Bir kaç saat sonra büyük bir mutlukla eve dönmüş, pjemalarımı giymiş, yatakta Twitter'a göz gezdiriyordum. Kesinlikle mutluydum. Aslında kötü bir gün değildi. Yeni kişilerle tanışmak tabiki iyidi. Fakat huysuzluğum tutunca huysuz oluyorum işte. Tamam saçma oldu kabul ediyorum. Ama öyleyim.
Twitter'da oldukça yakışıklı çocukları favlarken ekranımda Sarışın ismi belirmese herşey daha güzel olabilirdi.
"Efendim sarışın.""Seni özledim Ana ben yokken neler yaptın?"
Özlemiş. Demek dalga geçiyoruz. Pekala.
"Sarışınlığın tuttu galiba yine Perr. Ne diyeceksen çabuk söyle işim var."
"Ah pekala pekala. Sadece şey yarın boş musun? "
Harika! Yine alışveriş derse küfredebilirim.
"Alışveriş ya da onun gibi bir şeye gidelim dersen kesinlikle doluyum."
"Ana bu kadar uyuz olma. Sadece yarın Zayn ile kareokeye gideceğiz. Ve diğerleri. Sen de gel lütfen lütfen lütfen."
Ahh. Bu kız beni öldürecek.
"Tamam Perr, geliyorum. Sakin ol bugün iyi günündesin. Şimdi kapat ve bende uyuyım."
"Pekala seni seviyorum seksi böcüğüm! İyi geceler."
Seksi böcük? Cidden?
"İyi geceler."
Artık uykumun geldiğini hissettiğim için ışığı kapadım ve uykuya daldım.
Tamam. İşte hazırım deri eteğim siyah bluzüm ve klasik ben. Evden çıktım ve arabama atladım. Bu arabaya aşığım. Evet arabama. Hey cidden çok yakışıklı bir araba. Range Rover daha ne bekliyorsunuz ki? Bir kaç dakika sonra varmıştım. Burayı severdim. Arkadaşlarımla sıkça geldiğim bir yerdi. Hoştu ve sade. İçeri girdiğimde gözlerim sarışın bir varlık aradı. Deli gibi kollarını sallayan bir sarışın varsa o da Perrie'dir. Kuşkusuz. Yanlarına doğru gittim. Tanrım, o Harry mi? Sapık bakışlı marul kafa ise kesinlikle o. Evet o. Harika.
"Merhaba çocuklar."
"Merhaba güzellik." Bunu diyen Zayn bana sarıldı. Ardından Perrie de. Diğer çocuklar da selam verdikten sonra yerimize kurulduk. Şarkı söyleyip söylememe konusunda kararsızdım. Anlarsınız ya şarkıcılarının içindeyim. O kadar özgüvenim yok. Henüz.
Saat geceyarsına yaklaşıyordu ve biz hala oturuyorduk. Şarkı söyledim kızlar! Evet. Niall sesimi beğendiğini birkaç kez söyledi. Sanırım çakma sarışın bana yürüyor. Hayır tabiki şaka yapıyorum. Perr zaten sesimi biliyordu. Pek yorum yapmadı. Bir öksürük sesi duyduğumda sağıma döndüm. Harry bana bakmış sırıtıyordu.
"Noldu Harry? Manzara hoşuna mı gitti?""Evet özellikle deri eteğine bayıldım. Eminim daha güzelleri vardır değil mi? Görmek isterdim."
"Rüyanda Harry rüyanda."
"Hemen uyumayalım o zaman. Ne dersin?" Bu çocuk tam bir sapıktı. Ya da beni uyuz etmeye çalışıyordu. Bence ikiside."Ne kadar iyi anlaşıyorsunuz siz öyle. Gözlerim yaşardı."
"Kes sesini Zaynie."
Pislik. Harry benle uğraşmasa iyi olurdu. Sonu ya yatakta ya da cenaze töreninde bitebilirdi. İlk ihtimali boşverin. İçki bana pek yaramıyor da. Ne yani çocuk seksi kabul ediyorum. Sadece fazla... fazla. Yani demek istediğim ahh artık susmalıyım."Ana!"
Birinin adımı seslendiğimi duyduğumda döndüm. Tanrım , lanet olsun senin burda ne işin var lanet olası!
"Jamie?"
Evet. Sıçtım. Tam bir hafta önce bu saatlerde bu ateşli çocukla ateşli bir seks yapmış olabiliriz. Evet yaptık. Ve ben sabah kalkıp gittim. Mesajlarına ya da aramalarına geri dönmedim. Ne var? Yapışık ilişkiler bana göre değil."Seni burda görmeyi beklemiyordum. Neden aramalarıma dönmedin? Ya da neden sabah öylece gittin mi demeliyim?"
