"...Babam öyle dedikten sonra bir anda bunun mantıklı olduğunu düşündüm. Sonra da önce kendi yaptığım bir uyuşturucuyla girdim sektöre. Babam okuluma yüklü miktarda bağış yapardı, bu yüzden hep notlarım yüksekti ama kimya dersine çok ilgiliydim. Öğretmenimiz patlayıcılı birçok decey yaparı. Benim kafamda böyle şeylere çalışıyor işte."
Genç kız biraz ara vererek kaçıncı olduğunu bilmediği sigarasını yaktı.
"Ailemden hep şiddet görerek büyüdüm zaten. Babam annemi döverdi, annemde beni. Babamın bunu öğrendiğimde anneme kızmasını beklerdim ama öyle olmadı. Babamda beni dövmeye başladı. Önceden sadece bir döverdi sonradan ikisi birden başladı. Okula gitmeye başladığımda dövmeyi bıraktılar. Ortaokul lise dönemlerimde çıldıracak seviyeye gelmeye başladım. Acı duygusuna bağımlı olmuştum. O zamanlarda ilk kez kendime zarar vermeye başladım."
"Neden peki?"
"Her şeyden. Arkadaşım olsun isterdim, döverlerdi. Evden kaçardım, döverlerdi. Annemin istediğinin altında ya da üstünde yerdim, döverlerdi."
İkisi o gece uzun süredir olan ilişkilerinin adını koymuştu. O günden sonra olacakları düşünmediler. Sadece yan yana olmak istediler. Mia o sabah ilk iş ailesine birlikte olduklarını açıkladı. Sonrasında ise eşyalarının bir kısmını toplayarak sevgilisinin evine taşındı. Ailesiyle kalmaktan nefret ediyordu. Ailesi ise sadece sevgilisi olduğunda onlarla kalmamasına izin veriyordu.
İlişkilerine başlamalarından altı ar kadar sora Mia en büyük düşmanı ve Sevgilisinin patronunu öldürdü. Böylece hem en büyük düşmanını ortadan kaldırdı hem de sevgilisiyle birlikte atacakları sıradaki adımı kolaylaştırdı.
Sonraki adımda işlerini birlikte yürütmeye başladılar. Mia hala gece olarak çalışmaya devam ediyordu.
Bu sırada aralarına Jungkook ve sevgilisi Minah katıldı. Jungkook iyi silah kullanması ve hack yetenekleriyle onları daha da ileri taşımıştı.
Bir gece Yoongi sevgilisinin kendisine sesleişlerini duydu.
Sese doğru yaklaştıkça daha sık söylüyordu adını.
"Yoongi! Yoongi!.."
En sonunda ise kendini evlerinin salonunda buldu. Mia karşısında elleri arkadan plastik kelepçeyle bağlı bir şekilde salonun ortasında dizleri üzerindeydi. Yanındaki iki adam omuzlarından tutarak yerde kalmasını sağlıyordu. Arkasında ise elindeki silahı kafasına doğrultmuş bir adam bekliyordu. Yüzlerini tanıyamıyordu.
Sevgilisi ise sürekli sakin bir ses tonuyla adını söylemeye devam ediyordu.
Genç kız bir kez daha sevgilisinin adını söyledikten sonra güldü ve arkasındaki adam tetiği çekti.
Yoongi kıpırdayamıyordu.
Sevgilisi kanlar içerisinde önünde yere yığılmıştı.
Ne yapacağını şaşırmıştı.
Sevgilisinin yanına çöktü.
Gözleri hala açık kendisine bakıyordu.
Parmaklarını saçlarından geçirdi ve eline bulaşan kanlara baktı.
Uzaklardan bir yerden sevgilisinin sesini duymaya devam etti.
Ses önce uzaktaydı ancak sanki yavaş yavaş yaklaşıyordu.
Yoongi bedeninin sallandığını hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smuggler || Min Yoongi
Action~Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.~ . . . Kaçakçı #1 Agustd #4 Yoongi #857