Ještě než začnu s pokračováním...velice se omlouvám, že dlouho nevyšla žádná kapitola. Začal školní tok a s tím i má nová škola, takže toho mám hodně. Máme tady ale další kapitolu a doufám, že během zítřka vyjde i další. Doufám, že zvládáte školu a přeju Vám hodně úspěchů!❤️
Teď už přejdeme na příběh.Hodiny ve škole ubíhaly dnes překvapivě rychle a to dokonce i předposlední hodina literatury. Nebo teda zeměpisu, protože pan Styles se to rozhodl prohodit.
Zbývají už jen poslední dvě hodiny a to tělocvik. S Ashley i Penelope jsme šly do šaten se převléknout a nachystat. Oblékla jsem si svůj pečlivě nachystaný cvičební úbor a udělala si na hlavě messy drdol. S culíkem vypadám jak malé dítě.
Dveře se otevřely a v nich stál už převlečený učitel Styles. Šedé triko s krátkým rukávem, černé Nike kraťasy a Nike tenisky. Nesměl chybět samozřejmě jeho typický zlatý řetízek ve tvaru kříže. Určitě jsem nebyla jediná, která právě teď nad ním slintala. Inkoustové obrázky na jeho ruce v krátkém triku přímo vynikaly. Mohla jsem spatřit srdce, tři hřebíky, kotvu, loď a další.„Běžte do velké tělocvičny," zvolal, „poslední zamkne." Ukázal prstem na mě a já protočila oči s výrazem "proč zrovna já?"
Všechny holky s vycpanými výstřihy odcupitaly do tělocvičny, mezitím co jsem zamykala šatnu s učitelem. Čekala jsem, že půjde se studentkami už do tělocvičny, ale zůstal tady, až mu předám klíče. Učinila jsem tak a ještě než stihl cokoliv říct, odešla jsem za mými spolužačkami. Nemohla jsem necítit jeho pohled na můj zadek v obtažených legínách.„Nástup!" pískl do píšťalky náš tělocvikář a čekal, až se všechny seřadíme.
„Dnes si zahrajeme basketbal," řekl. Všechny holky okolo rozhodně z jeho výběru hry nadšené nebyly, ale já ano. Miluju basketbal a řekla bych, že mi i jde.
„Tak jo...první si uděláme rozcvičku." Pokynul jedné blondýně s růžovými kraťásky, která si ihned stoupla před nás. Rozestoupily jsme se kolem ní a začala rozcvičku.
Co si teď nepohrát? Zrovna, když probíhal cvik kroužením trupu, rozhodla jsem se dát na pravidlo z twitteru. Kroužení jsem zpomalila a zvýšila intenzitu prohýbání. Přesněji jsem se víc předkláněla, a tak víc vyšpulovala zadek. Učitel si nás obcházel, když se u mě zastavil úplně. Zůstal stát těsně za mnou. Dělaly jsme zrovna dřepy, když si Styles odkašlal a slyšela jsem, jak jemně vzdychnul. Že by to fungovalo?Rozcvička skončila a Styles silně pískl do píšťalky.
„Dobrá...za jedna," ukázal na blondýnku, která dělala rozcvičku, „Chloe, pojď se mnou pro basketbalové míče." Chvíli jsem mlčky stála na místě a civěla na něj, jestli to myslí vážně. Prstem ukázal na dveře ven z tělocvičny, následovala jsem jeho kroky.
Klíčky odemkl místnost skladu, kam i vešel a já hned za ním. V krku se mi při překročení prahu udělal v krku knedlík, který nešel spolknout. Mým štěstím bylo, že jsem nezačala kašlat. U regálu s míči se Styles zastavil a civěl na svoje boty. Stála jsem stále u dveří, které se přivřely, čímž se zde udělalo jakési soukromí. Zrovna teď jsem však moc soukromí nevyhledávala. Asi jsem to s těmi pohyby přehnala. Každou sekundou jsem čekala, až na mě začne řvát.
