Korean_News
Chanel'in ünlü modeli Mia, japon dergisi için gönüllü mankenlik yaptı. Yakın zamanda amerikanın ünlü dergilerinden biri için de modellik yapan mia, üst üste iki çekimle gündemi sallamaya devam ediyor. Ünlü manken, bu gece yapılacak after partiden sonra ülkesine geri dönecek. Dünyanın dört bir yanından ünlü modacıların davetli olduğu bu partide birçok model olsa da dikkatlerin kimin üzerinde olacağını hepimiz çok iyi biliyoruz.
.................
"Bay kim! Kim Jennie ile konuştum. Tokanın kendisinde olduğunu söyledi. Kanıt için bir fotoğraf ta gönderdi."
Namjoon elindeki dosyayı açarak konuşmaların kayıtlarını ve fotoğrafı incelemişti.
"Senden istediklerimi ayarladın mı?"
"Evet efendim. Kim Youngsan adı ile bir kimlik ayarladım. Kore'nin ünlü modacılarından biri olarak bilineceksiniz."
"Güzel, tokayı bana ver. Sahibine iade edelim bakalım."
...........
"Mia, duyduğuma göre yakında Chanel ile olan sözleşmen bitiyormuş."
"Evet, sözleşmeyi yenilemek için şimdiden teklif getiriyorlar ancak henüz kabul etmedim."
"İlgilenir misin bilmem ama eğer düşünürsen bizimle devam etmeni çok isteriz."
Bana bu teklifi sunan genç kadın Gucci'nin baş stilistinden başkası değildi.
"Düşüneceğim, teşekkürler." Demiştim kadının uzattığı kartı alırken.
Kadın benimle tekrar tokalaştıktan sonra yanımdan ayrılmıştı.
"Sıkıldım, odaya dönmek istiyorum artık."
"Bebeğim daha sadece 2 saat oldu. Biraz daha kalmalıyız. Ama eğer illa gidelim dersen, bayılıyormuş gibi yapabilirsin. Ben seni tutarım, sonra da buradan kaçarız,hmm..." Yanıma daha da yaklaşarak kolunu belime sarmıştı.
"Saçmalama yoongi."
Kıkırdamalarım yanımıza gelen adamla son bulmuştu.
"Bayan mia, ben Kim Youngsan. Sizinle yüz yüze tanışabilmek ne büyük bir şeref." Karşımızdaki genç adama elimi uzatarak tokalaştım.
"Benim için de öyle bay kim. Sizi yanıma çeken şeyi oldukça merak ettim doğrusu."
"Hem sizinle tanışmak, hem de size ait olan bir şeyi geri vermek için."
"Bana ait mi?"
"Evet."demiş ve cebinden taşlı bir toka çıkarmıştı.
"Podyumda düşürmüş olmalısınız, biraz soruşturunca sizin olduğunu anladım, geri vermek istedim."
Bana uzattığı tokayı almıştım. Toka tanıdıktı ancak bir türlü çıkaramıyorum.
"Teşekkür ederim, düşürmüş olmalıyım."
Adam gülümseyerek arkasını döndüğünde tokaya tekrar bakmıştım. Siktir! Şimdi hatırladım!
"Jeon ve min-ah'ı çağır, acil durum."
.........
"Tanrım! Neden beni dinlemiyorsunuz? O adam ajandı diyorum!"
"Bebeğim, kuruntu yapıyorsun sadece."
"Min!" Demiştim sinirle. "Dünya üzerinde o tokadan sadece 5 tane var. Biri bendeydi. Ve bende gangamda basılan binadaki bir kıza vermiştim. Bu toka o adamın eline geçtiyse işin içinde demektir. Neden bunu anlamaya çalışmıyorsunuz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smuggler || Min Yoongi
Action~Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.~ . . . Kaçakçı #1 Agustd #4 Yoongi #857