Harry
Yatağımda öylece yatarken tavanı izliyordum. Canım hiçbir şey yapmak istemiyordu. Sadece durmuş tavanı izliyordum.
Aniden açılan kapı ile kafamı kaldırdım ve gelen kişiye baktım. Onun burada ne işi vardı? Ana bana yüzünde ki sırıtışla yaramazca bakıyordu. Yaramaz bir kız gibi beni süzerek dudağını ısırdı. Bu hareketi içimde bir şeylerin kıpırdamasına neden oldu. Uzun süredir böyle hiseetmemiştim. Ben yatakta oturur halde durdum ve o da paltosunu çıkarıp mini elbisesini gözler önüne serdi.
"Burada n-ne yapıyorsun?"
Bir şey demedi sadece yatağın ucunda-tam karşımda- durdu ve güldü. İki dizini de yatağa koyduğunda yutkundum. Hala konuşmuyordu. Bacaklarıma oturdu ve tam gözlerime baktı.
"Seni özledim Harold." Dedi yüzünde ki kocaman gülümsemeyle. Ben de ona gülümsedim. Elimi kaldırıp yanağına dokunacaktım ki beni omuzlarımdan tutup geriye tekrar eski yerime itti. Bacaklarımın üstünden yukarı çıkıp kasıklarıma oturdu.
"Ana."
Ağzımdan çıkan tek şey ismi oldu. Parmağıyla bana sus işareti yapıp arsızca sırıttı. Vücudu bir yılan gibi bana dolandı ve yüzünü kulağımın hizasına getirdi.
"Beni istiyor musun Harold?"
Harold deme şekli beni çıldırıtıyordu. Elimi kalçasına götürüp hevesle sıktım. Gülümseyip dudağıma yaklaştı. Çok özlediğim dudaklarına kavuştuğumda ağzımdan bir inilti koptu. Öpüşmemiz yavaştı ve ateşliydi. Ellerim kalçasını daha çok sıktığımda inledi. Çıkan ses beni deli etmişti. Ana aniden doğrulup zaten sıyrılan elbisesini çıkardı. Altında sütyen yoktu ve göğüsleri.. Ah göğüsleri.
Ani bir hareketle onu altıma alıp boynunu öperek göğüsüne doğru indim. Göğsünü her öptüğümde inliyordu. Eli sertleşmiş erkekliğime gitti. Bu hareketine karşılık daha sert öptüm.
Telefon çalıyordu. Telefon niye çalıyordu ki? Lanet olsun. Ana'nın yüzü kayboluyordu. Panikle doğruldum.
Sikeyim! Telefonu yaratanı da, telefonu da, alanı da sikeyim! Rüyamı bölecek kadar önemli olan ne olabilirdi ki? Sinirli telefonu alıp kökten kapattım. Kafamı yastığa geri koyduğumda neredeyde ağlayacaktım. Uyandığım için o kadar kötü hissediyordum ki. Uyusam tekrar görür müydüm onu?
Kasıklarımda ki acıyla yorganı açtım. Siktir. Sanki gerçekten sevişmişiz gibi sertleşmiştim. Ve bu sertlik canımı acıtıcak dereceye gelmişti. Ağlamaklı bir inleme çıkarıp Ana'ya lanet ettim. Rüyamda bile beni etkiliyordu. Lanet olasınını sadece ruhen değil fiziksel olarak da özlemiştim. Vücudum sadece onu istiyordu. Bunu hissedebiliyordum.
Kapı çaldığında bir kere daha küfür edip kalktım. Sadece baksırlı olmamı umursamadan kapıyı sertçe açtım. Kim geldiyse ciddem hemen git-
Pekala hala rüya mı görüyordum?
"Hayır gerizekalı."
Siktir. İçimden söyledim sanıyordum. Ana kollarını bağlamış rüyamdakine benzer mini beyaz bir elbiseyle karşımda duruyordu. Saçlarını boyatmıştı. Koyu kahverengi saçlarını onu olgun ve seksi gösteriyordu. Sikeyim zaten serttim. Daha ne kadar sertleşecektim?
"Öylece bakacak mısın?"
"Üzgünüm. Niye geldin?"
Niye mi geldin? Niye geldin mi? Dostum beynin yok.
Çantasından benim cüzdanımı çıkardı ve uzattı. Bir saniye benim cüzdanım?
"Bunu evde buldum. Düşürmüşsün. Al."