Bacaklarım rahat koltukla buluşunca kafamı Harry'in omzuna yasladım. O kadar yorulmuştum ki kafamı kaldırmak istemiyordum. Harry ile üç saattir dışardaydık. Bir şeyler almış, gezmiş, konuşmuş, yemek yemiş, bolca gülmüştük. Dolu dolu geçirmiştik zamanımızı. Yanımda olduğu sürece hep gülmüştük. Beni mutlu ediyordu. Şimdi ise borling salonunda bekliyorduk. Zayn ve Perrie gelmişti. Louis, Eleanor ve Niall gelecekti. Onları bekliyorduk. Başımı indirip göğsüne yaslayınca Harry de beni sardı. Perrie bize bakıp gülüyordu.
"Bunlar abayı yakmış." Dedi Zayn.
Gözlerimi devirmekle yetindim. Harry ise güldü. Louis'in sesini duyunca kafamı kaldırdım. Eleanor'u görünce kalktım ve görüştük. Niall ve iki kişi daha arkadında gözüktü. Bunlar Luke ve Calum'du. Luke Niall'ı dürttü.
"Anastasia bu mu? Tanrım resimdekinden daha güzel!"
Yanlarına yürüdüm ve Niall'a selam verdim. Sarıldıktan sonra Luke döndüm.
"Selam Luke. Ben Ana."
Elimi uzattım. Ama o sadece gözlerini dikmiş bana bakıyordu. Şapsal çocuk. Calum onun yerine elini uzattı.
"Sen o küçük beyinliyi takma. Tanıştığıma memnun oldum. Ben de Calum."
Şirince gülümsedim. Çok tatlı çocuklardı. Luke hala bana hipnoz olmuş gibi bakıyordu. Harry gelip yanımda durdu. Bana ağzı açık bakan Luke'u görünce kafasına patlattı.
"Ona şöyle bakmayı kes Luke."
"Hey onla uğraşma Harry."
Harry'i geri çektim ve Luke'un yanına geçtim. Yanağından öpünce yerinden sıçradı. Büyük bir kahkaha attım. Harry ise arkasını dönüp gitti.
"Tanrım! Az önce beni öptü! Calum gördün mü!"
Calum aptalca davranmamasını konusunda onu uyarıyordu. Ben de Harry'in yanına geçtim. Kollarını sarmış oturuyordu. Yanına oturdum ve onu dürttüm.
"Bir daha kimseyi öpme. Anladın mı beni? "
Sinirli şekilde soludu. Ne yani beni kıskanıyor muydu? Uzandım ve yanağını öptüm.
"Böyle mi?"
Hafif tebessüm etti ama hemen ciddileşti.
"Evet."
Gülüp yine öptüm. Gözlerini kısarak bana baktı. Yanıma adeta uçarak oturan Luke beni korkuttu. Tanrı aşkına! Biraz sakin olamıyor mu bu çocuklar?
"Ee sen ve Harry?" Dedi Luke.
"Evet Luke ben ve Ana?" Dedi Harry.
"Bilirsin? Siz sevgili misiniz?"
"Hayır." Acı gerçek.
"Nesiniz peki?"
"Sanane." Dedi Harry. Direseğimle onu dürttüm.
"Harry'den sıkılırsan beni her zaman burdayım."
Kahkaha atıp kafamı salladım.
"Pekala bu aklımda bulunsun."
Harry kafasını sağa sola salladı. O önüne dönerken biz Luke ile sohbet etmeye başladık. Kafa çocuktu. Sohbetimize Calum ve Niall da katıldı. Bir kaç dakika sonra oyuna başladık.
Gruplar şöyle idi: Louis, Eleanor ve Niall. Zayn, Perrie ve Calum. Harry, Luke ve ben. Luke ve Harry azıcık anlaşamasa da Luke'un ikna yeteneği iyidi. İlk Louis başladı. Kazanan gruba gece içkiler ısmarlanacaktı! Burdan sonra bara gitmeye karar vermiştik de. Bizim kazanacağımızı umuyorum.