"Kadın ticaretiyle uğraşan mafyanın öldürülmesi ve ispanyol mafyasına yapılan teslimattan sonra işler iyice karıştı. Herkes uyuşturucuların ülkeden nasıl çıktığını konuşuyor. Bu iş için size ünlü ajan Kim Namjoon'u öneriyorum. Kendisi bir çok ülkede yürütülen gizli projelerde üstün başarı gösterdi. Bu çete sorununu sadece kendisinin çözebileceğini düşündüğüm için onunla çalışmanızı istedim."
Genç adam toplantı odasının kürsüsünde konuşuyordu. Masadakilerden birini yanına çağırmış ve sözlerine devam etmişti.
"Beyler, Kim Namjoon ile tanışın. Bundan böyle çete için kurulan ekibi kendisi yönetecek. Başkan kendisine tam yetki verdi."
Adam kürsüden ayrılarak yanındakini selamlamış ve odadan ayrılmıştı.
"Beni zaten az önce anlattıkları kadarıyla tanıyorsunuz, bu yüzden selamlaşma kısmını geçeceğim. Bundan böyle benim ekibimdesiniz, çete sorunu tamamen çözülene kadar bu işten sizi sadece ölüm kurtarabilir. Eğer aranızda ayrılmak isteyen varsa şimdi çıksın."
Genç adam kürsüden ayrılıp masaya geçene kadar diğerlerine süre tanımıştı.
"Güzel. Öyleyse elinizdeki delilleri anlatmaya başlayın."
"Bay Kim, onlar hakkında tespit edebildiğimiz her şey önünüzdeki dosyada yer alıyor."
Genç adam ince dosyayı araladığında işe yarar bir bilgi görmeyi bekliyordu ancak sadece birkaç sayfadan oluşan bu dosya birkaç soygun ve teslimattan bahsediyordu.
"Bu kadar mı?"
"Evet, o kadar iyi korunuyorlar ki haklarında hiçbir delil bulamıyoruz. Son zamanlarda yaşanan pek çok şeyin onlardan kaynaklandığını biliyoruz ancak bir kanıtımız yok."
"Onlar diyorsunuz ama bir kişi olmadıkları ne malum."
"Olamazlar. Çünkü Gangamda basılan eve üç kişinin girdiğini anlatıyorlardı."
"Kamera kayıtlarını incelediniz mi?"
"Hayır inceleyemedik, çünkü belirli kısımlar tamamen imha edilmiş. Bu saatler de muhtemelen onların eve girip çıktığı saatler. Bu bilgilere orada yaşayan diğer kişilerden ulaştık."
"Peki bu çetenin 'gece' ile bir bağlantısı var mı?"
Salonda kısa bir sessizlik oluşmuştu.
"Böyle bir araştırma yapmamıştık."
"Bir düşünün gece nin yaptığı pek çok şey de kanıtlanamamıştı. Ve bu çetenin yaptıklarını da kanıtlayamıyorsunuz. Bu durumda önümüzde üç seçenek var: gece çetenin ta kendisi, gece çetenin içinde, gece nin çeteyle bağlantısı var."
Genç adam ayağa kalkmış ve üzerini düzeltmişti.
"Öyleyse sivil bir ekip hazırlayın, tek delilimizi incelemeye gidiyoruz."
..............
"Mia ilaçlarını içtin mi?"
"Hmmm içtim..."
"Bayan Lee nin verdiklerinden bahsediyorum?"
"Onları da içtim merak etme, seni rezil etmem."demiştim yüzüğümü parmağıma geçirirken.
"Senin iyiliğin için söylediğimi biliyorsun."
Kapının kilidini açıp odadan çıkmış ve ona bakmıştım.
"İyiliğimi düşünüyorsan beni rahat bırak."
"Nereye gidiyorsun sen?"demişti arkamdan gelirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smuggler || Min Yoongi
Action~Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.~ . . . Kaçakçı #1 Agustd #4 Yoongi #857