"Hala seni aldattığına inanmıyor musun?" dedi Namjoon elindeki dosyayla odaya girerken.
"Aramız bozuk olabilir. Ama birbirimizi aldatacak kadar ileri gitmeyiz."
"Tekrar düşün bence." dedi ve dosyadan çıkardığı fotoğrafları önüne dizdi.
"Bir kafede başka bir adam elini tutuyor. Görünüşe göre o da bundan mutlu. Ne dersin."
Yoongi güldü.
"O aile doktorları. Bana karşı bir hamle yapacaksan daha iyi çalış."
"Doktorları olması seni onla aldatamayacağı anlamına gelmez."
"Mia en başında haklıydı. Senin ajan olduğunu hep biliyordu."
"Üzülme." Dedi Namjoon fotoğrafları bırakıp odadan çıkacakken. "Zaten onu bir daha göremeyeceksin. Hayatının son 1 haftasını yaşıyorsun."
"Onu hafife alma." odadan çıkmadan onu durdurdu. "İşlediği cinayetlerin hepsini incele. Suçsuz bir tek kişiyi bile bulamazsın. O öylesine birini asla öldürmez."
"Bana bir şeyler daha anlat! Anlat ki hepinizi birden içeri tıkabileyim!"
"Çok beklersin."
..........................
"Mia! Gel hemen bir şey buldum."
İki kız hızla toplantı odasına girdiklerinde Taehyung gülüyordu.
"Fare yöntemin gene işe yaradı."
"Fare yöntemi mi?" dedi Minah. Taehyung ise ona cevaben elindeki fareyi Minah'ın kucağına attı. Minah çığlık atarak fareyi atarken Mia elinden aldı.
"Ölü fareler. Onları birer robot haline getirdim. Böylece her yere girebiliyorum."
"Daha önce bunu sineklerle yapanı görmüştüm ama fareyi ilk kez görüyorum." dedi Minah.
"Onu bir yere sokup saklamamız yetiyor."
Mia elindeki fareyi masanın üzerine bıraktı ve bilgisayara yaklaştı.
"Ne buldun."
Taehyung öğrendiklerinin tamamını anlatmak istemedi başta.
"1 hafta sonra Seogwipo daki hapishaneye nakledecekler. Hapishaneye girmek için uzun bir ormanlık yoldan geçilmesi gerekiyor. O yolda durdurabiliriz."
Odaya derin bir sessizlik çöktü. Kimse ne söyleyeceğini bilemiyordu.
"Onu öldürecekler." dedi Mia önündeki sandalyeye çökerken.
"Sakin ol Mia, öyle bir şey olmayacak." Minah onu sakinleştirmeye çalıştı.
"Orası hapishane değil Minah, tam adıyla açık ceza infaz kurumu. Üst düzey suçluları yargılayıp öldürdükleri yer." diye açıkladı Mia sakinleşmeye çalışırken.
"Ama bunu yapamazlar!? Hayranları falan var yani, tüm dünyadan tepki görürler."
"Bu yüzden her şeyi onun üzerine yıkacaklar ve onu öldürdükten sonra açıklayacaklar. İşler öyle olursa kimse karşı çıkamaz." dedi Taehyung.
"Yakalayamadıkları tüm cinayetleri onun üzerine yıkacaklar." dedi ve yutkundu Mia. "Benimkiler de dahil."
"Toplanın." dedi Taehyung. "Planlar bu gece bitecek."
....................................
"Arabaya kaç kişi bindiklerinini ve kimin nerede oturduğunu tam olarak bilmeliyiz. Son dakikaya kadar müdahale etmeyelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smuggler || Min Yoongi
Action~Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.~ . . . Kaçakçı #1 Agustd #4 Yoongi #857