Lütfen bölüm öncesinde oy vermeyi unutmayın, düşüncelerinizde benim için çok önemli yorum yaparsanız sevinirim.
İyi okumalar çiçeklerim 🌺
İnstagram->carmenella.13
Bölüm Şarkıları
🌺 The Weeknd- Blinding Lights
🌺 Jaymes Young- InfinityÖnümdeki portakallı kokteylden bir yudum daha aldım. Verka benim için almıştı çünkü sürekli portakal suyu içtiğimin ve sevdiğimin farkındaydı. Sorun şuydu ki ben açtım ve alkollü bir kokteyldi.
Ne yazık ki Verka'ya bu ayrıntıyı söylememiştim.Olduğumuz mekanı biliyordum, Antares'te okuyan herkes bilirdi. Okulun belalı tipleri sayılan herkes burada takılırdı. İşin garibi masum gözüken Verka'nın da burada takılmasıydı.
Mekanın adı kafesti, kötü bir ünü yoktu aksine içeri herkes giremezdi ama okulda ki her kızın bir kerecik buraya girme hayali vardı. Tuvaletlerde dedikodusunu yapıyorlardı.Mekan iki katlıydı, üst katta localar vardı. Kalabalık grupların hepsi yukarıda oturuyordu. Siyah ve mavi ışıklarla aydınlatılmıştı. Yukarı çıkan merdivenlerin olduğu kısım çok güzeldi. Bir kaç kişi merdivenler boşken orada fotoğraflar çekiliyordu. Onlara göz devirdim, keşke anı yaşamayı bilselerdi.
Biz sıra beklemeden içeriye girmiştik, kapıdaki adamlar Verka'yı gördüğünde selam vermiş ve kapıyı açmıştı.
Bana kötü kötü baksalar da onları takmamıştım. Ne yani dev gibiler ve ürkütücü bakışları var diye korkacağımı mı sanıyorlardı? Daha çok beklerlerdi.İçeri girdikten sonra yüksek bar sandalyelerine oturmuştuk. Verka bize içecek almaya gidip gelmişti.
Kendisine viski almıştı. Davette de viski içmişti. Sanırım seviyordu.Oturduğumuzdan beri konuşmamıştık. Etraftaki bazı gözlerin üzerimizde olduğunun farkındaydım. Merdivenlerden inen tanıdık simayla, gülümsedim.
"Vay, güvercinim gelmiş," deyip Verka'yı kendine çekip alnından öptüğünde kahkaha attık. Tek gülmeyen Verka'ydı.
"Hoş geldiniz." Asır saçlarımı karıştırıp karşımıza oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kül Değirmeni
Teen FictionParmaklarım teninin üzerinde dolaştı. Sonra teni küllere dönüştü. Uçuşan küllerine baktım. Gelmişti, yakmıştı, yıkmıştı ve geçmişti. Kül olmaya mahkum olanlar ve küllerinden doğanlar için.