Bir gülüş sesi geldi. Tabiki mankafa Harry. Salak şey.
"Benim işlerim vardı. Vee a- şey yani bilirsin. Sarhoştum?"
Sarhoştum. Yalan değil. Normalde önüme gelenle yatan bir kız değilimdir.
"Pek inandırıcı gelmedi. Neyse. Yarın görüşmeye ne dersin? "
Tanrım biri beni bundan kurtarsın.
"Olmaz yarın işimiz var Ana."
Ah işte kurtarıcım! Sarışınım!"Aa evet evet başka zaman Jamie. İyi eğlenceler. "
Tamam diyip gitti. Sonunda. Perrie'ye ilk defa bu kadar sarılmak istedim. Ama sarılmadım. Anormal biriyim biliyorum.
"Demek seninde hayranlarının var ha?"
"Evet Harry. Hayranlarınım çoktur."
Güldü. Gamzeleri gerçekten muhteşem. Benim neden gamzem yok neden?
"Bir numaralı hayranın olarak bana telefon numaranı verirsin heralde Ana?"
"Üzgünüm hayranlarıma numaramı vermiyorum. Yayılır sonra falan."
Sırıtışı bozuldu. Aha! Kendisine bozuldu. Kıyamam kıvırcık. Tam cevap verecektim ki telefonum çalmaya başladı. Lanet olsun. Babam.
"Ee Perr ben artık kaçıyım. Yorgunum bilirsin."
"Peki. Bizde kalkıcaz zaten değil mi çocuklar?"
Başlarıyla onayladılar."İstersen bırakabilirim? "
"Sağol Harry. Ama arabam var. Sana iyi geceler. Ve size de iyi geceler sonra görüşürüz çocuklar!"
Bana iyi geceler dediklerinde çıktım ve eve doğru yola koyuldum. Gerçekten uzun bir gün olmuştu.Beş gündür nerdeyse hep evdeyim. Arada yürüyüşlere ve markete gitmediğim zamanlarda. Canım sıkkındı pek bir şey yapasım yoktu. Nedeni ise babamdı. Geçen ki gece onu arayıp konuştuğum da bana işe yaramaz olduğum konusunda uzunca azarlamıştı. Arabamı almakla bile tehdit etmişti. Lanet adam! Annemi özlüyordum. 8 sene önce yani annemi kaybetmeden önce çok mutlu olduğumuzu hatırlıyorum. Babamla sürekli oyunlar oynardık. Kamp kurardık. Ağaç evimiz bile vardı. Ama annemi kaybettikten sonra aramız açıldı. Kendisini işe verdi. Ben reşit olunca da Amerika' ya taşındı. Şirket orada diye.
Arada arayıp beni kontrol ediyor. Bazen de beni yanına çağırıyordu. Çok görüşememiz üzücüydü. En azıdan ben üzülüyordum. Düşüncelere dalmışken mesaj sesi geldi.Hey! Beni özlediğini biliyorum. Bende seni özledim. Nasılsın? Xx -birnumaralıhayranın
Ah Harry? Numaramı nerden bulmuştu? Ve ne saçmalıyordu? Tanrı Aşkına.
Ne kadar özlediğimi tahmin edemezsin kıvırcık . Numaramı nerden buldun? Ve iyiyim. -Ana
Sağol Ana bende iyiyim. Zayn'e bir teşekkür borçluyum. Ne dersin? Xx -Mankafa
Zayn! Seni kötü çocuk bozuntusu!
İkinizinde canı cehenneme derim. Xx -Ana
Vov vahşi bunu sevdim. Yarın buluşmak istiyorum. Tabi müsaitsen? -Mankafa
Bu çocuğun amacı neydi? Pekala görüşmek istiyordum. Sonuçta seksi bir çocuk. Seksi olan herşeyle buluşabilirim. Ben Anastasia'yım millet.
Pekala Harry. Buluşalım. Umarım iyi bir planın vardır. Beğenmezsem kıçını tekmeyebilirim. Yarın bana mesaj at yeri ve zamanı. İyi geceler Styles. xx - Ana
Sanada güzellik. Xx -Mankafa
Yarın değişik bir gün olacağını düşünüyordum. Ve olacaktıda. Hey millet Harry Styles ile buluşmaya gidiyorum. Yarın. Tanrım heycanlanmam normal mı?Yarın olsun ve görelim.