalo hrobové ticho, nikdo nic neříkal. Jen jsme navzájem na sebe trapně hleděli. Já měla ruce zkřížené na prsou, aby náhodou nevykoukly opět mé bradavky. On stál opřený o rám dveří a ani nedutal.
„Fajn...," řekla jsem výdechem nezaujatě. Podrbala jsem se na temeni hlavy, čímž mi začal padat drdol. Natáhla jsem ruce nad hlavu, čímž se mi opět ukázal nátělník a udělala si z vlasů rychlý uzel. Jeho oči se opět přemístily na má prsa. Sakra! Měla jsem si ty vlasy rači nechat spadnout než si to spravovat. Okamžitě jsem se zakryla mikinou.
„Nashledanou," rozloučila jsem se s ním rychle a pohotově zabouchla dveře. Opřela jsem se o ně zády a svěsila ruce do dlaní. Jak můžu s tímhle učitelem přežít dva roky ve škole, dokud nepůjdu na vysokou. Já snad přestoupím. Tak mě štve. Štve mě jeho pohled na mě. Štve mě, že mě tak přitahuje. Štve mě, že vůbec došel na naši školu. Tohle se nemělo nikdy stát.
„Kdo to byl?" ozval se z koupelny bratr Archie.
„Ehm...," zakoktala jsem, „ale nikdo, jen si někdo spletl dům." Přešla jsem do obýváku a mrskla sebou na gauč. Z kapsy jsem vytáhla telefon a najela na Twitter. Jako první na mě vyskočil tweet od londýnských novin s titulkem "Chcete potrápit kluka, který se vám líbí? Udělejte těchto 5 věcí a nebude vás moct dostat z hlavy".
Ty vole! To je nápad. Co takhle pana Stylese trochu potrápit. Otevřela jsem na Twitteru zmiňovaný tweet z novin a pozorně četla.1) Dejte mu najevo, že o něj nejevíte žádný zájem. Nezajímá vás. Buďte na něj drzá jako typická puberťačka.
Drzá? Já neumím být drzá. Je to neslušné a akorát ho naštvu. Ale mohlo by to být zajímavý. Hlavně když budu drzá jen na něj, žádný jiný učitel se to nedozví. Sakra Chloe přestaň tak moc přemýšlet. Jsi puberťačka, užívej si trochu svůj teenagerský život. Začínáš být usedlá jako stará babka.
2) Noste občas něco vyzívavějšího, nemusí to být nic extra. Kratší kraťasy, upnuté legíny, lehký výstřih nebo krátké tričko bude stačit.
To je nápad, zrovna zítra máme tělocvik. Vzít si na sebe croptop a legíny pro mě není problém.
3) Přehánějte nenápadně pohyby. Například, pokud se předkloníte, vystrčte trochu víc zadek. Při kleknutí dávejte nohy od sebe a vyšpulte zadek. Zkrátka dělejte různé pohyby tak, abyste muže upoutala na tu část těla, kterou chcete.
4) Dívejte se mu stále do očí dokud on neuhne pohledem. Nejideálnější je, když třeba držíte v ruce tužku a začnete její konec jakože omylem kousat. Jeho pohled se ihned přesune na vaše ústa a rty.
5) Jakože omylem se ho dotýkejte. Nemusí to být, že mu plácnete rukou na zadek, ale jen třeba se o něj nešikovně při chůzi otřete rukou. Nebo při konverzaci pohladíte jeho rameno. Jakýkoliv malinký fyzický kontakt.
Nejsem si absolutně jistá, jestli to zvládnu, ale pokusím se. Bude to takové vystoupení z mé komfortní zóny. Proč si totiž trošku nepohrát se Stylesovým určitě obrovským egem?
Zašla jsem už konečně do kuchyně, z lednice sebrala borůvkový jogurt a pár kokosových sušenek. Odcházela jsem do svého pokoje zrovna, když došla mamka.
„Ahoj zlatíčko," pozdravila se se mnou ve dveřích a hned zajela do své pracovny. Pracuje na nějakém novém filmu. Má toho moc no.
