24||Her son yeni bir başlangıçtır||

254 36 5
                                    

Changbin"Minho hazır."

Hyunjin olay yerini inceledi. Minho'nun tişörtünü ve yeri kana(!) bulamak dışında bir şey yapmamışlardı aslında.

Hyunjin"Hemen uyanmaz değil mi?"

Changbin"Biraz daha alkol soludu, merak etme."

Mafya olan mekana varır varmaz adamlarına her yeri aratmasına rağmen Minho'dan ya da Hyunjin'den hiçbir iz bulamamıştı. Delirmek üzereydi.

Jeongin"Jisung sakin ol. Belli ki oyun oynuyor, sen ara onu ben yerini öğreneceğim."

Mafya olan perişan görünüyordu. Ellerini saçlarına sertçe geçirdi.

Jisung"Nasıl bulacaksın? Kim bilir nereye kaçırdı!"

Jeongin"Telefon sinyallerinden adamlara baktıracağım."

Mafya olanın o an aklına dank etmişti, tabii ya neden bunu baştan yapmamıştı ki? Endişeden aklına hiçbir şey gelmemişti. Her şey hazırlandıktan sonra Hyunjin'i aradı. Görüntülü aramıştı çünkü Minho'nun güvende olduğunu bilmek istiyordu.

Hyunjin"Jisung? Ben de seni arayacaktım. Sana bir şey göstermem gerek."

Adamlar hızlıca Hyunjin'in yerini tespit ettiler. Jeongin adamları önden göndermişti konuma.

Jisung"Minho... onu görmem gerek. Hyunjin bak ne istersen yaparım. Lütfen ona zarar ver-"

Genç çocuğun telefonunun kamerasını yerde kanlar içinde yatan Minho'ya çevirmesiyle mafya olanın gözleri şaşkınlıkla açılmış ve titreyen elleri telefonunu düşürmesine sebep olmuştu.

Hyunjin"Geç kaldın hyung."

Jisung nefes alamıyordu. Jeongin onunla ilgilenmeye çalışsa da mafya olan birkaç dakika nefes nefese yere çökmüş bir şekilde durdu.

Hyunjin telefonu kapattı. Jisung'un mahvolduğunu görmek onu tam anlamıyla tatmin etmemişti. Aklından annesinin ölüm anı silinmemişti mesela. Changbin yanına yaklaşana kadar sessizce ağlıyordu.

Changbin"Aşkım..."

Genç çocuğu kendine çekerek sıkıca sarıldı. Hyunjin başını Changbin'in omzuna yatırarak ağlamaya devam etti.

Hyunjin"Çok yanlış düşünmüşüm."

Changbin"Bebeğim artık gitmeliyiz. Her an yerimizi bulabilirler."

Genç çocuk pişman olmuştu fakat şuan buna vakti yoktu. Bir an önce depoyu terk etmeleri gerekiyordu.

Hyunjin"Keşke seni dinleseydim. Keşke hastaneden kurtulduğumda kaçıp gitseydik buralardan."

Doktor olan hızlıca yerleri temizlemeye başlamıştı. Olay yerini bulabilme ihtimallerine karşı temiz bırakmaları gerekiyordu. Sahte kanlar ortaya çıkarsa Minho'nun öldüğüne inanmaları oldukça zor olurdu.

Hyunjin"Özür dilerim. Seni de buna dahil ettim."

Changbin"Her şey bitti Hyunjin ve her son yeni bir başlangıçtır. Gerisini Jisung düşünsün tamam mı? Sen üzülme artık."

Genç çocuk Minho'yu kucağına aldı. Doktor olan da temizliği bitirmişti zaten. Artık burayı terk etmeye hazırlardı.

Dışardan gelen araba seslerini duymalarıyla oldukları yerde durdular. Jisung'un adamları depoya varmışlardı.

Hyunjin"Changbin..."

Changbin"Ben onları oyalayacağım arabaya git."

Doktor olan arabanın anahtarlarını genç çocuğun cebine koydu.

Hyunjin"Kim bilir kaç kişi-"

Changbin"Aşkım güven bana. Minho'yu görmemeleri lazım. Arabaya git hemen. Dikkatli ol."

Genç çocuk koşar adımlarla deponun arka kapısından çıkmaya yönelmiş, adımlarını dışardaki adamları görmesiyle durdurmuştu. Çoktan silah sesleri gelmeye başlamıştı. Changbin adamlarla mücadele ediyordu. Hyunjin'in arka kapıdan kucağında Minho ile çıkması oldukça zor görünüyordu. Minho'yu tek koluyla kavrayıp çocuğun başının omzundan sarkmasına izin verirken belinde duran silahlardan birini çıkardı ve dışarda sabit duran adamlara ateş etmeye başladı. Ateş edip kapının arkasına saklanıyordu. Adamlar bir süre afalladılar. Genç çocuk adamların dalgın koşuşturmalarını fırsat bilerek onlara görünmemeyi başardı ve arabaya doğru sessiz adımlarla ilerledi. Arabayı uzak bir yere park etme fikri sayesinde belki de şuanda hayattaydılar.

Minho'yu arka koltuğa yatırmış ve arabadan inerek sessizce etrafı dolanmaya başlamıştı. Doktor olanı bu kadar adamla baş başa bırakmazdı. Çok ilerleyemeden sevgilisinin koşarak geldiğini fark etti. Hyunjin korkarak Changbin'in kanayan koluna bakarken doktor olan, genç çocuğun elini kavramış ve birlikte arabaya doğru koşmuşlardı. Hyunjin ne olduğunu anlayamadan kendini direksiyonda bulmuş ve ehliyeti olmamasına rağmen arabayı çalıştırmıştı.

Changbin"Sürebilir misin?"

Hyunjin"O kolla süremezsin, bir an önce buradan gitmeliyiz. Yani sürmem gerekiyor."

Changbin"Sadece kolumu sıyırdı."

Adamlar çoktan arabalarını fark etmişlerdi, daha fazla bekleyemezlerdi. Hyunjin araba sürme yeteneklerini ortaya koymalıydı. Her işte iyi olduğu gibi bu işte de fena değildi diyebiliriz. Jisung yetişememişti bile, sevgilisinin içinde olduğu araba o gelemeden gözden kaybolmuştu.  

not schizophrenic⚝changjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin