Uyarı: Bu bölüm cinsellik içerir!Harry'in ağzından
Bir elin göğsüme çarptığını hissettiğimde uyandım. Gözlerimi açtım ve ne olduğunu anlamaya çalıştım. Ah Ana. Kolunu göğsüme atmış bacağını belime sarmış uyuyordu. Ben sırt üstü yatıyordum. Ana yan dönmüş yarısı üstümdeydi. Bacağının bir kısmı kasıklarımın üstündeydi ki bu iyi değil. Kafamı çevirdim ve güzel yüzüne baktım. O çok güzeldi. Dünü hatırlıyınca gülümsedim. Gerçek anlamda seks yapmadığımıza rağmen çoğu seksimden iyiydi. Anastasia beni büyülemişti. Beni öpüşü, sarması, üstümde hareketleri ve inleyişi beni kendimden geçirmişti. Aramızda belirgin bir şey yok evet. Ama olsun istiyorum. Onu sürekli öpmek istiyorum. Benim olsun istiyorum. Uzanıp alnına öpücük kondurdum. Sonra da yanağına. Ana mırıldandı.
"Kalk uykucu."
Gözlerini açtı ve gerildi. Esneyince güldüm. Çok tatlıydı. Bana bakıp gülümsedi.
"Günaydın. "
"Günaydın."
İyice bana sarıldı ve başını göğsme koydu. Ben de kolumu boynuna sardım.
"Kalkmak istemiyorum."
"Bütün gün bizim Ana. İstediğimizi yapabiliriz."
"Buna sevindim."
Bende. Bütün günümü Anastasia ile geçirmek. Louis kıskanacak ama idare etsin. Ben Eleanor'u çekiyordum ama! Herneyse. Ana kendini yana attı ve örtüyü açıp kalktı. Ben de muhteşem fiziğini süzmeye başladım. Ona bakıp bile şertleşebiliyordum. Beyaz t-shirtimden bütün her şeyi belli oluyordu. Döndü ve bana baktı.
"Duş almamın bir sakıncısı var mı?"
"Var. Ama benle duş alırsan yok."
Gözlerini devirdi. Ciddi bir bakış attı ve konuştu.
"Hayır Harry seninle duş almayacağım." El salladı ve odamdaki banyoya girdi. Arkasından bağırdım.
"Sen kaybedersin!"
Aslında ben kaybediyordum. Ana'yı çıplak hayal etmek en büyük hobimdi bilirsiniz. Telefonumu aldım ve Twitter'a girdim. Tanrım olamaz. Ana ile fotoğraflarımız anasayfamı doldurmuştu. "Harry'in yeni avı Anastasia Fray." Hah. Evet Anastasia benim. Ama herkes hakkında bilinmedik şeyleri yazmaları bazen sinirlerimi bozuyordu. Bazen de takmıyordum. Onları boşverdim ve hayranlarımın tweetlerine göz gezdirdim. Ben bir kaç dakika bunu yaparken Ana duştan çıktı. Üstünde benim havlum vardı. Havlunun altında hiç bir şey olmadığını gerçeği ile yataktan fırladım. Arsızca sırıttıp Ana'yı kendime çektim. Benim şampuanımı kullanmıştı ve ben gibi kokuyordu. Ellerimi beline sardım. Koca mavi gözlerini benimkilere dikti. O bana öyle bakarken aklımda ki her şey uçup gidiyordu.
"İştahımı açıyorsun."
Ana sırıttı ve elini omzuma koydu. Beni ittirerek yatağa attı. Vay canına. Oda kendini üstüme bıraktı. Lanet olsun ki tam da kasıklarımın üstünde oturuyordu. Ve üstünde havludan başka bir şey yoktu. Nefes alarak konuştum.
"Yaramaz kız. Hiç mi utanmıyorsun?"
Sırıttı ve yüzünü benimkine yaklaştırdı.
"Seni öpmek istiyorum ve öpeceğim. Sorun?"
Yok anlamında kafamı salladım. Konuşamıyordum ki. Tutulmuştum. Ana utangaç değildi ve bir şey istediğinde açıkca belirtiyordu. Beni istiyordu şu anda yani benim için iyi. Ben ve küçük Harry Ana'yı fena şekilde istiyordu. Kimseyi istemediğim kadar. Ana dilini dudağımda gezdiremeye başlayınca gözlerimi kapattım. Dudaklarımız buluştu ama Ana öpmüyordu. Sadece dudaklarını bana bastırmış duruyordu.