♤9♤

25 0 0
                                    

"Ne saçmalıyorsun sen!"

"Bayan Lee haklı bebeğim. Onunla görüşmelisin." demiştim.

"Kimseyle görüşmek istemiyorum! Bana nasıl böyle bir şey söyleyebilirsin?"

"Çünkü normal değil! İyileşmiştin, krizlerin, her şey bitmişti. Bu kadar uzun zaman sonra normal değil. Sadece birkaç saat o evdeydin, bu normal değil."

"Hiç kimseye ihtiyacım yok benim! Eğer bana deli muamelesi yapmaya devam edeceksen sana da yok!"

Bir kaç saniye duraksamıştım. Bu hale nasıl geldiğimizi merak ediyorsunuz değil mi? Her şey odasına geldiğimizde başlamıştı. Bayan Lee ile konuştuklarımızı ona anlattığımda ise çıldırmıştı. Psikiyatristlerle görüşmek için onu hep zor ikna ediyordum ama hiç bu kadar zor olmamıştı.

"Bayan Lee ile konuşup bir an önce randevu ayarlamasını isteyeceğim. Sen de o sırada bunu kabullenmelisin, bu durumun normal olmadığını."demiştim.

Odasından çıktığımda arkamdan bağırdığını duysam da umursamamaya çalışmıştım. Bayan Lee'yi arayıp son durumu sormak için telefonumu çıkarmıştım.

______________________________

"Her şey sorunsuz gerçekleşti, hiçbir baskın çıkmadı."

"Güzel mafyayı nasıl hallettiniz?"

"Úrsula'nın koruması gibi gelmişlerdi, hiç sorun çıkmadı. Herkesin dikkati uçakla giden kısımdaydı zaten."

"Ah güzel. Úrsula'ya teşekkürlerimi ilet lütfen."

"Tamam ileteceğim hoşçakal."

Telefonu kapatıp tekrar bana uzattığında alıp cebime atmıştım. Oturduğu yatakta somurtmaya devam ederken elinden tutarak yataktan kalkmasına yardım etmiştim.

"Doktor seni bekliyor."

"Beklemeye devam edebilir."

Konuşmadan onu odadan çıkarmış ve aynı binada bulunan doktorun odasına doğru yürümeye başlamıştık. Birkaç kat ve birkaç kapı geçtikten sonra geldiğimiz odanın kapısını tıklatarak içeri girmesini sağlamış ve odadan çıkmıştım.

................................

Genç kız önündeki geniş ve rahat mavi koltuğa oturmuş karşısındaki kadınla hiç ilgilenmeden etrafı süzmüştü.

"Mia, hoş geldin. Seninle tanışmak benim için büyük bir onur."

"Ne yazık ki benim için öyle değil."

Orta yaşlı kadın karşısındakinin ters cevaplarına şaşırmıştı. Onu magazin haberlerinden tanıyordu ancak bayan Lee nin anlattıkları ve kendisine karşı olan tavırları onu büyük bir şoka uğratmıştı. Ondan öğrendiklerini magazincilere satarak çok yüksek miktarlar kazanabilirdi ama doktor olurken bir yemin etmişti ve bunu bozamazdı.

"Bayan Lee bana biraz senden bahsetti ama ben yine de seni dinlemek istiyorum."

"Neden? Size deli olduğumu söylemişler işte."

"Ben deli olduğunu düşünmüyorum."

"Şimdi düşünmeseniz bile yaşadıklarımı duyduktan sonra düşüneceksiniz."

"Neden? Bana biraz anlatmak ister misin?"

"İstemem."

"Peki ben sorayım o zaman. Bayan Lee bana krizlerinden bahsetti. Bunu ne zamandır yapıyorsun?"

"Bilmem, küçüklüğümden beri olabilir ya da birkaç yıldır. Hiç düşünmedim."

"Düşünmek ister misin?"

Smuggler || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin