Harry'in ağzından
Niall yemek yemeden 1 saat duramıyordu. Ciddiyim. Konser boyunca açım diyip durmuştu. Şimdi ise konser bitmiş yemek yemeğe gelmiştik. Koca 2 menüyü bitirmiş, benim yemeğime sulanıyordu.
"Hey onlar benim." Niall dudak büktü.
"İyi al senin olsun. Louis benle paylaşır. Değil mi Lou?""Hayır." Çocuklar kahkaha atmaya başladı. Bu çocukları seviyordum. Kardeşim gibilerdi. Dolu dolu seneler geçirmiştik. Üzülmüştük, kavga etmiştik, eğlenmiştik, sevinmiştik. Herşeyimiz olmuştuk birbirimizin. İkinci ailem olmuşlardı. Niall ve ben hariç hepsinin beraber olduğu biri vardı. Kızlarla beraber kocaman bir aileydik. Ne yazık kı Niall ve ben tektik. Aslında istesek olurdu. Ama ben gerçek aşk ve tutku istiyordum. Aklıma Ana gelince güldüm. Ondan hoşlanıyordum. Kim ondan hoşlanmaz ki? Daha fazlasını da istiyordum. Ana'nın bana karşılık vermesini tabi ki. Bugün onu aramadığımı fark edince telefonu elime aldım. Bir haftadır görüşemiyorduk. Ama sürekli mesajlaşıyor, konuşuyorduk. İlk önce çocukların yanından kalkmam gerekti. Onların yanında konuşamıyordum. Konuşturmuyarlar ki! Piçlik yapıp duruyorlardı. Her ne kadar Ana kahkahalarla gülse de konuşmamız bölünüyordu.
"Lou kalkta geçeyim telefonla konuşacağım." Louis baktı ve sırıttı.
"Kimle?" Liam pis pis sırıttı. Ve Louis'e baktı.
"Sence?"
"Kapayın çenenizi." Hepsi imalı gülümsemeler gönderdi. Louis kalktı ve geçtim. Dışarı çıktım. Ana'yı aradım. Bir süre sonra açtı.
+Hey Ana? Nasılsın?
- Çok yorgunum Hazz. Sen?
Sesi bitkin geliyordu. Aynı zamanda tatlı da. Gerçekten çok yorulmuş olmalıydı. Acaba ne yaptı.+ İyiyim Ana. Neden yorgunsun?
- Spordan geliyorum. Uzun zamandır yapmıyordum ve bu sıralar çok yemeye başladım. Şişko olmayı istemem.
Bunun üzerine sırıttım. O mükemmeldi. Şişman olsa bile mükemmel olurdu. Her türlü muhteşem. Pekala sakin ol Styles.
+ Bu kadar kasma Ana. Gayet iyisin. Ee neler yapıyorsun bakalım?
- Sıkılıyorum ve sıkılıyorum. Seni bile özledim Styles.
+Bile? Yapma ama. Beni hep özlüyorsun sen.
Kahkaha attı. Bu sese bayılıyorum.
- Galiba haklısın Harry. Yokluğun hissediliyor.
+ Tabi ki de bebeğim! Sesin çok uykulu Ana. İstersen uyu. Sonra konuşuruz.
-Pekala Hazz. İyi geceler.
+İyi geceler Ana.
Telefonu kapattık. Onla konuştuktan sonra sırıtmama engel olamıyorum. Çocuklar da dışarı çıkıyorlardı. Yemeği bitirmiş olmalılar.
"Bu çocuktan korkmaya başlıyorum. Kendi kendine gülümsemesi normal değil. Tanrım bize yardım et!" Louis Zayn'ne fısıldadı. Fısıldadı denmez çünkü herkes duydu.
"Hey seni duydum. Kendi kendime gülmüyorum ben. Ana ile konuşuyordum."
"Ondan hoşlanıyorsun değil mi Hazza?" Cevap vermedim ve arabaya bindim. Louis' in bağırışını duydum .
"Tanrım! Ondan hoşlanıyor! Haa haa."
************************************
"Calum ve Niall kesin şu gürültüyü!"