5.bölüm: Sevgilim olur musun?

477 25 16
                                    

"Bir planım var Alya."

"Ne planı?"

"Sevgilim olur musun?"

Doğru mu duydum? Demin Koray sevgilim olur musun mu dedi bana mı öyle geldi, bana öyle gelmediyse sonunda kafayı sıyırmıştır.

"Doğruyu söyle, her zaman mı böyle kafadan gidiktin?"

"Alya bir dinle."

"Tamam."

"Şimdi ben Pelin'i hala seviyorum ve anladığım kadarıyla sende o Semih midir nedir onu seviyorsun."

Nerden anladı ya, kaç yıldır Semih anlamadı bu hemen anladı. Demek ki ben gösteremiyor değil mişim Semih körmüş.

"Ee ne olmuş seviyorsam?" Diyerek sadede gelmeye çalıştım.

"İşte diyorum ki sevgili olalım."

"Başka arzun var mıydı?" Paşama bak sanki onunla sevgili olmak istermişim gibi.

"Ya oyun, oyun oynayacağız. Rol yapacağız, sevgili rolü anladın mı?" Diye açıkladı. Niye bu salağa anlatır gibi anlattı? Yine eski haline bağladı bile.

"Bunun sonucu ne olacak Koray?"

"Ya Alya bak şimdi biz berabermişiz gibi yapacağız onlarda işte farkımıza varacaklar."

"Çocuk planına benziyor Koray."

"Evet biliyorum çocukça ama çoğu kişide işe yarıyor Alya." Aslında izlediğim çoğu dizide de işe yarıyordu ama biz gerçek hayattayız bir dizide değiliz ki.

"Peki diyelim biz çıkmış gibi yapacağız, sonrasında ne olacak? İstediklerimizi aldıktan sonra ayrılacak mıyız?" Evet anlamında kafasını salladı. Biraz durdum, düşünmeye ihtiyacım vardı tabikide. O sırada gözüm bizim biraz ilerimizde ki Semih'e kaydı. Pelin birşeyler yazarken Semih gülümseyerek onu izliyordu.

Yüzümde acı bir gülümseme belirdi, bu gülümsemeyi tanıyordum. Benim ona baktığımda olan gülümsememdi bu, bana bir kere bile böyle gülümseyerek bakmamıştı. Yavaşça Koray'a dönüp baktım, benim tanıdığım Koray gitmiş yerine hissiz Koray gelmişti Pelin ile Semih'e bakarken. O da bana dönünce yüzümdeki acı gülümsemeyi silmeye çalışarak konuşmaya başladım.

"Peki bu işler bilirsin biraz değişebilir. Birbirimize karşı farklı hisler beslediğimizde ne olacak?"

"Merak etme, asla öyle birşey olmayacak. Kabul mu Alya?"

"Kabul, seninle sevgili rolünü oynayacağım ama unutma sadece rol bay Ejder."

Gülümseyerek "Sende unutma bayan Asi, yanlışlıkla bana aşık olma da." Dedi.

"Göreceğiz." Dedim gülümseyerek.

Belma~

Şu an olduğum durum gerçekten acayip komik, gerçekten komik. İçeri gelip acayip kısa etekli kadın ben yokken Orhan Bey'e yardımcı olan kişiymiş ve gerçekten bir şey bildiği yok ama buna rağmen Orhan Bey sanki en iyi işinde oymuş gibi davranıyor. Gülerek sohbet eşliğinde bir projeyi inceliyorlar yan yana, fazla yakın bir temasla.

Ben çıkayım onları yanlız bırakayım da birbirini yesinler resmen. Bu nasıl iş adabı ya, şu an Altan Holding gözümden düşmeye başladı.

"Orhancığım istersen şuradaki yapıtları daha farklı bir yere koyalım."

"Tamam Banu, sen istediğin gibi yap sonra tekrar bana gönder bir bakayım. Şimdilik bu kadar yeter Belma Hanımı bayadir bekletiyoruz ayakta." Hayret aklınıza gelir miydim ya ben, soz devam etseydiniz ne var birkaç saat daha ayakta beklerdim ya.

Ejderin Asisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin