♤5♤

73 2 0
                                    

"Sevgilim, uyan hadi artık çıkmamız gerekiyor." Gözlerimi Yoonginin sesiyle araladığımda yatağın yanına çökmüş beni uyandırmaya çalışıyordu. "Saat kaç?" Yarı uykulu sorduğum soruyla gözlerimi ovalamaya başlamıştım. "On ikiye geliyor. Bugün defilen var."

Yüzümü buruştura buruştura banyoya doğru yürümüştüm. "Seni alt katta bekliyorum." Onu kafamla onaylayarak banyoya girmiş ve yüzümü yıkamıştım. Üzerimi giydiğimde salona onun yanına inmiştim. "Hazır mısın?" Mutfağa yönelirken onu cevaplamıştım. "Evet." Buzdolabından çıkardığım elmayı yemeye başlayarak yanına gidip koltuğa oturmuştum.

"Gene diyette misin?"kafamı sallayarak onu onaylamıştım. "Amerikada bir çekim teklifi aldım. Biraz daha kilo vermem gerekli." Elimdeki elmayı alarak ayağa kalktığında boş gözlerle ona bakmıştım.

"Sevgilim zaten miniciksin. Neden daha fazla kilo vermeye çalışıyorsun."

"Daha fazla kilo verirsem beni beğenmeyecek misin?" Gülerek mutfağa ilerlediğinde peşinden gitmiştim. Dolu gözller ile gözlerine baktığımda kaşlarını çatarak konuşmuştu.

"Gergin misin sen?" Kafamı iki yana sallamıştım. "Evet gerginsin. Seni iyi tanıyorum sevgilim. Ne zaman gergin olsan duygusal oluyorsun." Beni kendine çekerek ona sarılmamı sağlamıştı. "Şimdi söyle bana. Neden bu kadar gerildin?"

"Bugün olacak çatışma o kadar da kolay olmayacak. Ormanda yüzlerce kişi olabilirler ve biz sadece üç kişi gidiyoruz." Saçlarımı okşarken konuşmuştu.

"Biz artık çocuk değiliz güzelim. Bizim için endişelenmene gerek yok. Hiçbir sorun çıkmayacak."

Kafamı kaldırıp ona baktığımda gülümsemiş ve elimden tutup beni kapıya çekiştirmeye başlamıştı. "Bugünkü defile bittikten sonra sana daha güzel bir şeyler yedireceğim."

Defilenin yapıldığı alana geldiğimizde arabadan inerken yüzüme patlaya flaşları ve habercilerin bağırışlarını umursamadan sevgilimin koluna girerek içeriye doğru yürümüştüm. Yoongi oturmak için benden ayrıldığında hızla kıyafetlerimi giymek için sahne arkasına yönelmiştim.

"Evet değerli konuklarımız işte karşınızda Channel 2020 yaz kreasyonu." Sunucu konuştuktan sonra müzik başlamış ve modeller sırasıyla sahneye çıkmaya başlamıştı. Sıra bana geldiğinde flaşları umursamadan uzun podyumu yürümüş, poz vermiş ve geri dönmüştüm. En son ise hepimiz tekrar sahneye çıkmıştık.

"Yaz kreasyonumuz bu kadardı geldiğiniz için hepinize teşekkürler."

Ve bitmişti işte. Hiçbir şey gibi görünsede sürekli sahnede olmak, podyuma çıkmak çok yoruyordu.

"Mükemmeldin." Yoonginin söylediği şeye gülerek cevap vermiştim. "Biliyorum."

"Acıktın mı?" Kafamı sallayarak onu onaylamıştım. Elimden tutarak beni arabaya bindirmişti. Bir kafeye geldiğimizde siparişlerimizi vermiş ve beklemeye başlamıştık. Beklerken sıkılmamak için haber sitelerine girdiğimde defileden fotoğraflarımı görmüştüm.

Korean_news

Bugün gerçekleşen Channel 2020 yaz kreasyonu defilesi büyük ilgi gördü. Modeller arasında bulunan Mia kıyafetleri üzerinde taşımasıyla büyük dikkat çekti. İşte o defileden fotoğraflar.

 İşte o defileden fotoğraflar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Smuggler || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin