Titreyen ayaklarını karşısındaki kadınla göz göze gelmeleriyle ellerini diz kapaklarına bastırarak sakinleştirmeye çalıştı. Gözlüklerini burun kemerine indirip Seungmin'i yavaşça süzdükten sonra geri yerine oturtmuştu.
"Daha önce hiç görmedim seni. O gürültücü tayfadan değilsin sanırım."
Seungmin bir anda kendisiyle konuşmaya başlayan kadına ne cevap vereceğini bilemediği için gözlerini şaşkın şaşkın kırpıştırmıştı. Bu telaşlı hali karşısındaki yüzün beyaz dişleri görene kadar gülümsemesini sağlarken parmağıyla hemen arkalarında bulunan kahve makinesini işaret etti.
"Kahve içer misin?"
Seungmin olumsuz anlamda başını sallasa da biraz sonra önüne bırakılan kahve bardağına hafif bir tebessümle teşekkür ederek kabul etmişti.
"Chan'ı okuldan tanıyorsun sanırım." demişti Seungmin'in karşısına oturmadan önce.
"Evet." diye mırıldandı Seungmin.
Chan'a onu daha yakından tanımak istediğini söylediği andan itibaren Seungmin biraz gergin ve garip bir heyecanla bugünü bekliyordu. Başta kabul etmemesinden çok korkmuştu çünkü birlikte doktora gitmeleri demek Chan'ın özel hayatını Seungmin'e açmayı kabul etmesi anlamına geliyordu. Daha yeni tanıdığı birine güvenmemeyi seçebilirdi ama Chan'ın az önce oturduğu koltukta şimdi kendisi oturuyordu.
"Chan onu tanımak istediğin için geldiğini söyledi. Uzun zamandır birilerini getirmediği için başta şaşırdım."
Doktora karşı dudak kıvrımları yavaşça gerildi. Neden bilmiyordu ama bu çocuğun yaptığı her şey kendisinin özel hissetmesine neden oluyordu bu da Seungmin'e anlamadığı bir mutluluk veriyordu.
"Chan ile güzel bir başlangıcımız olmadı benim yüzümden kriz geçirmesine neden oldum." diyerek suçluluk hissiyle başını eğmişti Seungmin.
Gencin itirafına karşılık anlayışla başını sallamıştı Bayan Jung. Ardından oturduğu koltukta yavaşça öne kayıp Seungmin ile göz teması kurmaya çalıştı.
"Seungmin'di değil mi?" diye sormuş aldığı onayla gülerek devam etmişti.
"Chan hastalığını kabullenip toplum içine karışmaya çalışan çok güçlü biri. Daha önce burada oturan herkes senin gibi olaylar yaşadı. Ama kimisi gitmeyi tercih ederken şu an yanında olanlar da tıpkı senin gibi kalmayı seçti." diyerek derin bir nefes verdi doktor.
"Chan'da sana inanmış ki bugün seninle buraya geldi. Suçluluk duygusunu bir kenara bırakıp öncelikle Chan'ın hayatındaki yerini görmeni istiyorum."
Kahverengi perçemlerin altına saklanan iki göz yavaşça yerden kalkıp bakışlarını karşısındaki kadına sabitledi. En son buraya Chan için geldiğini sanıyordu ama şu an gördüğü ilgi tamamen kendisine yönelikti. Bu kafa karışıklığı gözlerine yansımış olmalı ki bayan Jung'un sesini duydu.
"Chan ile doğru iletişim kurmak iç önce kendini anlaman gerekiyor Seungmin. Karşımda olmanın sebebi hissettiğin suçluluk duygusundan mı kaynaklı yoksa gerçekten onun hayatında olmak istiyor musun?"
Hızla itiraz etmeye hazırlanan çocuğa izin vermedi.
"Sen öylesin diye bir kalıba sokmuyorum seni fark ediyorsan. Herkes gibi benimde ilerlediğim bir yol var o yüzden bugün sadece seni tanımak ve dinlemek istedim. Zaten kararını daha sonra buraya gelerek veya gelmeyerek ben daha sormadan vermiş olacaksın." demişti ayağa kalkarken.
Seungmin onun ne demek istediğini anladığında biraz önceki haline göre sakinleşmiş bir şekilde ayağa kalktı. Anlaşılan bugünkü konuşacakları bu kadardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
High School| changlix
FanfictionChangbin ve Felix; onlar birbirinden ölesiye nefret eden çocukluk arkadaşıydılar. Yan çiftler: Hyunho, Chanmin, Woojun (Wooyoung ve Yeonjun)