10. Perde

76 11 6
                                    

Lütfen bölüm öncesinde oy vermeyi unutmayın, düşüncelerinizde benim için çok önemli yorum yaparsanız sevinirim.

İyi okumalar çiçeklerim 🌺

İnstagram->carmenella.13

Bölüm Şarkıları
🌺 Kaan Boşnak- Bırakma Kendini
🌺 Lesley Gore- You Dont't Own Me



"... zaten dünya ne iyidir ne kötü, düşüncenize bağlıdır iyilik kötülük." Çok doğruydu. Belki de iyilikte kötülükte bizim dünyaya olan bakış açımızla ilgiliydi.
Sonunda istediğim kulübe katılmıştım, tiyatro kulübü. Eğlenceliydi.

Tam iki hafta geçmişti. İrem artık daha iyiydi, hatta tahminimden bile hızlı toparlanmıştı. Hafta sonunu bizde geçirmişti, pazar günü Aysar'da gelmişti ve birlikte takılmıştık. Onun üzerinden geçen iki haftada garip bir şekilde ben, Aysar, İrem, Cenk, Arda ve Giray takılmaya başlamıştık. Işıl yalnızdı.

Sorun şuydu ki onlarla takıldığımızdan beri diğerleri bizimle pek görüşmüyordu. Vera birkaç kere laf bile sokmuş, Anka'ya eğlence vermişti.
O grupta düzenli konuştuğum tek kişi vardı, Verka. Aramız sanırım iyiydi ,  şimdilik arkadaş olma işinde iyiydik.

"Pekala, burada kesebiliriz. Gelecek haftaya daha iyi hazırlanmanı istiyorum." Tiyatro hocamız tatlı bir adamdı yani ders anı dışında. Derste fazla disiplinliydi.

Sırt çantamı alıp, yerimden kalktım. Aysar dans kulübü seçmelerine girmişti ve başarmıştı. Bir ay sonra baş dansçı için seçmeler olacaktı. Onu da kazanacağına emindim.
Birden kolumdan çekilmemle, ufak bir çığlık attım.
Beni sınıfa çekip, sırtımı kapıya yaslamıştı.

Zehir mavisi gözleri eğlendiğini belli eden bir şekilde parıldıyordu.

"Verka," dedim sorar gibi.

"Nasılsın?" Diye sordu. İki kolunu da kapıya yaslayıp beni kıstırdı.

"İyiyim, sende gayet iyi gözüküyorsun arkadaşım." İmalı bir şekilde demiştim. Güldü.
Gülüşüne güldüm.

"Çok iyiyim Açelya, tam şu an çok iyiyim." Derin bir nefes aldım.

"Sürekli üstü kapalı konuşmayı, ne zaman bırakırsın?" Tek kaşımı kaldırıp sormuştum.
Sağ elini kapıdan çekip, işaret parmağını önce kaküllerimde dolaştırdı, sonra kaşıma bastırdı.

"Çok mimik yapıyorsun, erken kırışacaksın." Ha?

"Ne?" Bu seferde kaşlarımı çatmıştım. Haklı olabilir miydi?
Birden sınıfta ayna var mı? diye bakındım. Verka bu halime bıyık altı sırıttı.
"Eğlencen bittiyse gidiyorum ben," deyip ona arkamı döndüm. Elimi kapının kulpuna yerleştirdiğim an, Verka elini elimin üzerine yerleştirdi.
Elektrik çarpmasıyla ikimizde elimizi bir anda çektik.

"O neydi?" Verka'ya döndüm.

"Elektrik çarptı," dedim.

"Trafo musun sen?"

"Haha, komik misin sen?" Ellerimi belime yerleştirmiştim.

"Çıkışta ne yapacaksın?" Ciddi bir şekilde sormuştu. Verka'yla eğlencenin sonuna geldik.

"Bir planım yok."

"Bana gelsene." Gözlerimin kocaman açıldığına emindim.

"Sana mı?"
Verka gözlerindeki hınzır parlamayla bana yaklaştı.

Kül DeğirmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin