"Taehyung! Konuşabilir miyiz?"
İki genç bahçenin boş bir kısmına geçmişti.
"Seni dinliyorum mia?"demişti genç. O sırada kız, çocuğun mor göz altlarını incelemişti.
"Okuldaki tüm uyuşturucuyu senin sattığını duydum."
"Evet. Ancak bunlar senin gibi cici kızların ilgilendiği şeyler değil."
"Öyle mi?"demişti cebindeki enjektörü çıkarırken.
"Bende sana bir teklif sunacaktım oysaki."
Genç çocuğun bakışları elindekini gördüğü an değişmişti.
"Nereden buldun sen bunu?"
"Bilirsin, kimya derslerinde hep başarılıydım."
"Siktir, sen mi yaptın?!"
"Hmm denemek istemez misin?".
"Saçmalama."
"Ben ne yaptığımı biliyorum Taehyung. İçinde seni öldürecek bir şey yok. Ve eğer bunu pazarlayabilirsen sana ücretsiz verebilirim."
"Gel benimle."
İki genç okulun alt katındaki spor salonuna inmişti.
"Ver!"demişti çocuk kızın elindeki enjektörü alırken. Kız elindekini diğerine verdiğinde çocuk hızla kanına karışmasını sağlamıştı.
Yalnızca birkaç saniye sonra, sıvı tüm vücuduna yayılmaya başladığında, genç önce ellerinin titremeye başladığını hissetmişti. Ardından ise üşümeye başlamış ve bacaklarındaki güç çekildiğinde yere yığılmıştı.
"Siktir! Ne var bunun içinde!"demişti arkasındaki duvara yaslanırken.
"Bir kimyasal. Kanına savaş açıyor. Kurtulmak için" demişti cebindeki diğer enjektörü çıkarırken "buna ihtiyacın var. Yoksa sadece 1 dakika sonra vücudundaki tüm kan donacak."
"Aptal mısın ver öyleyse!" diyerek elindekine uzanmaya çalışmıştı çocuk.
"Önce bir anlaşma yapmalıyız. Bunu, diğerlerine satacak mısın?"
"Böyle bir şeyi kimse almaz!"
"Öyle olsun."diyerek arkasını dönmüştü kız.
"Dur, tamam! Ver şunu yeter ki!"
"Anlaşabileceğimizi biliyordum."demiş ve elindekini diğerine fırlatmıştı.
.............
"Bay kim, burası temiz."
"Burasıda."
"Burasıda."
"İlk polis baskınından sonra başka bir şey çıkmadı mı?"
"Maalesef."
"Sorun değil. Zaten geliş amacımız bu değildi."
Genç adam rezidansın kapısından çıkarak koridora gelmiş ve bir süre etrafına bakınmıştı. Tam o sırada karşı daireden bir kadın ve küçük bir kız çıkmıştı. Kadının meraklı gözleri adamın üzerinde gezinirken bu merakını belli etmemeye çalışıyordu.
"İyi günler hanımefendi."
"İyi günler."demişti kadın, kendini karşısındakinden üstün gördüğünü hareketlerine yansıtmaya çalışırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smuggler || Min Yoongi
Action~Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.~ . . . Kaçakçı #1 Agustd #4 Yoongi #857