V pokoji jsem si pustila mé milované One Direction a otevřela svou už dost přeplněnou šatní skříň. Jestli mám pana učitele Stylese trápit, tak to udělám aspoň pořádně. Ze skříně jsem vytáhla obyčejné černé legíny a sportovní černou podprsenku, ve které v létě běhávám.
V botníku jsem objevila bílé Nike tenisky a outfit na tělocvik mám hotový. Hodila jsem oblečení do tašky na tělocvik a postavila ji vedle mé školní aktovky.
„Co v práci mami?" zeptala jsem se při společné večeři mamky.
„No to víš, je to náročný...snad nebudu muset kvůli natáčení odletět do Kalifornie," povzdechla máma.
Oba jsme se s bratrem na sebe podívali a vyvalili na ni oči.
„Do Kalifornie!?" vyřkli jsme oba zároveň.
„No...bohužel, ale snad to nebude nutné."
Poznala jsem na mámě, že se o tom už nechce bavit, proto jsem se na nic víc nevyptávala. Stejně jako Archie.„Jdu si lehnout, dobrou noc," řekla jsem, když jsem odcházela do mého pokoje spát.
„Dobrou zlato," odpověděla mi máma.
Hned jak jsem padla do postele, zapřemýšlela jsem nad mámou. Je mi jí trochu líto, má náročnou práci a ještě musí vychovávat dva puberťáky. Naštěstí s Archiem nejsme nijak extrémně problémoví.
Ještě předtím, než jsem se rozhodla jít spát, otevřela jsem notebook a podívala se na školní bakaláře. Měla jsem jednu novou zprávu v komens. Klikla jsem na zprávu a nemohla si nevšimnout, že zpráva je od pana učitele Stylese.
„Dobrý den, omlouvám se, že ještě píšu takhle pozdě, ale chtěl bych Vám jen připomenout zítřejší tělocvik, který strávíme venku. Zapomněl jsem Vám to dnes říct. Nezapomeňte si mikinu a případně kšiltovku."
Po téhle zprávě si připadám jak na zakládce. Tyhle zprávy nám posílaly učitelky tak na prvním stupni proboha. Zprávu jsem zaškrtla za "přečteno", aby viděl, že jsem si ji přečetla a neměla s tím nedej bože ještě problém. Rychle jsem vstala z postele a hodila do tašky na tělocvik jednu šedou mikinu. Na kšiltovku ti seru Stylesi....
„Čus brácho," střetla jsem se ráno s bratrem na chodbě, „POČKAT! Tyvole ty si vstal sám?"
Přetočil nad mou otázkou očima a já zamířila do koupelny. Provedla jsem svou ranní hygienu, jemně se nalíčila a zašla zpátky do pokoje se obléct. Jestli mám opravdu pana učitele vyvést z míry, skočím do toho po hlavě. Počasí mi naštěstí dneska přálo, protože svítí sluníčko a vypadá to na teplo.Nakonec jsem zvolila bokové šedo-béžové kalhoty, černý top s výstřihem a bílé Airforce 1. Nasadila jsem si taky pár řetízků a vzala si ještě pro jistotu lehkou bundu.
...
„Aho...ty krávo tobě to dneska sekne Chloe, nos tohle častěji nebo vlastně ne, kvůli tomuhle po tobě pojedu," pochválila mě Penelope. Ashley jen přikývla na souhlas. Všimla jsem si její trochu zoufalý výraz, ale nechala jsem to být. Všechny jsme se rozešly do naší třídy na první hodinu. Na zeměpis. S mým milovaným třídním učitelem.
ČTEŠ
Banned fruit
Teen FictionZdá se Ti tvoje škola nudná? A co kdyby se do tvého studentského života připletli dva muži v jednom roce najednou? Sedmnáctiletá Chloe Wilde jde do druhého ročníku střední školy. Její život je poměrně stereotypní a normální, dokud se jí v životě ne...