"Sakin olmalıyız."
Harry kendi kendine mırıldandığında ona döndüm. Çok heyecanlı gözüküyordu. Elini tutan elimi sıktığımda bana baktı.
"Harold bu kadar heyecanlanma. Babam sana bir şey yapacak değil sevgilim."
Yanağına güven verici bir öpücük verdiğimde gülümsedi.
Bugün aile yemeğinde evleneceğimizi açıklayacaktık. Harry'nin ailesi ve benim babam ile şık bir yerde yemek yiyecek, hem onlar tanışacak hem de evleneceğimizi söylecektik. Bu yüzden heyecanlıydık.
Harry elimi sıkıca tuttup elimi kaldırdı ve öptü. Arabadan çıkmak istiyorduk fakat dışarıda ki paparaziler dağıtılmadan çıkamazdık. Arabanın etrafını sarmışlardı resmen.
Bir kaç güvenlik gelip bizi sağlamca restauranta soktuğunda bizi karşılayan kişi rezerve ettiğimiz masaya doğru bizi yönlendirdi. Masada oturan ailelerimizi gördüğümüzde Harry ile birbirimize bakıp gülümsedik. Sohbet içindeydiler ve gülüyorlardı. Harry boğazını temizleyip dikkati üzerine çektiğinde masadaki herkes bize baktı. Gemma ile göz göze geldiğimizde bana göz kırptı.
"İyi akşamlar. Üzgünüz papariziler yüzünden biraz geciktik." Harry babama elini uzattığında babam Harry'nin eline baktı. Babamın o eli sıkmasını bekliyordum ama o sıkmadı.
Ayağa kalkıp Harry'e sarıldı. Harry'nin gözleri kocaman açıldı ama şaşkınlığı atıp babama karşılık verdi. Ben de Anne, Gemma ve Des ile görüştüm ve Harry ile yan yana oturduk. Yemeklerimizi söyledikten sonra masada bir sessizlik oldu.
"Nasıl gidiyor?" Diyen Gemma'ya sessizliği bozduğu için minnettardım.
"Güzel gidiyor. Her şey iyi. Sizin?"
"Bizim de iyi. Bu akşam toplamamızın bir sebebi var değil mi? Haydi söyleyin bize!"
Anne, Gemma'yı dürttüğünde Gemma annesine ne var dermişcesine baktı. Merakını saklayamıyordu ama biraz daha beklemeliydi.
"Benim meraklı ablacığım. Sabır lütfen." Harry sırıtıyordu ama Gemma'ya imalı bir şekilde kızdığının farkındaydım. Babam ve Des sohbetine girmişken Anne'de onlarla katıldı.
"Pişt." Bacağımda hisettiğim elle Harry'e döndüğümde kulağıma yaklaştı.
"Bizimkiler iyi anlaştı. Harika bir aile olacağız." Harry'nin heyecanla söylediği şeylere sırıttım. Gerçekten iyi anlaşmışlardı. Babam halinden çok memnun gözüküyordu ama asıl halini yemek sonunda görecektik.
Yemek ve tatlı kısmı sona erdiğinde Harry masanın üzerindeki elimi tuttu ve dikkat çekmek için boğazını bir kaç kez temizledi. Masada ki yüzler bize döndüğünde Gemma ellerini çırptı. Ona sırıttım. Tepkisini merak ediyordum.
"Bu gece toplanma amaçlarımızdan biri sizi tanıştırmaktı. Diğeri ise bizim için önemli olan bir şey." Diye söze başlayan Harry'i tamamlamak için konuştum.
"Bir kaç senedir beraberiz ve birbirimizi çok seviyoruz. Bu sevgiyi sonsuza kadar diri tutmak istiyoruz." Dedim kafamı Harry'e çevirip. Bana bakıp o güzel gülümsemesini verdiğinde elimi sıktı.
"Bu yüzden Paris'te Ana'ya evlenme teklifi ettim ve o da kabul etti."
"Evleniyoruz." Diye tamamladım Harry'i.
"Siktir." Bu tepki tabiki de Gemma'dan gelmişti. Gemma ayağa fırlayıp yanımıza geldi ve ikimize de sarıldı.
"Aman Tanrım! Küçük kardeşim benden önce evlenecek!"