Sunnie: Davet için hazırım. Tabii ki yanımdaki üç yakışıklı beyefendi ve güzeller güzeli bir hanımefendiyle birlikte. Ya siz?
→ Bu gönderi yorumlara kapatıldı.
...........
Minah'ın fotoğrafına güldükten sonra telefoumu kapatıp çantama koydum.
Üç farklı arabayla gidiyorduk. Ben Yoongi ile birlikte gidiyordum, Jungkook Minah ile gidiyordu, taehyung ise yalnız gelecekti.
Arabanın radyosunda Gangsta çalıyordu.
Derin bir nefes bıraktım.
"İçimde kötü bir his var." dedim viteste duran elini tutarken.
"Bu son işimiz. Artık bu stresi yaşamana gerek kalmayacak." güldüm.
"Tabii ki bugün bir sorun çıkmazsa."
"Çıkmayacak. Her şey planladı, unuttun mu? Hem sen boşver bu geceyi, tatilimizi düşün. Fransa'daki otelde rezervasyonumuz çoktan yapıldı."
Güldüm.
"Doğru."
"My freakness is on the loose
And running, all over you
Please take me to places
That nobody, nobody knows
You got me hooked up on the feeling
You got me hanging from the ceiling
Got me up so high I'm barely breathing
So don't let me, don't let me
Don't let me, don't let me go" şarkıya eşlik ettim.
Binanın önüne geldiğimizde derin bir nefes aldım ve birlikte arabadan indik. Etrafa yığılmış kameramanların arasından geçerek kokteyle girdik.
En son biz gelmiştik. diğerlerinin bulunduğu masada yanlarına geçtik.
"Ekip batı kanadında hazır bekliyor. Başlamadan incileri değiştirirsek hiçbir sorun çıkmaz." dedi Taehyung.
İstemsizce bacağımda saklı olan silahı kontrol ettim.
"Saat henüz 10, bence biraz daha bekleyelim."
"İnciyi aynı odada tutuyorlar değil mi?"
"Evet. Üst katta."
"Bu geceyi hiçbir sorun çıkmadan bitirelim." dedim.
"Bitireceğiz."
"Şu an buradaki kaç kişi onu çalmak için buradadır sizce?" dedi Jungkook.
"Kişi sayısının önemi yok. En zekisi sizin elinizde. Daha tanrıdan ne istiyorsunuz?" dediğimle hepsi güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smuggler || Min Yoongi
Action~Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.~ . . . Kaçakçı #1 Agustd #4 Yoongi #857