"More than just a little bit" to nie jest zwykła młodzieżówka. To nawet nie jest młodzieżówka, jest to opowiadanie z gatunku new adult, które będzie skupiać się w większości na problemach. W porównaniu do LBOYH ta część może się zdawać bardziej brutalna. Nadmienię jeszcze, że występują treści dla dorosłych i toksyczne zachowania, których nie popieram. Sama książka też ma na celu odwieść od takich zachowań.
Znajomość pierwszej części jest nieobowiązkowa.
Postacie występujące w pierwszym tomie w dużej części tu występują, jednak historia nie toczy się typowo z nimi. Chociaż przyznaję, że historia jest o nich. Nie jest to spoiler, jest to informacja wstępna, byście nie przeżyli dużego szoku.
Każda z postaci i sytuacji z tomu pierwszego jaka będzie przytaczana, będzie jednocześnie wyjaśniana, więc do tych, co nie czytali "Little bit of your heart" - nie musicie się martwić. Sama w sumie mogę polecić obrócenie kolejności czytania tych dwóch książek. Wydaje mi się, że może być to ciekawy sposób poznania historii trójki głównych bohaterów.
A teraz, zapraszam do czytania! <3
Matixe_
***
Informacje do osób, które wcześniej czytały LBOYH, w związku z częstymi pytaniami, zarówno na profilu, jak i w komentarzach i wiadomościach prywatnych:
"More than just a little bit" TO KONTYNUACJA "Little bit of your heart". Akcja zaczyna się dwa tygodnie po wyjeździe Matt'a do Farsley.
Co za tym idzie, Alice jest nadal w śpiączce.
Wszystko jednak na jej temat, temat Matta jak i ich rodzin i Roxanne, zostanie tu powiedziane, spokojnie, o to się nie martwcie. Nie zapomniałam o niej.
Chcę opowiedzieć tę historię z trochę innego punktu, zwłaszcza, że sama nie przepadam za tym, kiedy w książkach występuje motyw "zmartwychwstania". To znaczy, jeden rozdział niby coś strasznego się stało, ale w drugim jest już wszystko okey. Mam nadzieję, że rozumiecie co mam na myśli i mimo to dacie szansę tej książce ^^
Kocham was <3
CZYTASZ
More Than Just A Little Bit - ZAKOŃCZONE
Teen FictionBar to nie tylko miejsce spotkań z przyjaciółmi, lecz również oaza dla osób mających miłosnego kaca. Czasem w życiu nie idzie wszystko tak jak byśmy chcieli. Zaczynając na przesłodzonej herbacie, kończąc na byciu odrzuconym przez ukochaną osobę. A...