♤20♤

20 0 0
                                    

Namjoon elindeki kahvesinden bir yudum aldı ve bilgisayarındaki ses kaydını tekrar oynattı.

- Yaptıklarımızı bu güne kadar kimse kanıtlayamadı ama o adam çok dikkatli çalışıyor. Bir an için o boş beyinlerinizi çalıştırın! Tanrım! Neden beni dinlemiyorsunuz? O adam ajandı diyorum!

- Bebeğim, kuruntu yapıyorsun sadece.

- Min! Dünya üzerinde o tokadan sadece 5 tane var. Biri bendeydi. Ve bende gangamda basılan binadaki bir kıza vermiştim. Bu toka o adamın eline geçtiyse işin içinde demektir. Neden bunu anlamaya çalışmıyorsunuz!

- Kadın zaten bizi pek sevmemişti. Ona verdikten sonra tokayı başkasına vermiş de olabilir?

Buradan sonra ise ses kaydı kesiliyordu.

"Suçunu itiraf ettin Mia." dedi Namjoon. "Ama seni bu kadarıyla kanıtlayamam. Zekisin."

Telefonunu çıkardı ve uzun süredir iyice samimi olmaaya başladığı Yoongiye mesaj attı.

Namjoon

Akşam işin var mı?

Ancak telefon öncelikle Mia'nın eline geçti. Kaşlarını çatarak telefona ve mesajlara baktı. İşine yarayabilecek bir bilgi arıyordu ama bulamadı. Sadece akşam boşmusun, içmeye gidelim mi tarzı mesajlardı.

"Şimdi de telefonumu mu karıştırmaya başladın?"

Yoongi telefonu kızın elinden çekip aldı ve ekrana baktı. Hızla bir şeyler yazdıktan sonra telefonu kapattı ve kıza döndü.

"Benden uzaklaşıyorsun Yoongi."

"Sence de haklı değil miyim?"

"Hangi konuda?"

"Mia." sinirle güldü ve devam etti. "Bir gecede ortadan kayboluyorsun. Bir hafta boyunca sana ulaşamıyorum ve bir haftanın sonunda bana sikik bir adres atıp gel diyorsun. Ama bir de ne göreyim? Kendisi eski sevgilisiyle birlikte dönmüş!"

"Yoongi..."

Ancak Yoongi kızın tek kelime daha etmesine izin vermeden odadan çıktı.

Yoongi

Her zamanki yerde mi?

Namjoon

Aynen.

Bende çıkıyorum şimdi.

"Taehyung nerede?"

"Toplantı odasında efendim." Odada yalnız geçirdiği birkaç saatten sonra hizmetlilerin birinden öğrendiği bilgiyle hızla toplantı odasına girdi. Jungkook ve Taehyung çalışıyordu.

"Jungkook çık!"

İkisi de şaşkın gözlerle kendisine baktı.

"Mia çalışıyoruz, sonra gel." dedi Taehyung.

"Jungkook çık!"

Jungkook tereddütle Tae'ye baktı. Tae kafasıyla onayladığında ise hızlıca odadan ayrıldı.

"Bana birini bul Tae yalvarırım."

Genç kız diğerinin yanındaki koltuğa oturdu.

"Kimi bulmamı istiyorsun?" Bilgisayarından ihtiyacı olan sayfayı açtı.

"Sadece adını biliyorum. Namjoon."

"Mia sadece isminden onu bulmam imkansız. Başka bir bilg ver. Yaşı, soyadı, mesleği?"

Smuggler || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin