"Mia tatlım iyi olduğuna emin misin?" dedi Minah elindeki çayı arkadaşına verirken.
"İyiyim, üşütmüşümdür sadece. Çok balkona çıkıyorum."
"Gel bir doktora gidelim bak. En azından ilaç al."
"İyiyim Minah."
"Mia. Bir haftadır kusuyorsun. Hadi gel bir doktora gidelim artık."
"İstemiyorum dedim. Hem sen Jungkook ile dışarı çıkmayacak mıydın? Git hadi."
Minah pes ederek oturduğu koltuktan kalktı ve yanına gelen Jungkook ile birlikte evden çıktı.
"Hamile olabilir mi?" dedi Jungkook arabaya binerken.
"Sanmıyorum, sürekli hap kullanıyor."
"Yoongi uzun zamandır ona o haplardan vermiyor."
"Cidden mi?!"
"Evet, sen bilmiyor muydun?"
"Hayır."
Aralarında kısa bir sessizlik geçtikten sonra Minah tekrar konuştu.
"Onları çok fazla kullanıp vücuduna zarar verdi. Hamile olabileceğini sanmıyorum."
Jungkook kafasıyla onu onayladı. Minah derin bir nefes bırakarak tekrar konuştu.
"Şu ileride bir eczane vardı değil mi?"
Bu sırada Mia salondaki koltukta yatmaya devam ediyordu. Yoongi şirketiyle görüşmek için dışarı çıkmıştı. Taehyung ise birkaç gündür çalıştığını söyleyerek kendi odasından çıkmamıştı.
Telefonu çaldığında yattığı yerden doğrularak aramayı cevapladı. Arayan kişiye, numaraya, ekrana bakmadan direk aramayı cevaplamıştı.
"Yaptığın her şeyden haberim var Mia."
"Anlayamadım?" dedi Mia uykulu sesiyle.
"İşlediğin tüm suçlar. Yakında hepsi bir bir ortaya çıkacak."
Mia hızla telefon ekranına baktı. Ancak işine yarayacak bir şey göremedi.
"Şaka yapmak için uğraşıyorsanız hiç havamda değilim."
"Demek şaka ha! Öyleyse sana atacağım fotoğrafa bak sadece."
Ve telefon kapandı.
Saniyeler içinde telefonuna bir fotoğraf gönderildi. Kaşlarını çatarak fotoğrafı açtı ve belkide yaşayabileceği en büyük şoku yaşadı.
Sevgilisi bileklerindeki kelepçelerle bir sorgu odasındaydı.
Olduğu yerde hemen arkasındaki koltuğa çöktü. Nasıl olabilrdi? Yakalanmalarının imkanı dahi yoktu. Çok iyi saklanıyorlardı.
"Yoongi!" Ağlamaya başladığında hızla yanına koşan çalışanları ve Tae'yi gördü.
Tae yanına gelip diğer çalışanları gönderdiğinde genç kız kollarına yığılmıştı bile. Telefondaki fotoğrafı fark etti Taehyung.
"Siktir."
Başları bu kez büyük bir beladaydı.
Tae Genç kızı odasına götürüp yatağa bıraktı ve telefonunu eline aldı.
"Jeon. Hemen buraya gelin. Başımız büyük dertte."
Yarım saat kadar sonra herkes toplantı odasındaydı.
Taehyung ve Jungkook işe yarar bir bilgiye ulaşmaya çalışıyorlardı. Minah ise tekrar bayılmasın diye arkadaşını sakinleştirmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smuggler || Min Yoongi
Action~Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.~ . . . Kaçakçı #1 Agustd #4 Yoongi #857