S² E⁹

17 2 44
                                    

آنچه گذشت:

( جی: دراگون؟ اون چه ربطی به ما و کای داره؟
درحالی که از سیگار پاپیروسش کامی میگرفت گفت و منتظر به اما نگاه کرد.
اما: ربط داره قربان! یک اینکه خواهرش رو گروگان گرفته و ازش خواسته تا براش جی‌کی رو بکشه چون میدونسته کای و جی‌کی باهم دوستن و دو اینکه مگه دراگون همکار هان نبود؟....... )

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

جی سری تکون داد و دختر ادامه داد: پس میخواسته انتقام بگیره ولی هیچ مافیایی انقدر براساس قلبش کاری رو انجام نمیده پس دلیل اصلیش این بوده که وقتی دیگه هان نیست و نابود شده و فقط ما و اون موندیم، ما رو نابود کنه و خودش رئیس کله فروش انسان و مواد و غیره بشه.  
وی سری تکون داد و آروم گفت: این یکی با عقل جور درمیاد!
جی پاپیروسش رو توی جا سیگاری خاموش کرد و جواب داد: اگه که چیزی که تو میگی درست باشه، قراره جنگ بزرگی اتفاق بیوفته!
اما سری به معنی نه تکون داد و باعث تعجب هردوی اونا شد.
اما: میتونیم با یه نقشه تمیز از دست دراگون هم خلاص بشیم.
وی: ببینم تو هنوز اون هان برات درس عبرت نشده؟ والا هنوزم گیر اون پلیساییم. یکم پامون رو کج بزاریم گیر میفتیم.
پسر با اخم گفت و جی پشت بندش گفت: من با وی موافقم! کافیه یکم بیشتر سروصدا کنیم تا اون پلیسا گیرمون بندازن بعد کار همه‌مون تمومه!
اما: میدونم ولی نقشه من مو لا درزش نمیره فقط به افراد زیاد احتیاج داریم یعنی به تک تیراندازای جی‌کی نیاز دارم و بقیه افرادش.

جی با اکراه سر تکون داد و گفت: به همشون بگو تو طبقه دوم جمع بشن.
به سمت پسری که همچنان داشت با ناخون دستش بازی میکرد، گفت و پسر هم سری تکون داد. اما لبخند کوتاهی زد و بعد از تعظیم از اتاق خارج شد.

***

با خودش داشت نقشه‌اش رو تکرار میکرد و مشکلاتش رو برطرف میکرد که جی صداش زد و گفت همه متنظرشن.
اما: امممم سلام بچه ها!
تا حالا سخنرانی نکرده بود و یکم براش عجیب و معذب کننده بود. نفس عمیقی کشید و ادامه داد: خب همونطور که همتون میدونید، دراگون داره سعی میکنه باند بلک‌استار رو از بین ببره و خب ما اینجاییم که نزاریم اینکارو کنه. حالا چجوری، بهتون میگم.
مکثی کرد که ببینه واکنش بقیه چیه و خب واکنششون درحد پچ‌پچ باهم بود و بیشتر از این هم ازش توقع نمی‌رفت.
اما: نقشه از این قراره؛ به دوتا گروه تقسیم میشیم و گروه اول با کمک کای با دراگون تماس میگیریم و میگیم که جی‌کی مرده و ازش میخواییم گروگان که خواهر کایه، برامون بیاره و وقتی که خواهر کای رو گرفتیم بچه‌ها تک‌تیرانداز دخل آدمای دراگون رو میارن و باقی مونده رو بچه های حمله انجامش میدن و دراگون رو هم میکشیم و گروه دوم هم مخفیگاه دراگون رو میفرستن هوا و تمام! وقتی تموم شد گزارشش رو میدیم به پلیسا و بقیه‌اش هم دست اون پلیسا میوفته.

MASK S2:CastleWhere stories live. Discover now