50. Bölüm

839 21 4
                                    

Otel odasına döndüğümüzde Harry işi olduğunu söyleyip çıkmıştı. Film işleri falandı sanırım. Ben de yatağımda uzanmış televizyon izliyordum. Aslında kendimi izliyordum. Magazinde benle ilgili haberler vardı. Moda bölümüne beni koymuşlar ve ne kadar harika bir tarzım olduğundan bahsediyorlardı. Ah, biliyorum. Teşekkürler. Telefonumun zil sesi kulağıma geldiğinde yatağın üzerinden telefonumu kapıp kulağıma götürdüm.

"ANAAAA!"

Kulağımı sağır eden tanıdık sesle telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.

"Lanet olsun Perr. Neden bağırıyorsun?"

"Çünkü seni özledim seksi böcük. Senin aksine ben Paris'te sevgilimle -ki sevgilim yok- değilim. Evde boş boş oturup her şeyi düşünüyorum. Tabi ki seni de. Nasılsın?"

"İyiyim şapşal şey. Burası harika ve ben de harika olduğum için harika bir ikiliyiz. Buradan ayrılmak istemiyorum. Ama ben de seni özledim."

"Biliyorum bebeğim. Paris büyülü bir yer. Bana ne aldın?"

"Söylemeyeceğim. Bu bir süpriz."

"Ah, sürtük. Harry ile nasıl gidiyor?"

"Harika gidiyor Perr. Aa kapı tıkladı sanırım Harry geldi. Seni sonra ararım bebeğim. Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum. Ve bu gece için iyi şanslar."

Ne? Ne demek iyi şanslar?

"Ne şa-"

Yüzüme kapatmıştı. Ne şansından bahsediyordu ki?

Ah, bu kız beni çok yoruyordu. Israrla tıklanan kapıya ilerleyip kapıyı açtım. Ama beklediğim gibi Harry gelmemişti. Otelden görevli olduğunu düşündüğüm bir adam karşında koca bir siyah kutuyla duruyordu.

"Bunu size gönderdiler efendim. İyi akşamlar."

"Teşekkürler."

Kutuyu aldım ve ayağımla kapıyı iterek kapattım.

Tamam.

Bugün gittikçe garipleşiyordu.

Kutuyu yatağın üzerine koyup kapağını hemen açtım. İlk önce nerede görsem tanıyacağım yazı gözüme çarptı. Kağıdı alıp okudum.

Bu elbiseyi benim için giy ve aşağıda seni bekleyen arabaya bin güzelim. Seni bekliyor olacağım.xxx -H

Yüzümde çoktan gülümseme oluşmuştu. Notu özenle kenara koyup paketin içine baktım. Siyah saten kumaşı havaya kaldırdığımda ağzım açık kaldı. Elbise harikaydı.

Elbiseyi düzgünce yatağın üstüne bırakıp banyoya ilerledim. İlk önce saçımı ve makyajımı yapmam gerekti. Yani işim uzundu.

1 saatin sonunda hazırlandığımda aynaya baktım ve derin bir nefes aldım.

1 saatin sonunda hazırlandığımda aynaya baktım ve derin bir nefes aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Crazy In LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin