♤24♤

21 0 0
                                    

Korean_News

Uzun süredir birlikte olan Lee Mia ve Min Yoongi çifti bugün görkemli bir düğünle evlendiler. Sevgili olarak geçirdikleri uzun süreden sonra birlikte bir hayata 'evet' diyen çift bu evlilikle birlikte yeni kararlar da aldığını açıkladı;

Mia bir süre kameralardan uzak kalarak ailesine odaklanmak istediğini açıkladı. Bu sürenin ne kadar olacağı henüz bilinmiyor. Yoongi ise çalıştığı şirketin evliliğine karşı sorun çıkarması üzerine şirketten ayrıldı. Kendi şirketini kurarak devam etmek istediğini açıklayan Min Yoongi, şimdiden hayranların desteğini aldı.

Haber sitemiz olarak çifte mutluluklar diliyoruz. İşte düğünden bazı fotoğraflar.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


........................................

Korean_News

Üç ay önce evlenen Mia ve Yoongi çifti bugün güzel bir haberle hayranlarını sevindirdi. Bir süredir ortaya atılan iddiaları doğrulayan Mia hamile olduğunu açıkladı. Bu haber pek çok kişi tarafından sevinçle karşılansa da bu habere mutlu olmayanlar da var. Ayrıca bir kız bebekleri olacağını açıklayan çiftin bebeklerinin ismini ne koyacağı da merak konusu.

Çift, iki ay sonra katılacakları açık artırmadan sonra birlikte uzun bir tatile çıkmak istediklerini açıkladılar. Tatillerinin ne kadar süreceğini henüz kararlaştırmadıklarını söyleyen çift bir süre kameralardan uzak bir hayat yaşamak istediklerini açıkladı.

...............................

Namjoon önündeki haber sitesindeki yeni yayınlanan haberi okudu ve kahvesinden bir yudum aldı.

"Bir hata yap artık Mia! Bir hata yap ki seni yakalayabilirim."

Bilgisayarından askerlerin sorgu videolarını buldu. Yoongi'nin ellerinden kaçırılması onlar açısından çok kötü olmuştu. Bütün planları yerle bir olsa da Namjoon onları davette yakalamayı düşünüyordu.

"Dosan onun ilk görüşte Gece olduğunu anladı. Silahını bize doğrultmuştu. Silahını bırakmasını ve ellerini kaldırmasını söyledik. Ellerini kaldırdı ama orada yalnız değildi. O ellerini kaldırıp dikkatimizi dağıttı sadece, bizi vuran başkasıydı. Gözlerine baktığınızda saf öfkeyi görüyorsunuz. O mavi gözlerinde öyle bir nefret saklı ki."

Araçta bulunan beş asker de az çok aynı açıklamayı yapmıştı. Namjoon hırsla bilgisayarını kapattı ve yanında duran Gece'ye ait kayda geçebilmiş cinayetlerin olduğu dosyayı aldı.

Gece istediğinde cinayetlerini çok güzel örtbas edip kaçabiliyordu. Ancak bazılarında özellikle kendi imzasını bırakıyordu.

Bu imzalar bazen kurbanlarının vücutlarına bıraktığı isimleri oluyordu. Bazen ise bilinçli olarak görgü tanığı bırakıyordu, onu korkarak anlatmaları için.

Tüm kurbanların bir ortak noktası vardı: Suçları. Gece cinayetlerinin hepsinde kurbanlar suçları sırtlarına kazınmış olarak bulunurdu. Tabii parçası kalanlar.

Gece kimisini tamamen yok ederdi. Öyle ki onlardan geriye sadece külleri bile kalamazdı bazen.

Namjoon kurbanların suçlarını incelerken bir liste fark etti.

Tecavüz: 43 cinayet

Taciz: 33 cinayet

Uyuşturucu: 23 cinayet

Silah tacirliği: 13 cinayet

Hırsızlık: 3 cinayet

Evet bunlar sosyalardaki kurbanların suçlarının listesiydi. Her suçun yanındaki sayı o suç üzerine öldürülen kişi sayısıydı.

Namjoon saçma da olsa bir şey fark etti. Tüm sayılar üç ile bitiyordu ve listede en çoktan en aza doğru sıralanmıştı.

Mia işlerine ara vererek ailesiyle ilgileneceğini açıklamıştı. Namjoon düşündü, bir ilgisi olmalıydı.

Peki ya iki ay sonra davet edildikleri açık artırmadan sonra çıkacakları uzun tatil.

Namjoon hızla bilgisayarını tekrar açtı ve açık artırmada neyin satışa çıkacağını araştırdı. İlk karşısına çıkan haber başlığı ile kaşlarını çattı. '44 karatlık tuzlu su incisi Seul de açık artırmaya çıkacak' diyordu başlıkta. En değerli inci olarak bahsediyorlardı hakkında.

Oldukça pahalıydı. Açık artırma 1.2 milyar won ile açılacaktı.

"Oraya öylesine davet edildiğin için gitmiyorsun Mia. Onu çalacaksın."

Telefonunu çıkardı ve istediği kişinin numarasını bularak hızla aradı.

"Kim? Bir sorun mu var?" dedi telefondaki adam.

"Var bay Park. İki ay sonra yapılacak inci açık artırmasında bir bir soygun olacağını düşünüyorum. Şimdiden bir ekip hazırlamakta fayda var."

"Soygunu kim yapacak? Sen bu bilgiye nasıl ulaştın?"

"Parçaları birleştirdim. Soygunun da Gece tarafından yapılacağını düşünüyorum."

"Zaten oldukça yüksek güvenlikli olacak. Daha fazla ekibe gerek var mı?"

"Gerek olacak bay Park inanın bana."

"O alanda bir sürü güvenlik olacak zaten daha fazlasına gerek yok. Gerekli olursa zaten destek kuvvet yollanır."

"Ama bay Park-"

"Bu konuşma bitmiştir."  

Smuggler || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin