6. Bölüm: İlk öpücük

530 31 18
                                    

Merhaba arkadaşlar çok kısa birşey demek istiyorum. Ejder'in Asi'si romantizmde 193. Olmuş. Belki çok minik birşey ama beni çok mutlu etti, teşekkür ederim hepinizeww.

"Şimdi bir kız var işte okulun en popüler çocuğu ile takılıyor sürekli, sevgili olmalılar."

"Yaa ee bize ne bundan?"

"Ay alnını öpeyim Alya sürekli bunu anlatmaya çalışıyorum ama anlamıyor Ece." Dedi hareretle bir an gerçekten alnımı öpecek sanmıştım.

"Ama Gaye düşünsene Ejderle çıkıyorsun, mükemmel. Hem dediğin gibi parasal yönden de mantıklı." Dedi Gaye ile gülerek, Ece'nin söyleme biçimi komik geldiğinden bende onlarla birlikte güldüm. Bir dakika ya, demin o Ejder mi dedi?

"Ejder derken?" Diye sordum, birden gülmeyi bırakıp ciddi olunca onlarda şaşırmış bir biçimde bana baktılar.

"Alya sen okuldan ayrıldıktan sonra bizim okula gelen bir öğrenci diyelim. O ve grubu kısa sürede okulda ünlendiler. Baya da zengin bebeleri olan bir grup diyelim." Diye açıklamaya başladı Ece.

"Peki şu Ejder'in adı Koray mı?"

"Yani daha hiç görmesem de en azından adının Koray olduğunu biliyorum, sen nerden biliyorsun adını Alya?"

"Allah kahretsin ya!" Diye birden bağırmaya başladım. Kızlar korkmuş bir şekilde bana bakmaya başladılar.

"Benim hemen gitmem gerekiyor kızlar, sonra size anlatırım." Deyip hızlıca sınıfa doğru koşturmaya başladım.

Demek o yüzden sabah herkes bana öyle bakıyordu ve hocalar Ejder deyip duruyor. Bilseydim keşke!

Sınıfa girince, sınıfa kısaca göz attım. Burada değildi. Kapıdan giren Sarpla bir esmer çocuğu gördüğüm an onlara doğru yürüdüm ve konuşmaya başladım.

"Sarp, Koray nerede?"

"Sen kimsin? Niye onu soruyorsun?" Sorgulayıcı bir şekilde gözlerini üstümde gezdiriyordu.

"Parti, koktely falan filan neyse nerede Koray?"

"Parti?" Deyip gözlerini kısmaya başladı, birden gözlerini açıp bağırarak konuşmaya başladı.

"Sen o kızsın." Günaydın valla dememek için kafamı evet anlamında salladım ve konuya geçmesi için bekledim.

"Ve bende o kıza Koray'ın nerede olacağını söyleyeceğim öyle mi? Hem bu ne samimilik, niye yakınmışsınız gibi davranıyorsun." Ne yakın ama arkadaşının sahte sevgilisiyim haberin yok canım.

Baktım Sarp'tan bir hayır çıkmıyor yanındaki esmer çocuğa dönerek ciddi bir şekilde konuşmaya başladım.

"Koray nerede, onunla konuşmam gereken şeyler var."

"Tabi, onu mühendislik kampüsüne doğru giderken gördüm." Dedi arkayı gösterirken. Mühendislik kampüsü.. Semih'in olduğu kampüs..

"Sağol." Deyip yanlarından gidince Sarp'ın neden ona söyledin diye bağırdını duydum ve hızlıca mühendislik kampüsünün oraya yürüdüm.

Yolda giderken hala bana bakan gözleri aldırmadan kampüsten içeri girip gözlerimle Koray'ı aramaya başladım. Biraz ilerimde Korayın sırtını dönmüş bir şekilde duvara yaslandığını görünce hemen yanına yürüyüp elimi omuzuna attım. Tam konuşacakken karşımda Pelin'i buldum. Bunlar burda konuşuyor muydular, daha önemlisi Pelin mühendislik mi okuyordu?

Koray dönüp bana bakarken şaşkın görünüyordu, bu durum hoşuma gitti ve biraz kullanmaya karar verdim.
Hemen koluna girip Koray'a yapışabildiğim kadar yapıtım.

Ejderin Asisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin