Genç kız bir şeylerin ters gittiğini bilerek yatakta uzanıyordu. Etrafından gelen tıkırtıları duysa da hiç kıpırdamamaya çalışarak hala uyuyor gibi görünüyordu.
Etrafında gezen adım sesleri yanına yaklaştı ve yatakta üzerine çıktı. Metal şıngırdama sesleri duyduktan sonra bileklerinde soğuk eller hissetti.
"Tanrım! Neden bu kadar zayıf?" diyordu ses kendi kendine fısıldayarak.
Genç kız o anda kendisini öldürmek için geldiğini anladı. Bilekleri yatağın başlığına kelepçelenmişti.
Ama kim? Kim bilebilirdi ki onun Gece olduğunu?
Genç kız hemen ardından göğsüne yaslanan bir şey hissetti. Bir silahın metal yüzeyini.
Gözlerini açtı ve karşısındakine baktı.
O an karşısında kimin olacağını merak ediyordu ancak omzundan vurduğu kişiyi kesinlikle beklemiyordu.
"Beni öldürmek için mi gönderdi seni?" dedi mia sakice.
"Canlı getirmemi istedi. Ama ben öldürmeyi tercih ediyorum."
"Patronunun emirlerine karşı mı geliyorsun? Ne kadar cesurca."
Ancak genc cevap vermedi. Onun yerine silahın güvenliğini indirerek bir merminin namluya sürülmesini sağladı.
"Hadi çek tetiği." dedi mia.
Sesi o kadar sakindi ki üzerindeki beden kaşlarını çattı.
"Hah! Beni öldüremezsin."
"Bunu bilemezsin."
Göğsündeki silahın oraya daha da saplandığını hissetti.
"Yaklaş." dedi Mia fısıldayarak. Şimdi dudakları arasında çok az bir mesafe vardı.
"Neden özellikle seni gönderdi?"
"Yüzünü bilen tek kişi benim."
"Beni ortaya çıkarabilirdin?"
"Bizzat ben öldürmek istedim."
"Sus." dedi ve yakınında olan dudaklara uzandı genç kız.
Güzelliğinin cazibesini kullanmayı çok iyi biliyordu. Bu şekilde alt edemediği erkek yoktu.
Karşısındaki başta kaşlarını çatıp ne olduğunu anlamaya çalışsa da genç kızın dudaklarının hareketlenmesiyle o da ayak uydurmaya başlamıştı.
Elbette ki Mia'nın bir planı vardı. Bileklerine bağlanan kelepçeden nasıl kurtulacağını oldukça iyi biliyordu. Sadece üzerindeki adamın dikkatini dağıtmasına ihtiyacı vardı.
Bileklerinin soğuk metalden kurtulması bir dakikasını almamıştı. Kollarını boynuna sardığında beyaz tenli ne zaman kapattığını dahi unuttuğu gözlerini açarak kaşlarını çatmasına sebep olmuştu.
Ancak Mia dikkatini tekrar dağıtarak yataktaki yerlerini değiştirdi. Az önce elinde olan silah çoktan yatağın başka bir yerine uçmuştu bile.
Genç kızın kasıkları diğerinin uylukları üzerindeyken altındaki bedenin ellerinin beline dolandığını hissetti. İkisi de sadece içgüdülerine göre hareket ediyodu.
İlk manığına dönen ise Mia oldu. Bileklerinden çıkardığı kelepçeyi usulca diğerinin bileklerine geçirdi.
Genç kız doğrularak ayağa kalktığında beyaz tenli de kalkmak istedi ancak bileklerinden yatağa kelepçeli olduğunu o anda fark edebildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smuggler || Min Yoongi
Action~Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.~ . . . Kaçakçı #1 Agustd #4 Yoongi #857