"Güzelim hadi geç kalacağız."
"Geliyorum." Elimdeki bavulumla peşinden ilerlemeye devam ederken adımlarımı hızlandırmaya çalışıyordum. Evet, doğru tahmin ettiniz, Kore'ye dönüyorduk. Hastaneden çıktıktan sonra hemen dönüşümüzü ayarlamıştı.
Jetin koltuklarından birinde yanına oturup ona sarıldığımda gözlerimi kapatmıştım. Uyumak istemiyorum ama 10 saate yakın bir uçuş geçirecektik ve bu düşünmek için gayet iyi bir süreydi.
Hastanede kaldığım sürede sürekli uyuyordum. Bunun yorgunluktan olduğunu sanmıştım ama sonradan ilaçlar yüzünden olduğunu öğrenmiştim.
Ne düşündüğümü genelde yakalayamıyorum. Düşünceler kafama o kadar hızlı girip çıkıyordu ki birkaç saniye önce düşündüğümle şimdi düşündüğüm tutmuyordu.
Ne düşündüğümü bilmiyordum ama ne düşünmem gerektiğini biliyordum. Bunu sırf o kadın dedi diye düşünmemeye çalışıyordum ama merak etmiştim işte, her şeyin nasıl başladığını. Cidden nasıl başlamıştı? Nasıl çıkmıştım bu yola? Nasıl bulaşmıştım uyuşturucuya, mafyalara? Peki onunla nasıl bu hale gelmiştik? Belkide önce çok daha gerisine gitmeliydim?
..................
"Mia, okul nasıl gidiyor?" Demişti genç adam.
"İyi, hiçbir sorun yok." Genç kız gülümseyerek konuşmuştu.
"Ah ne güzel. Sooyeon bana hiçbir şey anlatmıyor. Bir sorun olursa bana söyle lütfen, o benim kızım senin de en iyi arkadaşın."
Genç kız karşısında oturan adama gülümsemiş ve yemeğini yemeye devam etmişti. Babasının iş yaptığı bir arkadaşı olduğu için ailecek yine rol yapıyorlardı, mükemmel aile rolü. Babası arkadaşı ile yapacağı ortaklıktan kazanacakları milyonları anlatırken annesinin parlayan gözleri ikisinin de paraya ne kadar düşkün olduğunu kanıtlamıştı.
Ancak adam sadece babasıyla iş arkadaşı değil aynı zamanda en yakın arkadaşının da babasıydı. Aynı sınıfta olduğu arkadaşının da bu gece burada olmasını çok istemişti ancak arkadaşı annesiyle birlikte birkaç gün Japonyada olacaktı.
O gece yemekler yendikten sonra uzun bir süre daha sohbet edilmiş ve iş konuşulmuştu. Saat epey geç olduğunda babası arkadaşını bu saatte eve göndermek istememiş ve kızından onu evdeki misafir odasına götürmesini istemişti. Kız adamı kendi odasının yanındaki misafir odasına götürmüş ve kendi odasına girmişti. Büyük evin en üst katında yalnızca 3 oda vardı: Genç kızın odası, misafir odası ve evin terasına açılan bir çalışma odası. Ailesinin odası ve diğer odalar ise alt katlarındaydı. Onun alt katı ise giriş katıydı.
Genç kız, o gece başına gelecekleri hissetmiş gibi siyah elbisesiyle yatağının üzerinde oturuyordu, uyku tutmamıştı. Üzerini değiştirmemiş, yüzündeki makyajı bile çıkartmamıştı.
Saatler gece 3'ü gösterdikten yalnızca birkaç dakika sonra, odasının kapısı açılmıştı.
Genç kız içeri giren adamla şaşırsa da gülümsemeye çalışmıştı ama adamın arkasından kapıyı kilitlemesi ile donmuştu. Adam kapıdan uzaklaşarak yatakta oturan kıza yaklaşmıştı. Kız ne yaptığını sorup kaçmaya çalışsa da adam zayıf kızın hiç zorlanmadan üzerine çıkmıştı. Bir eliyle kızın ağzını kapatarak diğer eliyle de kollarını sabitlemeye çalışmıştı.
Rahat durmayacağını anladığında boynundaki kravatı kızın ince bileklerine geçirmişti.
"Eğer uslu durmazsan babanla yapacağım ortaklığı iptal ederim. Seni de aileni de herkese rezil ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smuggler || Min Yoongi
Action~Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.~ . . . Kaçakçı #1 Agustd #4 Yoongi #857