„Omlou-," vypadlo ze mě vyplašeně. Své slovo jsem však ani nestačila doříct, když se jeho rty přitiskly k těm mým. Netuším, jak se tak rychle mohl ke mně přiblížit. Netuším, jak se dokázal tak nepozorovaně a rychle dostat jazykem do mých úst. Věděla jsem jen jedno, je v tom zatraceně dobrý.Zády jsem byla nalepená u zdi, když mi začal líbat krk a dělal na něm vlhké stopy od jazyka. Hlavu jsem pod vlnou touhy zakláněla. Přesunul se zpátky k mým rtům a chytil mě za zadek, díky čemuž jsem mu vzdychla do pusy. Usmál se mezi polibkem a vyzdvihl mě nahoru. Posadil mě na jeden z regálů. Nyní jsem byla hlavou v jeho úrovni, mohla jsem se do polibků opřít teď mnohem více. Rozkročila jsem nohy, aby měl lepší přístup a prsty mu zajela do jeho dlouhých kudrnatých vlasů. Škrábala jsem ho na temeni hlavy, což se podle jeho vzdychů do mé pusy, určitě líbilo. Ta chuť a vůně mentolové žvýkačky je dokonalá. Musím vědět, kde si je kupuje.
„Ne-mě-li jsme....j-jít pro míč-míče?" blekotala jsem mezi polibky. Náhle přestal a zklamaně vzdychl.
„Achjo, ty jsi to tak zkazila," posmutněl.
„To jako že jsem nebyla dobrá?" zeptala jsem se ironicky.
„Ach Chloe...doprdele ne, kdybychom nebyli v tomhle plesnivém skladu, už bys vzdychala mé jméno."
Nevím proč, ale mé tváře se prapodivně rychle začervenaly. Musel si toho všimnout, usmál se s těmi jeho nádhernými ďolíčky a líbl mě na špičku nosu. Do rukou mi vrazil dva míče a odešel zpátky do tělocvičny.„Omlouvám se, Chloe se zamotala hlava," řekl, když jsme už byli v tělocvičně. Vykulila jsem nad ním oči a rychle jsem přikývla, abych jeho rčení potvrdila.
„Tyvole co se stalo?" zeptala se mě vystrašeně Ashley po boku Penelope.
„Ale nic, jen z regálu mi na hlavu spadl basketbalový balón a švihla jsem sebou na zem, jsem v pohodě," vysvětlila jsem a doufala, že se v tom Ashley a Penelope nebudou pitvat. Naštěstí to nechaly být a všechny jsme šly hrát basketbal.Můj tým díky mně samozřejmě vyhrál. Hah.
„Musím říct, že vám to děvčata moc šlo, určitě basketbal nehrajeme naposledy...musím pochválit obzvlášť Chloe, která i přesto, že se jí zamotala hlava, skvěle to zvládla zahrát. Všichni za dnešek samozřejmě dostáváte za jedna...konec hodiny," řekl Harry teda pan učitel nakonec.
Schválně jsem v hloučku holek vycházela z tělocvičny poslední a čekala, jestli mi Styles něco řekne. Když už jsem byla skoro za prahem dveří, chytil mě za dlaň a přitáhl si mě k sobě blíž. Byl tak blízko u mého ucha, že jsem slyšela jeho dech.
„Vyzvednu tě dneska večer v 7," pošeptal a já se nestačila divit, co právě vyslovil. Přikývla jsem až s přehnaným úsměvem na tváři z mého nadšení a odešla se převléct.Mám rande s učitelem Stylesem?
ČTEŠ
Banned fruit
Teen FictionZdá se Ti tvoje škola nudná? A co kdyby se do tvého studentského života připletli dva muži v jednom roce najednou? Sedmnáctiletá Chloe Wilde jde do druhého ročníku střední školy. Její život je poměrně stereotypní a normální, dokud se jí v životě ne...